Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000

Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000
Residence Chalet Altitude Arc 2000
7,9

• Ligging t.o.v. pistes7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Chalet Altitude Arc 2000 bij:

7 reviews over Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000 in het Nederlands

prima ligging!

mevrouw Vis, 16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer goede accommodatie voor gezinnen met kinderen; zeer ruim, allen eigen badkamer, paar minuutjes van piste, gezellig klein dorpje.
Gereisd met vrienden in februari 2015

teveel verwaarloosd

Elly, 30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn net terug uit Les Arcs 2000, een weekje geweest. Het appartement is erg verwaarloosd, zijn begonnen met 8 kapotte lampen te laten vervangen, de pannen zijn totaal krom getrokken en dus niet te gebruiken op de kookplaat. Theepot ook kapot, de banken zijn niet om op te zitten, je valt geregeld in een gat. Ook de TV heeft alleen een paar franse zenders, ook geen eurosport of BVN. Zgn Wifi gratis maar dat is begrensd op 5 uren per week. De ligging is wel heerlijk aan de piste.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Zeer goede ligging tov piste

Ayhan, 16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van Les arcs 2000. Residentie is ruim genoeg wij hadden een 3 kamerapp en zelf waren we met 6 volw. en 1 kind. Dit was net ruim genoeg. Parking is zeer slecht, zeer stijl naar beneden.

Het is wel zeer goed gelegen in het rustige 2000 en ook zeer goed qua liften. Supermarktje juist onder hetresidentie

Zeer vriendelijke mensen en spreken zeer goed Engels.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

geweldig prima

anneke, 24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een geweldige wintersport vakantie gehad in club med.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Kwalitatief zeer goed eten, elke avond geheel andere keuze mogelijkheden. Zeer vriendelijk jong personeel.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Slechte service, veel geluidsoverlast

J.A. van Hemert, 5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het (11 persoons)appartement is ruim van opzet. De inrichting is matig, zeker voor het geld. We hadden elke dag veel geluidsoverlast (tot 2 uur 's-nachts) van de pub, die eerder op een disco leek. Bij aankomst bleken enkele zaken (zoals de TV) niet in orde. Ondanks herhaaldelijke verzoeken werd hier niets aan gedaan. Slechte service dus...
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Skieer, 5-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige tijd gehad, hele mooie appartementen voor relatief weinig geld ! Dit jaar zelfde plek !
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Swaas, 3-4-2004

Wij hadden een aanbieding...een 6-kamerappartement voor ca. 1300 euro. Wij waren met z'n zessen en hadden een zee van ruimte. Ik vond het appartement mooi ingericht met 5 slaapkamers en 4 badkamers. De keuken was compleet en de woonkamer was best gezellig. Er is een zwembad in de kelder met een sauna...zag er ook netjes uit. Ik vond het een prima accommodatie.
      Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000 in Arc 2000, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Chalet Altitude Arc 2000 scoort een 7.88 uit 10 op basis van 14 reviews.