Camping Sunelia L'Hippocampe *****

7,7

37 tips over Sunelia L'Hippocampe

Bart, 2-8-2017

Georges de Meouges

Markt in Digne Les Bains (zaterdag)

Plan d'Eau des Ferréols (Digne Les Bains)

E. Venner, 23-8-2015
De wegen op de camping mogen voor de mindervaliden van een nieuwe laag asfalt voorzien worden. Daarnaast zou voor de zuidkant van de camping een pad richting winkel/restaurant/receptie tot de aanbeveling horen. Men moet nu helemaal om het zwembad heen wat voor mindervaliden ook lastiger is (scheelt 300 meter).
thalita daling, 2-8-2015
Ga zeker het meer bekijken in de buurt, en rij eens een berg op. Het uitzicht is prachtig!! ga ook eens naar het restaurant l'ousaou (of zo iets) ligt op de weg naar Sisteron, eerste restaurant. Erg mooie lokatie, vriendelijk personeel en honden meer dan welkom!

Stephan, 13-10-2014

uitstapje naar Gorge du Verdon moet je gedaan hebben (uurtje rijden)

hierbij kun je waterfiets of kano huren en prima vermaken

A.G. de Vries, 11-9-2014
    Er is veel te doen in de omgeving. Een aanrader is het bezoeken van de plaatsen Sisteron en Digne les Bains. Ook de Gorges de la Méouge is het bezoeken waard. Wij hebben ook nog een uitstap gemaakt naar Bandol aan de Middelandse Zee. 1,5 uur in de auto, maar dat was het waard. Op maandag is er een grote markt in Forcalquier. Kortom: wij waren nog niet uitgekeken. De mooie omgeving én de fijne camping zijn voor ons een reden om hier nog eens terug te komen!
    petergaan, 29-8-2014

Op de weg naar Mailijai heb je net voor binnenkomst aan de linkerkant een uitgebreide brokante markthal.

Tanken zeer goedkoop bij de Intermarché (1,45)

marianne vriend, 21-8-2014

Lac de Sainte Croix.

Met het blauwste water wat ik ooit gezien hebt en hele leuke waterfietsen met glijbaan erop.Voor maar 15 euro per uur te huren!

Jade, 19-8-2014
    Mooie omgeving, denk aan stuwmeer, okerrotsen, les mees. Leuke dorpjes in omgeving.
    Mirella, 17-8-2014

Trekker in de douche, waardoor hij schoner blijft.

Personeel minder hard rijden met hun golfkarretjes.

Handdoeken verwijderen bij het zwembad als mensen er 1 uur niet op gelegen hebben.

Vriendelijker personeel in de winkel en afhaal.

Fam. Ofman, 14-8-2014
    Rustrel gebergte is zeker de moeite waard om te bezoeken (okerbergen) evenals stuwmeer durance du verdon.

Onze bezoekers bekeken ook: