Appartement Maeva Charvet et Villards

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Appartement Maeva Charvet et Villards in het Nederlands

Martine, 10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Aangezien wij een hotel geboekt hadden en deze overboekt was, waren wij genoodzaakt om voor 1 nacht in Grand d'abois te overnachten. Het appartement stonk verschrikkelijk. Gelukkig heeft Touroperator voor ons de kosten vergoed. De volgende keer zouden we gewoon een dagje later aankomen.

Gereisd met partner in februari 2008

Maarten, 1-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Charvet des Villards bestaat volgens mij uit tientallen complexen. Wij hadden het wat minder getroffen.. De app. zijn privebezit en hebben elk een andere inrichting. Ons app. was slecht onderhouden en bestond voornamelijk uit oude zooi. De ligging t.o.v. de piste is best ok, niet direct het app. uit de piste op maar eerst via een gevaarlijk trapje. Dan zit je zo in de lift. Gebied is prachtig, alle dorpjes in Les Arcs en La Plagne gehad, maar lang niet alle pistes. Het nachtleven stelt (10 maart - 18 maart) niets voor. Geen Nederlanders en de nachtclub die we wilde proberen was om 2u nog niet open. Ga naar L.A. voor de sneeuw, het gebied en met een groep jongelui! Dan vermaak je je wel!
Gereisd met vrienden in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Charvet et Villards in Arc 1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Charvet et Villards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maeva Charvet et Villards scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.