Matig

1 review over Hotel Béguin in het Nederlands

Verschil per klasse

Joke, 23-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben 2 nachten geslapen in Hotel Beguin. Gelukkig niet meer! We hadden een kamer in de goedkoopste klasse geboekt. We wisten niet wat we zouden krijgen. Dat bleek een kamer zonder uitzicht te zijn op de 2e etage, maar aan de voorkant was het uitzicht schitterend. We vroegen dus of een kamer aan de voorkant mogelijk was. Dat kon, maar de man vertelde niet dat we dan meer moesten betalen. Helaas was het 2persoons bed zo smal dat mijn man en ik er niet samen in konden slapen. Mijn man heeft die nacht op de grond geslapen. Dat was niet zo geslaagd en dus vroeg ik of er geen kamer met een wat breder bed was. Die was beschikbaar op de derde etage. De kamer was veel mooier en ruimer en een normaal formaat bed! De volgende ochtend vond ik de rekening echter wat minder geslaagd. We hebben voor die 2 nachten uiteindelijk meer dan het dubbele betaald ten opzichte van de boeking. Vraag dus wat je boekt! Ontbijt was trouwens veel te duur € 9,- voor een croissant, verbrande toast, jam en koffie
Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Béguin in Arc 1600, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Béguin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Béguin scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.