Camping Les Bouleaux

Les Bouleaux

1 review over Camping Les Bouleaux in het Nederlands

Prima plekje in de Franse Alpen

Dennis, Judith, Milan en Luka, 17-8-2010

Begin augustus een weekje op deze camping doorgebracht. Bewust voor deze camping gekozen omdat hij kleinschalig is en niet de indruk op me maakte dat het een overvolle camping is waar weinig rust te vinden is. Onze verwachtingen kwamen uit. We troffen een redelijk ruim terrein aan waar genoeg ruimte was om de caravan neer te zetten. Het publiek is qua nationaliteit gemengd. Veel Fransen, wat Belgen, wat Slowaken en wat Nederlanders. Na 21.00 uur lijkt of iedereen het bed in gedoken is en is het heerlijk stil. Ook overdag is het er heelijk rustig.

Voor de kinderen is er niet veel te beleven. Die moeten zich zelf zien te vermaken en dat is prima te doen; stenen gooien in de aangrenzende rivier en op loopafstand van de camping is een klein speeltuintje.

Het sanitair kan er mee door.

Ik ben ook even wezen kijken op een RCN camping in de buurt en ben blij dat we daar niet terecht zijn gekomen. Overvol, alleen maar Nederlanders en een boel rumoer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Allemont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bouleaux scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.