Camping International du Sierroz ***

Matig

4 reviews over Camping International du Sierroz in het Nederlands

Voor 3 weken geresvrd, de volgende dag vertokken

Peter, 18-8-2016

We hadden deze camping via de website gereserveerd. Zag er goed uit, aan het meer met een mooi strandje.

Strandje hebben we niet kunnen vinden. Plekken waren klein en met weinig privacy. Sanitair was matig en lekte. Het beste kun je afwassen met zwemkleding aan.

Voor ons was het een ontgoocheling.

We zijn de volgende dag vertrokken (jammer van de reserveringskosten a € 180)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustig maar saai

Karoline, 7-8-2016

Deze camping ligt vlakbij het prachtige Lac du Bourget, maar je kunt bij de camping niet in het meer, je moet écht een stukje lopen (minstens 10 minuten) of de auto pakken, even verderop kun je parkeren bij een strandje (soms geen plek meer). Ook heeft de camping géén zwembad en slechts een minispeeltuintje, voor kinderen is deze camping echt heel saai. Er is wel een zwembad aan het meer, maar daar heb je weer een auto voor nodig óf je moet lopen met al je spullen.

Er komen vooral oudere (Franse) mensen. Deze camping zou ik dan ook aanraden aan (oudere) mensen zonder kinderen. Het is er heel erg rustig en het meer en de bergen eromheen zijn prachtig! De omgeving is beslist de moeite waard. Ga vooral een keer dineren bij La Chambotte, dat is een restaurant in de bergen met een fabuleus uitzicht op het meer. Het eten is niet geweldig, maar dat neem je op de koop toe.

De mobile homes zijn heel goed (wij zaten in de duurste), ze ogen redelijk nieuw, wij zaten bij een grasveldje tussen de bomen, maar sommige staan aan het begin van de camping op kiezels, dat leek me niet zo leuk. Sanitair leek me oud, maar daar hoef je niet heen als je in een mh zit..

Kortom: ga hierheen als je van rust en een mooie omgeving houdt plus als je met de auto bent en het niet erg vindt om een stukje te lopen/rijden naar het meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuk en rustig

dibani_jo, 23-5-2011

Wij hebben deze camping in mei bezocht. Het is een leuke groene camping met kleine en grote plaasten. De dames aan het onthaal zijn heel vriendelijk. We mochten zelf kiezen waar we wilden staan. Er is een leuk terras voor een drankje en 's middags kan je er een dagschotel eten. Het is een leuk plekje. Aix zelf vonden wij heel mooi en gezellig! je kan er vlot naartoe met de fiets. We durven deze camping aanraden
Gereisd met partner in mei 2011

volgend jaar weer

willy, 18-8-2009

Met toeval hier aangekomen met 2 honden met de bedoeling voor 1 nacht. Een rustige camping met zeer ruime plaatsen en prima sanitair. Voor honden bezitters een aanrader op 100 meter afstand het meer waar honden meer dan welkom zijn en waar ze zo het water in kunnen lopen ook op de camping zijn honden welkom De stad heeft genoeg te bieden markten, eetgelegenheden enz. Op zaterdagavond muziek op de camping tot 23.30 daarna stilte.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Sierroz in Aix-les-Bains (Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Sierroz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International du Sierroz scoort een 5.09 uit 10 op basis van 16 reviews.