Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville ***

Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville
Ibis Annecy Centre Vieille Ville
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville bij:

2 reviews over Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville in het Nederlands

Prachtig gelegen

Lucas Comeine en Francine Dubois, 1-4-2009

we zijn daar reeds meerdere malen gaan logeren en de ligging kan niet beter maar het hotel is wel aan renovatie toe, airco is minder dan niets en we vinden dat het een goede opfris nodig heeft. de laatste maal hadden we een kamer die geel gerookt was en slaap daar maar eens in en ook de badkamer was niet veel zaaks; ik vind dit zeer jammer want het is de mooiste ligging die je u kan voorstellen en parking onder het hotel. we gaan er nog terug en hopen dat het hotel eens opgefrist is maar gaan we dan nog plaats vinden daar? het is nu al moeilijk om een kamer te boeken.
Gereisd met partner in augustus 2007

Frans Dedrie, 4-6-2008

Ideaal gelegen aan het begin van de voetgangerszone van het oude Annecy en op 5 min. wandelafstand van het beroemde meer. Overdekte parking. Alle comfort(airco, lift,tv,douche). Circa 80 euro voor 2-persoonskamer. Ontbijt:10 euro p.p.
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville in Annecy (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Annecy Centre Vieille Ville scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: