Appartement Residence EdenArc1800 ****

Appartement Residence EdenArc1800
Residence EdenArc1800

• Ligging t.o.v. pistes9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence EdenArc1800 bij:

3 reviews over Appartement Residence EdenArc1800 in het Nederlands

Geweldig appartement

elise, 9-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nieuwe luxeuse appartementen aan de piste. Wij hadden een zes persoons appartement met zijn vieren. Twee mooie slaapkamers met beide een eigen badkamer met bad/douche en toilet. Keuken is niet heel groot maar goed om een maaltijd te bereiden, genoeg pannen en bestek. Verder ruim appartement met leuke openhaard en geweldig uitzicht. Mooi zwembad met sauna en bubbelbad. De skilocker was groot genoeg voor ons vieren maar met zes misschien wat klein. Ook een Nederlands talige receptioniste. In het midden van de week een nieuw handdoeken pakket gevraagd en werd snel daarna gebracht. Ook een monteur voor de vaatwasser was er snel na vragen. Overigens niet kapot, puur doorspoelen. De auto stond in de garage van het complex voor 50 euro per week, goedkoper dan de 65 euro die les arcs rekent. Beneden bij het complex zijn er wat restaurantjes en met een gratis shuttlebus kun je ook naar de supermarkt in een ander dorp. Het gebied is erg mooi, zeker de moeite waard.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Super appartementen

Mo, 1-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren zeer verrast dat het appartement splikslinternieuw bleek te zijn. Koffiezetapparaat/waterkoker/ matrassen etc. alles was nog nooit gebruikt. Enige minpunt was de slechte Wifi en de verflucht... Ideaal om van weg te skien. Direct aan de piste. Broodjes te bestellen bij de receptie, bus vervoer naar winkels elke 15 minuten. De week vloog voorbij; het speet ons dat we weer moesten vertrekken!
Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Gewoonweg Grandioos

Angelique, 30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Misschien moet ik helemaal niet vertellen hoe geweldig dit nieuwe appartementencomplex is, maar goed, het is in 1 woord GEWELDIG. Wij hadden een 4-6 pers. app. voor 4 volw. en 1 kind (2jaar). 2 slaapkamers ieder met eigen badkamer. Een gigantische woonkamer (40m2) met zithoek, eethoek en keuken. (helaas niet met uitzicht op de de piste, maar dat kan dus ook).

In het complex was een zwembad met sauna aanwezig, een fitnessruimte en een lockerruimte voor de skispullen.

Er waren voldoende liften voor alle appartementen. Ondanks dat er pas een klein gedeelte klaar was van alle gebouwen hebben we daar weinig van gemerkt.

Het personeel was erg vriendelijk en probeerde zelfs ons in het Nederlands te beantwoorden. (Engels ging ook uitstekend).

Tijdens ons verblijf werden de kamers een maal schoongemaakt en de handdoeken verschoont. Het complex ligt wel wat ver van het centrum 1800, maar met de skibus is de Spar in 5 minuten te bereiken (of met een slee via een blauwe piste / bospad (15 min)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence EdenArc1800 in Arc 1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence EdenArc1800 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence EdenArc1800 scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.