9,3

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Le Prince des Cimes bij :

9 reviews over Appartement Le Prince des Cimes in het Nederlands

PRACHTIG,prijs kwaliteit super! echt een aanrader

D'haese, 1-4-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement heeeeeel ruim en picco bello!!Heel ruim ,zeker terugkerenWij gaan reeds 26 op wintersport en dit is de eerste maal dat we zo mooi gelogeerd waren.
    Gereisd familie in maart 2010

Prachtig!

Mariska, 15-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes9

Van 6 t/m 13 maart in een 5 kamer app. verbleven, het appartement was ruim en mooi. Boven 3 slaapkamers, 2 badkamers, toilet en beneden nog een slaapkamer met bad en toilet. Beneden ook een extra douche en wc. Keuken was naar verhouding nogal klein voor een 10 persoonsapp. Grote eettafel, zithoek met 2 banken en 2 losse stoelen, open haard, tv en klein balkon. Halverwege de week schone handdoeken en schoonmaak.

Arc 1950 is een mooi dorp, toegang tot de piste's perfect, je kan het dorp in en uit skieen tot je appartement. Genoeg restuarants, leuke winkels, elke avond is er wel wat toe doen, leuke ierse pub met happy hour. De spar in het dorp is goed, groot assortiment, wel aan de prijs maar wel te doen.

Wij zijn op zaterdag rond half 2 gearriveerd, na de auto in de garage te hebben gezet, konden we direct onze kamer in.

Het skigebeid is fanatastich, veel blauw, maar ook voor de gevorderden goed te doen!

Ik wil zeker hier nog meerdere malen naar toe!

Gereisd familie in maart 2010

prijs/kwaliteit een echte aanrader

familie met jonge kinderen, 9-8-2009

Een heel verzorgd appartement.

Opgemaakte bedden bij aankomst + badlinnen. Midden in de week wordt het linnen ververst.

Zeer vriendelijk personeel

Wel franstalige kinderanimatie.

Het is er heel rustig in de zomer. Mooie wandelingen

Een aangenaam binnen en buitenzwembad.

Zorg er wel voor dat je warme kledij meehebt want 's morgens en 's avonds kan het soms fris zijn.

Het is een verkeersvrij dorpje, ideaal voor de kinderen. Er staan ook enkele pingpongtafels en trampolines waar de kinderen gebruik kunnen van maken

We gaan zeker nog eens terug !!!

Gereisd familie in juli 2009

Prachtig complex op de piste gelegen

Familie Callewaert, 1-2-2009
      • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van een weekje skiën in Les Arcs. Alles wat wij reeds op deze site gelezen hadden, bleek ook absoluut waar te zijn : ligging tov pistes is ideaal, parkeergarage onder het gebouw, vriendelijkheid van het personeel, inrichting van de appartementen, enz... Zonder afbreuk te willen doen aan al deze positieve punten, had ik echter graag een paar minpunten aangehaald die voor sommige mensen belangrijk om weten kunnen zijn : 1) arc 1950 is absoluut NIET zonnig gelegen, waardoor je als thuisblijver, zelfs als je een zuidelijk gericht appartement hebt, maar zon in het appartement hebt van 11u tot 15u, wat toch jammer is op een mooie dag. 2) de skiverhuur bij sport 2000 (concept board shop) in het dorp is werkelijk abominabel te noemen (enorme wachttijden, ondermaats materiaal, onvriendelijk personeel, enz...). Als trouwe huurders bij Intersport raden wij dan ook ten stelligste aan het gratis cabineliftje (de Cabriolet) te nemen en in Arc 2000 bij Intersport te huren.
      Gereisd familie in januari 2009

conny en marc, 1-4-2008
      • Ligging t.o.v. pistes10

les arcs 1950 is zeer gezellig dorpje met leuke winkeltjes en terrasjes. le prince des cimes is zeer proper. zeer mooie lobby. binnen en buitenzwembad zijn zeker in de winter de max, zwemmen terwijl het sneeuwt is heerlijk. appartement heel mooi ingericht, met open haard. slaapkamers zijn ruim en mooi. kamerpersoneel zeer vriendelijk, zelfs 's nachts lakens ververst wanneer een van de kinderen overgegeven had. alleen spijtig dat maar een wasbak in de keuken en geen microgolfoven. wij hadden flat voor 10 personen, wat betekende 4 2persoonskamers en dan nog zetelbed in de living, maar in de laatste is het niet zo goed slapen. leuk dat halverwege de week lakens en handdoeken worden ververst. een echte aanrader ! we zouden er zo weer naartoe gaan !
      Gereisd anders in maart 2008

harmsen, 9-2-2007
      • Ligging t.o.v. pistes9

prima accomodatie, het is een hotel met appartementen. schoonmaak halverwege. goede service. alleen was onze derde slaapkamer een open ruimte (grote vide in de woonkamer met daarin een verhoogde vloer, met een trap bereikbaar) elke slaapkamer zijn eigen badkamer en toilet. verwarmde lockerruimte, en geen skischoenen in het gebouw (geen lawaai)

alleen de prijzen in de winkels waren echt over de top. b.v. met 6 personenelke dag €18,- aan brood.

Gereisd met vrienden in februari 2007

Tineke, 5-2-2007
      • Ligging t.o.v. pistes10

Le prince de cimes ligt perfect aan de piste. Klein gezellig dorpje waar je (als je wilt) ge-entertaint kan worden. 2x per week is een lift en één piste open van 17-19uur. Inrichting app is mooi,schoon en ruim (voor franse begrippen)Er liggen afwas-tabletten klaar,schoonmaakmiddel, shampoo en bodylotion, zeep, kortom dingen die je niet mee hoeft te nemen(goed om te weten zeker als je met de bus bent zzoals wij)4 handdoeken pp die midden in de week verwisseld worden. Badjas ppom naar zwembad te gaan.wij vonden het een heerlijk app om te verblijven.
        Gereisd anders in februari 2007

Fam. Walraven, 9-1-2006
        • Ligging t.o.v. pistes10

het is een supergezellig dorpje en het ligt super op de piste, appartement erg gezellig en ruim gewoonweg niks af te kraken en voor herhaling vatbaar dus een echte aanrader

Fam. Walraven

Gereisd anders in januari 2006

Lenny & Frank, 14-2-2005
          • Ligging t.o.v. pistes10

Arc 1950 en app. le Prince des Cimes zijn echt een aanrader. Alles is super verzorgt! Het app. is echt een plaatje. Het is ruim en compleet ingericht! Vanuit de ski kelder loop je zo de piste op. En op het einde van de dag ski je weer zo tot de voordeur. Ook de faciliteiten in het dorpje zijn uitstekend!
            Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Prince des Cimes in Arc 1950, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Prince des Cimes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Prince des Cimes scoort een 9.33 uit 10 op basis van 13 reviews.