Beoordelingen Appartement Le Prince des Cimes

Le Prince des Cimes
11 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Le Prince des Cimes
Hameau du Glacier, 73300, Arc 1950

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Prince des Cimes in Arc 1950, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Prince des Cimes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Le Prince des Cimes scoort een 8,0 uit 10, op basis van 11 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Prince des Cimes in Arc 1950, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Prince des Cimes, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Le Prince des Cimes de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Appartement Le Prince des Cimes vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Appartement Le Prince des Cimes met andere accommodaties in Arc 1950.
Even geduld a.u.b.

9,1
8,8
9,3
9,5
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Mrt. 2010
"PRACHTIG,prijs kwaliteit super! echt een aanrader"vertalen
D'haese
10,0

01-04-2010 Appartement heeeeeel ruim en picco bello!!Heel ruim ,zeker terugkerenWij gaan reeds 26 op wintersport en dit is de eerste maal dat we zo mooi gelogeerd waren.

Met jonge kinderen, Mrt. 2010
"Prachtig!"vertalen
Mariska
9,0

15-03-2010 Van 6 t/m 13 maart in een 5 kamer app. verbleven, het appartement was ruim en mooi. Boven 3 slaapkamers, 2 badkamers, toilet en beneden nog een slaapkamer met bad en toilet. Beneden ook een extra douche en wc. Keuken was naar verhouding nogal klein voor een 10 persoonsapp. Grote eettafel, zithoek met 2 banken en 2 losse stoelen, open haard, tv en klein balkon. Halverwege de week schone handdoeken en schoonmaak.
Arc 1950 is een mooi dorp, toegang tot de piste's perfect, je kan het dorp in en uit skieen tot je appartement. Genoeg restuarants, leuke winkels, elke avond is er wel wat toe doen, leuke ierse pub met happy hour. De spar in het dorp is goed, groot assortiment, wel aan de prijs maar wel te doen.
Wij zijn op zaterdag rond half 2 gearriveerd, na de auto in de garage te hebben gezet, konden we direct onze kamer in.
Het skigebeid is fanatastich, veel blauw, maar ook voor de gevorderden goed te doen!
Ik wil zeker hier nog meerdere malen naar toe!

Met jonge kinderen, Juli 2009
"Prijs/kwaliteit een echte aanrader"vertalen
familie met jonge k...
9,0

09-08-2009 Een heel verzorgd appartement.
Opgemaakte bedden bij aankomst + badlinnen. Midden in de week wordt het linnen ververst.
Zeer vriendelijk personeel
Wel franstalige kinderanimatie.
Het is er heel rustig in de zomer. Mooie wandelingen
Een aangenaam binnen en buitenzwembad.
Zorg er wel voor dat je warme kledij meehebt want 's morgens en 's avonds kan het soms fris zijn.
Het is een verkeersvrij dorpje, ideaal voor de kinderen. Er staan ook enkele pingpongtafels en trampolines waar de kinderen gebruik kunnen van maken
We gaan zeker nog eens terug !!!

Met jonge kinderen, Jan. 2009
"Prachtig complex op de piste gelegen"vertalen
Familie Callewaert
9,0

01-02-2009 Wij zijn net terug van een weekje skiën in Les Arcs. Alles wat wij reeds op deze site gelezen hadden, bleek ook absoluut waar te zijn : ligging tov pistes is ideaal, parkeergarage onder het gebouw, vriendelijkheid van het personeel, inrichting van de appartementen, enz... Zonder afbreuk te willen doen aan al deze positieve punten, had ik echter graag een paar minpunten aangehaald die voor sommige mensen belangrijk om weten kunnen zijn : 1) arc 1950 is absoluut NIET zonnig gelegen, waardoor je als thuisblijver, zelfs als je een zuidelijk gericht appartement hebt, maar zon in het appartement hebt van 11u tot 15u, wat toch jammer is op een mooie dag. 2) de skiverhuur bij sport 2000 (concept board shop) in het dorp is werkelijk abominabel te noemen (enorme wachttijden, ondermaats materiaal, onvriendelijk personeel, enz...). Als trouwe huurders bij Intersport raden wij dan ook ten stelligste aan het gratis cabineliftje (de Cabriolet) te nemen en in Arc 2000 bij Intersport te huren.

Familie, Mrt. 2008
conny en marc
10,0

01-04-2008 les arcs 1950 is zeer gezellig dorpje met leuke winkeltjes en terrasjes. le prince des cimes is zeer proper. zeer mooie lobby. binnen en buitenzwembad zijn zeker in de winter de max, zwemmen terwijl het sneeuwt is heerlijk. appartement heel mooi ingericht, met open haard. slaapkamers zijn ruim en mooi. kamerpersoneel zeer vriendelijk, zelfs 's nachts lakens ververst wanneer een van de kinderen overgegeven had. alleen spijtig dat maar een wasbak in de keuken en geen microgolfoven. wij hadden flat voor 10 personen, wat betekende 4 2persoonskamers en dan nog zetelbed in de living, maar in de laatste is het niet zo goed slapen. leuk dat halverwege de week lakens en handdoeken worden ververst. een echte aanrader ! we zouden er zo weer naartoe gaan !

Tineke
10,0

05-02-2007 Le prince de cimes ligt perfect aan de piste. Klein gezellig dorpje waar je (als je wilt) ge-entertaint kan worden. 2x per week is een lift en één piste open van 17-19uur. Inrichting app is mooi,schoon en ruim (voor franse begrippen)Er liggen afwas-tabletten klaar,schoonmaakmiddel, shampoo en bodylotion, zeep, kortom dingen die je niet mee hoeft te nemen(goed om te weten zeker als je met de bus bent zzoals wij)4 handdoeken pp die midden in de week verwisseld worden. Badjas ppom naar zwembad te gaan.wij vonden het een heerlijk app om te verblijven.

Met vrienden, Feb. 2007
harmsen
9,0

09-02-2007 prima accomodatie, het is een hotel met appartementen. schoonmaak halverwege. goede service. alleen was onze derde slaapkamer een open ruimte (grote vide in de woonkamer met daarin een verhoogde vloer, met een trap bereikbaar) elke slaapkamer zijn eigen badkamer en toilet. verwarmde lockerruimte, en geen skischoenen in het gebouw (geen lawaai)
alleen de prijzen in de winkels waren echt over de top. b.v. met 6 personenelke dag €18,- aan brood.

Fam. Walraven
10,0

09-01-2006 het is een supergezellig dorpje en het ligt super op de piste, appartement erg gezellig en ruim gewoonweg niks af te kraken en voor herhaling vatbaar dus een echte aanrader
Fam. Walraven

Lenny & Frank
10,0

14-02-2005 Arc 1950 en app. le Prince des Cimes zijn echt een aanrader. Alles is super verzorgt! Het app. is echt een plaatje. Het is ruim en compleet ingericht! Vanuit de ski kelder loop je zo de piste op. En op het einde van de dag ski je weer zo tot de voordeur. Ook de faciliteiten in het dorpje zijn uitstekend!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?