6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Portes du Beaujolais**** bij :

71 reviews over Camping Les Portes du Beaujolais in het Nederlands

Mooie doorreis camping

D., 19-8-2017

Ideale afstand op doorreis naar het zuiden. Je kunt zelf een plek uitzoeken. Wel weinig schaduwplaatsen. Mooie afstand van de snelweg waardoor je niet ver hoeft af te wijken van de route. Als je rondom sanintair gebouw staat weinig overlast van de weg. Veel Nederlanders op doorreis dus de kinderen hebben zo contact. Plaatsen netjes afgescheiden. Nieuw sanitair gebouw ziet er netjes uit. Wel erg koud water met douchen en afwassen. Zwembad is klein maar verfrissend en de kinderen genoten van de glijbanen. Supermarkt in tien minuten. Broodservice aanwezig. Voor ons een prima doorreiscamping! Zelfs op een zwarte zaterdag nog voldoende plek.
Gereisd familie in augustus 2017

Prima als tussenstop, maar zeker niet langer

Bianca, 16-8-2017

Waren op zoek naar een tussencamping en dit zag er in de ANWB gids veelbelovend uit. Het eerste zicht in inderdaad keurig. Veel plaatsen liggen op pas aangelegde velden. Bij hogere temperaturen is de zon daar niet te ontwijken. Wij hadden 37 graden en dan is het niet uit te houden. Door creatief zijn, konden we schaduw creëren anders was het echt niet te houden. Het zwembad ziet er leuk uit, maar is veel te klein voor het aantal plaatsen / gasten. Vooral omdat er geen andere mogelijkheden zijn. Tevens ligt de camping pal naast de snelweg. Heerlijk als tussenstop, maar het geluid is constant te horen. Niet echt een vakantiegevoel dus voor degene die hier langer verblijven.

Al met al prima voor 1 nacht, maar zeker niet voor langer!

Gereisd familie in juli 2017

Prima plek voor enkele overnachting

Guus, 12-8-2017

Prima camping voor doorreis. Helaas is de snelweg goed te horen. Centrale speelveld is erg mooi. Zwembad is klein maar lekker fris na een lange rit.
Gereisd familie in augustus 2017

Zowel voor doortrek als vast een fijne camping

Anne, 1-8-2017

Camping stond te boek als doortrekcamping, maar wij hebben er een week voor vast gestaan. Mooie omgeving, die we normaliter voorbij rijden op doorreis naar het zuiden. Camping ligt praktisch naast snelweg, maar hier geen last van ondervonden. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Diversiteit aan te boeken accommodaties en kampeerplekken, mooi neergezet in doodlopende laantjes. Plekken waren erg groot, heerlijk de ruimte om alles uitgebreid neer te zetten. Sanitair was in goede staat, zou wel bij hoge drukte rond 17.00 u wat vaker schoongemaakt kunnen worden. Moeilijk om tegen de doortrekdrukte te werken, iedereen is toch verantwoordelijk dat de volgende het netjes aantreft. Op twee kilometer afstand ligt een geweldig mooie plas waar men kan zwemmen; heerlijk om met kinderen naartoe te gaan. Zeker een aanrader als overnachtingscamping maar ook als vaste verblijfplaats voor meerdere nachten.
Gereisd met partner in juli 2017

Super fijn sanitair

Kelly Esseling, 2-7-2017

Gewone doorsnee camping, werden door het vriendelijke personeel goed geholpen bij aankomst (hadden niet van te voren geboekt). Mochten zelf een fijn sta plekje uitzoeken. Ligt vrij dicht bij een drukke weg waar wij stonden met onze tent maar dat heeft me geen moment gehinderd (kon de weg dan ook niet zien, soms horen). Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, is ook niet super groot. Ligt wel dichtbij een plas waar je heerlijk kunt zwemmen en is nog gratis ook. Het sanitair op de camping was geloof ik net nieuw en perfect!! Geen kleine klamme ruimtes, ik kon makkelijk samen met mijn vriend in hetzelfde hokje douchen en het werd niet te heet.
Gereisd met partner in juni 2016

Absoluut geen 4 sterrencamping aan drukke snelweg.

Mieke, 22-5-2017

Receptie was vriendelijk

Daarna viel alles tegen. Hoewel het redelijk druk was, was het restaurant niet open en in winkel was weinig te koop . Plaatsen leken wel aardappelvelden met veel kuilen, hobbels en hoog gras. Met veel moeite hebben we een redelijke plek gevonden. Weinig schaduw plekken , dus van 15 tot 18 uur in de volle zon. Nieuwe ruimere sanitair was niet open, in ieder geval was er geen water. Het oude sanitair was erg krap. De snelweg leek wel pas naast onze caravan te liggen. Wifi was belachelijk duur. Kortom, we komen er zeker niet terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima overnachtingscamping vlakbij Lyon

Esmé, 19-5-2017

In de meivakantie hier 1 nachtje gestaan op weg naar Cote D'Azur. We konden met onze caravan aangekoppeld blijven staan, hadden een mooie grote doorrijplek. Het was gezellig druk op de camping, er staan ook veel verschillende huisjes. Het ontvangst was zeer vriendelijk en we kregen meteen het idee dat je hier nog wel wat langer zou kunnen blijven.

Helaas was er nog heel veel dicht: zwembad (althans het zag eruit alsof het nog schoongemaakt moest worden), restaurant, etc. Gelukkig was het prachtig weer dus de kinderen konden lekker spelen, fietsen en in de speeltuinen spelen. We vonden de prijs kwaliteit prima al had het wel leuker geweest als er wat meer open was geweest. Wat ons betreft wel eentje om te onthouden! Het sanitair binnen was wel wat gedateerd. Het sanitair buiten was nog niet open.

Gereisd familie in april 2017

fantastisch

elisabeth, 4-5-2017

Supertoffe, praktische camping met ruime camperplaatsen, onthaal was supervriendelijk met meertalige medewerkers. Nederlands onthaal.

Ideaal ook als tussenstop om lyon te bezoeken. treinstation op 10 minuutjes stappen van camping. De camping ligt in de prachtige natuur naast de Soane.

Gereisd familie in april 2017

geen service

Helmers, 3-10-2016

Grote plaatsen, ligt goed op doorgaanbare route echter service laat te wensen over. Op onze plek aangekomen met de caravan bleek de stroom het niet te doen. Bij navraag of dit verholpen kon worden, moesten we maar een noodnummer bellen of verkassen naar een andere plek! We hebben het zelf maar opgelost.

Geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid, dus daar kunnen wij geen mening over geven.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima om te overnachten

Joyce, 12-8-2016

Dichtbij de snelweg vlak voor Lyon. Goede ligging voor een tussenstop. Klein zwembadje om even af te koelen. Eten prima. Sanitair netjes. Geen camping om lang te blijven voor ons, maar voor 1 nacht van alle gemakken voorzien. Wel relatief duur voor wat je krijgt.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Portes du Beaujolais in Anse (Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Portes du Beaujolais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Portes du Beaujolais scoort een 6.85 uit 10 op basis van 79 reviews.