Camping Eliana ***

Camping Eliana
Eliana

12 reviews over Camping Eliana in het Nederlands

Geweldige camping en omgeving.

Fam. Verschuure, 28-8-2017

Op de camping wordt je hartelijk ontvangen. kleine camping met ruime plekken zowel zon als schaduw. Schoon toilet gratis douchen. De eigenares wil jou advies geven over uitjes in de regio zoekt ook "dingen" voor je uit belt naar de toerist informatie. De eigenaresse spreekt goed Engels. Vers brood wordt op je plek bezorgd rond 7 uur. Groot (gemeente) zwembad naast de camping gratis toegankelijk voor campinggasten. 3 buitenbaden, en binnenbad (alleen bij slecht weer) De camping is heel goedkoop.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne rustige camping met ruime plaatsen.

Fam. van der Weerden, 23-8-2017

We werden allervriendelijkst ontvangen door Carole, de eigenaresse. Bij haar kun je ook terecht voor info m.b.t (berg-)wandelingen en omgeving. Het sanitair is goed en schoon. Brood wordt op bestelling 's morgens vroeg bij je plaats afgeleverd. In de nabijheid ligt een gemeentelijk buitenbad, waarvan je gratis gebruik mag maken. De omgeving is prachtig, zeker als je de bergen in rijdt en er vervolgens gaat wandelen. Zowel camping als omgeving zijn zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel mooie rustige camping

Petra, 22-8-2017

Geweldige grote plaatsen op een mooie en goed onderhouden camping. Gelegen in rustig dorp met grote supermarkt. Vlakbij de camping een groot (voor campinggasten gratis) zwembad en midgetgolfbaan. Kleine kinderspeelplaats met o.a. trampoline en tafeltennistafel.

Schitterende omgeving. Wij zijn hier inmiddels 4 keer geweest en hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ideale camping voor mooie wandelingen.

Fam. Slagter, 17-8-2017

Mooie kleine rustige camping, met grote kampeerplaatsen. Eigenaresse spreekt goed Engels en erg gastvrij. Sanitair wordt goed bijgehouden. Vanaf de camping, niet te ver rijden, prachtige wandeltochten en een prachtig gebied om te toeren. Eigenaresse geeft ook goede tips, waar je kunt wandelen en bezienswaardigheden. Gemeentezwembad is op loopafstand en gratis toegankelijk voor kampeerders. Supermarkt dicht in de buurt. Camping Eliana is echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping heerlijk wandelen

Waveburner, 16-8-2017

Deze camping ligt lekker rustig aan de rand van een dorpje met een supermarkt vlakbij. De eigenaresse heeft als hobby wandelen in de bergen en wil daar alles over vertellen en zij kent de omgeving erg goed.

Aan het einde van de dag kun je heerlijk zwemmen in het zwembad wat op loopafstand van de camping ligt.

Voor de rest is de camping goed: afgebakende grote plaatsen, voldoende sanitair, speeltoestellen, schaduw en het brood wordt elke dag op de plaats bezorgd.

Wij hebben hier een leuke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Ruud, 29-7-2017

Camping ligt centraal in de Savoie en biedt daarom zeer goede mogelijkheden voor uitstapjes. Zeer vriendelijke eigenaresse en mooie grote plaatsen. Sanitair is een beetje verouderd maar wel lekker schoon. Zwemmen in het gemeentebad 200 meter verderop. Rustige camping, grote plaatsen; eigenlijk gewoon een hele fijne plek! Wij komen zeker nog eens terug. Wij stonden op plaats nummer 40 aan de rand van de camping. Zon en schaduw. Wij waren met caravan, 2 kinderen (12 en 15) en een hond. Voor onze kinderen was er verder op de camping niets speciaals te doen, maar dat zoeken ze ook niet. Wel WiFi sur place.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijke camping

r.zwagerman, 24-9-2016

Fijne camping.

Eigenaresse spreekt goed engels en is zeer behulpzaam met tips over de omgeving.

Prijs ong. 13 euro met gratis wifi en gratis bezoek aan zwembad op 300m.

Dus echt camperen. Moutiers op een paar kilometer leuk stadje.

Omgeving schitterend om toeren te maken door de bergen.

Kom hier vast nog wel eens terug. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2016

Goede camping, voor herhaling vatbaar!!!

Fam.Struik, 20-8-2016

Ruime plaatsen, brood wordt bij de tent/caravan afgeleverd, schoon sanitair, en een de eigenaar Carole Morton is heel vriendelijk en behulpzaam.

Sanitairblok is vrij klein

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede, niet te luxe, Kampeerplek

Esmeralda, 23-9-2014

Camping Eliana is goed verzorgde en onderhouden camping. Heel gastvriendelijk ontvangen. Helaas door de vele regen een modderboel. Het sanitair is goed schoon, wordt sowieso 's ochtends goed schoongemaakt. Er zijn de franse toiletten maar ook de normale (gelukkig :P). Er zijn voldoende douches. De omgeving is prachtig, heerlijk tussen de bergen, hooguit een uurtje rijden van annecy. Voor eventuele vragen over bergwandelingen kun je terrecht bij de eigenaresse van de camping, ze spreekt vloeiend Frans en ook zeer goed Engels. Op de camping zelf is er geen zwembad maar er mag gratis gebruik worden gemaakt van het zwembad van een andere accommodatie. Er is wifi aanwezig, en gratis, maar zit je vooraan op de camping is het bereik bij het sanitair het beste

Als we ooit weer gaan kamperen in deze regio is camping Eliana een echt aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Ideaal voor ons actieve gezin

david van klaveren, 4-9-2014

Wij (2 volwassenen + 2 kinderen van 7 en 9 jaar) hebben 3 weken in augustus 2014 op camping Eliana gestaan, nadat we hier in 2013 al 3 weken waren geweest. Ook in 2015 gaan we zeker terug, omdat de camping voor ons actieve gezin gewoonweg ideaal is:

- Rustige camping in prachtige berggebied. Receptie (eigenaresse Carole spreekt vloeiend Engels) is zeer vriendelijk en geeft goede praktische informatie. Elke ochtend vers brood op bestelling. Gratis wifi.

- Oneindig veel bergwandelmogelijkheden in de nabije omgeving van de camping. Wij vinden vooral de wandelpaden in natuurpark de Vanoise fantastisch.

- Mooi gemeentezwembad met ligweiden naast de camping, voor campinggasten vrij toegankelijk. Bij slecht weer wordt het binnenbad geopend.

- Super-U is vlakbij.

Kortom, alle ingrediënten voor een sportieve en rustgevende vakantie zijn aanwezig op camping Eliana!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eliana in Aigueblanche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eliana scoort een 8.98 uit 10 op basis van 17 reviews.