Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

Sunelia L'Hippocampe****
196 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,4 uit 10, op basis van 196 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunelia L'Hippocampe**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Sunelia L'Hippocampe**** met andere accommodaties in Volonne.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,2
6,8
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Zeer mooie camping"vertalen
tinivanzwolbakker
10,0

9-2-2014 Wii komen al jaren in het voorjaar op deze camping en nog steeds met veel plezier.Je kunt er heerlijk relaxen,wandelen en vissen. Het camping personeel is zeer vriendelijk en spreken Nederlands bij de receptie.Het dorpje Volonne is klein, maar heeft slager een proxi en veel bakkers ,café,s en eetgelegenheden. De omgeving leent zich voor mooie uitstapjes .
Fam van Zwol.

Gérant JP BRAVAY, 7-3-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling over onze camping! Het voor- en najaar is inderdaad een heerlijke periode om in de Provence te komen, volop zon, aangename temperaturen en nog geen hoogseizoen drukte! Wij hopen u misschien binnenkort weer op onze camping te mogen verwelkomen!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldige vakantie om niet snel te vergeten !"vertalen
petra lugthart
8,0

28-8-2013 deze camping voldeed echt aan onze verwachtingen, mooie plek, vriendelijk personeel, gezellige camping. We hebben genoten van het zwembad, lekker veel bedjes, gezellige sfeer. De animatie `s avonds vonden we echt super : pirates of the caribean en de andere show, leuk gedaan door het team. Ook in de omgeving is zat te doen. Een aanrader deze camping wat ons betreft !

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Wij danken u hartelijk voor de moeite die u genomen heeft om uw ervaring met alle andere lezers te delen. Uw mening is belangrijk, om onze gasten te helpen een goede keuze te maken: de camping, de mogelijke activiteiten, maar ook een omschrijving van de omgeving zijn van grote waarde. Onze taak is om u uw taken een moment te doen vergeten! Daarom doen wij al het mogelijke om onze gasten tevreden te stellen. Natuurlijk staan wij ter plekke tot uw beschikking met altijd een luisterend oor voor uw aanbevelingen en/of aanmerkingen betreffende eventuele problemen, waardoor wij snel een oplossing kunnen vinden en de kwaliteit van onze diensten kunnen verbeteren. Onze camping ontwikkelt zich constant. Elk jaar investeren wij in nieuwigheden en om verbeteringen aan te brengen. Wij communiceren eveneens op Facebook om u te informeren over alle nieuwe ontwikkelingen en over het leven op de camping. Op deze manier wensen wij contact met u te houden. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen!

met vrienden, Juli 2013
"Super vakantie gehad"vertalen
Pim Warringa
7,0

5-9-2013 de camping is super voor de jeugd we waren met 3 kinderen in de leeftijd van 14 tot 16 jaar en ze hebben zich geweldig vermaakt zowel op de camping als in het dorpje vollone

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Een beetje laat, maar hartelijk dank voor uw reactie en tot snel!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne gezellige gezinscamping op mooie locatie"vertalen
Familie Zeegers
8,0

6-8-2013 We zijn erg te spreken over het verblijf op deze camping. Verblijf in Mobile Home voorzien van veranda geboekt via TO. Men doet er erg veel aan om het de gasten naar de zin te maken middels het organiseren van activiteiten en een leuk entertainment in de avond.Personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Waar nodig spreekt met de verschillende talen. De royale glijbanen en wat kleinere zwembaden zijn prima geschikt voor de nodige verkoeling en waterpret .Het dorp Volonne is op loopafstand van de camping.
Naast terrasjes hier ook div kleinschalige winkeltjes. Supermarkten op ca 10 minuten autorijden van de camping Het bezoek aan George de la Meouge is beslist de moeite waard. Ook zijn er volop weekmarkten in de dorpen in de buurt
Op 1,5 uur rijden vanaf de camping hebben we de middellandse zee bezocht. Strand bij het dorp Cassis .Leuk maar wel erg druk.
Overigens hebben we tijdens ons verblijf niet overmatig last gehad van de muggen.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw reactie ! Wij hopen dat wij u misschien een volgende zomer weer mogen verwelkomen.

"Mooie camping"vertalen
Erna van Riel
6,0
8,0

18-9-2013 L'Hippocampe is een mooie camping met goed verzorgd sanitair en vriendelijk personeel. Erg jammer is dat je niet kunt/mag zwemmen in de Volonne en andere rivieren in de buurt vanwege de opwekking van electriciteit. Doordat de camping aan de rivier is gelegen wel veel last van muggen tijdens de schemering.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie! Gedurende bepaalde periodes hebben wij nog steeds enige muggen, maar het was dit jaar gelukkig veel beter dan andere jaren. Misschien tot een volgende zomer!

"Super Camping"vertalen
E.Zwart
9,0

2-8-2013 02-08-2013 We kwamen in echt noodweer maar ondanks het weer werden wij door een medewerkster op de fiets naar onze plaats gebracht. We hadden een mooie plek die ook heel ruim was, gescheiden door hagen en bomen. Onze zoon van (18) heeft zich ook prima vermaakt o.a in het dorpje waar ze elke avond met een hele groep naar een gezellig terras gingen. Het personeel op de camping was heel vriendelijk en spraken bijna allemaal engels en anders deden ze alle moeite je te begrijpen of je te helpen . Sanitair was heel schoon . Al met een camping om nog eens terug te gaan al is het maar vanwege het vriendelijke personeel.
OOO en wat mensen zeggen over de muggen : wij hebben er bijna geen gezien . Je kunt altijd pech hebben als je een camping aan het water hebt . Maar ze zeiden ook dat ze van de winter er iets tegen gedaan hadden . ( de gemeente daar had het eerder tegen gehouden ) dus je kunt de camping er niet op rekenen , en wierook stokjes aan maken werkt prima.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie! Heel graag zouden wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

"Fijne vakantie gehad"vertalen
Leo
8,0

10-8-2013 Ondanks dat er op deze site nogal wat commentaar was op het sanitair en op de muggen hebben wij een hele fijne vakantie gehad. De sanitair gebouwen in het midden van de camping (ronde en rechthoekige gebouw) worden goed schoongehouden en zien er goed uit. Met de muggen viel het mee ze waren soms vervelend maar met de rook spiralen en muggenspray was het niet erger dan op andere locaties. Een netje met magneetjes van 3 Euro van de Action in de deur van de voortent houdt ze prima buiten. Kortom een beetje voorbereiden.

Onze gezinssamenstelling is vier personen 2 kinderen in de leeftijd 11 en 13 ze hebben zich goed vermaakt in het zwembad en op de camping

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Natuurlijk veel te laat, maar toch nog heel hartelijk dank voor uw reactie!

met oudere kinderen, Juni 2013
"Top camping voor gezinnen ook met tieners"vertalen
Ingrid
9,0

4-8-2013 Wij hebben de eerste 2 wk van juli op deze camping gestaan. Een super tijd gehad. Er is veel voor de kinderen/jeugd te doen. Dit jaar was er een animatieteam met 5 Nederlanders van de touroperator We werden vriendelijk ontvangen door de receptie. Staan altijd voor je klaar. Ook bij de info-stand wordt je vriendelijk in het engels te woord gestaan. De intermarche is 5 min rijden. Mooie omgeving,temperatuur goed, s'nachts koelde het lekker af. Soms wel eens last van muggen gehad, maar die heb je overal. Zeker nog een plaats om terug te komen. In Sisteron staat een mooie citadelle. Er wordt wel entreegeld gevraagd maar het is zeker de moeite waard. Het geld wordt ook gebruikt voor restauratie van de de citadelle.
In de omgeving van Lac de Serre-Poncon aan de Ubaye kun je mooi canyoning. Leuk voor tieners. Goede begeleiding door Anaconda.
In Forcalquier is op maandag een supergrote markt, moeite waard om te bezoeken.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Wij willen u toch nog even bedanken voor uw reactie, ook al is het een beetje laat! Uw mening is belangrijk, om onze gasten te helpen een goede keuze te maken: de camping, de mogelijke activiteiten, maar ook een omschrijving van de omgeving et aanbevelingen voor bezoeken zijn van grote waarde. Heel erg bedankt!

met oudere kinderen, Juni 2013
"Prachtige camping, heerlijke vakantie!!"vertalen
drunenerik
8,0

24-7-2013 De eerste 2,5 week van de schoolvakantie hier geweest en bij aankomst al direct goed ontvangen door het receptiepersoneel. Onze plek van 130 m2 was heel mooi en prachtig gelegen, gescheiden door hagen( plaats 92). Onze kinderen (16/15 en 10 jaar) hadden ook direct aansluiting bij andere campinggasten en hebben een fantastische tijd gehad. Ook het personeel bij de bar/restaurant was zeer goed en keurig gekleed. Het enige puntje was de verwarring wat betreft de badkleding bij het zwembad.Sanitair was heel schoon en werd door het personeel al vanaf 05.00 uur!! 's ochtends al schoongemaakt, al had je hier als gast geen last van. Als een toilet vies was lag dit niet aan de schoonmakers, maar aan de smerige mensen die er zo'n zooitje van maken!! Of ze dit zelf ook thuis zo doen..... Aanrader is canyoning, de plaatselijke marktjes en zeker george de la meouge. Dit staat allemaal in de folder die je bij de receptie kan halen.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-1-2014
Eigenaar zegt:  Nog heel hartelijk dank voor uw reactie! Er was inderdaad enige verwarring over badkleding. Daarom nog even een uitleg voor de toekomstige bezoekers. Bij ons mag een zwemshort gedragen worden, als deze boven de knie blijft. Daarentegen mag geen dubbele laag gedragen worden, dus geen zwembroek + zwemshort. Het is zeer moeilijk te controleren of een zwembroek of ondergoed onder de short gedragen wordt, dus het is of een zwembroek of een short, maar niet allebei tegelijk. Misschien dat wij u een volgende zomer nogmaals bij ons mogen verwelkomen, en nogmaals bedankt voor de reactie.

met partner, 2012
"Mooie camping!!"vertalen
Rohling
8,0

24-12-2012 Het is een mooie camping, met een goede ligging. Prima camping om vakantie op te vieren en lekker tot rust te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?