Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

Sunelia L'Hippocampe****
242 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,3 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunelia L'Hippocampe**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 245 vakantiefoto's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** vinden. Je kunt 9 video's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Sunelia L'Hippocampe**** met andere accommodaties in Volonne.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,4
6,9
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Fijne nette camping"vertalen
hendrienseline
7,0

22-09-2014 wij zijn hier in het naseizoen geweest toen het erg rustig was.
een paar heerlijke dagen gehad, het personeel was zeer vriendelijk het sanitair was ruim en schoon (alleen geen toiletbril) ruime plaatsen en als je wil kan je langs het water staan waar je een prachtig uitzicht hebt. een leuk speeltuintje voor onze dochters.
het enige nadeel is wel dat de glijbanen apart van het zwembad zijn zodat wij steeds mee moesten met onze dochter van 4 (op vorige camping konden wij het vanaf het ligbed in de gaten houden)en het peuterbadje is enkel een "bak" water geen glijbaantje ofzo en ook geen mogelijkheid om bij te gaan zitten dus ook met de jongste dochter waren wij steeds verplicht om mee het 'diepe' water in te gaan, ik denk dat als je kinderen tussen de 6 en 16 heb dat dit een top camping voor je is!

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 14-10-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en uw beoordeling. Voor wat betreft het zwemcomplex, zijn er nieuwe plannen. Zodra wij hier meer duidelijkheid over hebben, zullen wij hier uitgebreid over communiceren.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
Fd Knosp
8,0

04-10-2014 Wij zijn de laatste 3 weken van september hier op de camping geweest met onze dochter van 3 en de hond. De camping is mooi gelegen aan het water en tussen de bergen. Je kan er lekker wandelen en er zijn leuke glijbanen. Nadeel is dat het erg rustig was op de camping rond deze tijd, er is geen animatie meer en het restaurant sluit half september waardoor het niet aantrekkelijk word gemaakt om er heen toegaan met een gezin met jonge kinderen. Misschien een idee om in de toekomst de animatie en het restaurant open te houden tot het einde van het seizoen om meer mensen te trekken. Personeel aan de receptie is vriendelijk en erg behulpzaam.

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 14-10-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en de beoordeling. Alle opmerkingen worden in onze plannen voor volgend jaar mee genomen om onze service steeds meer te verbeteren en aan de wensen van onze gasten te voldoen.

Met oudere kinderen, 2014
"Eenmalig"vertalen
Joke
2,0

15-08-2014 De omgeving is prachtig, maar de camping is zijn sterren niet waard. De rioollucht bij het zwembad was zeer aanwezig. Dan het drama van de handdoeken. Alle stoelen bezet en niemand in het water! Geen toezicht bij het zwembad en dit ook niet bij de ingang. Wel om 12 uur 's avonds werd je gecontroleerd. Waarvoor ?????? Dit zou overdag moeten naar onze mening. Iedereen loopt zo de camping op en al blijf je overnachten is het niemand die het weet. Het sanitair is bij het ene gebouw beter als bij het andere. Het nieuwere gedeelte ging vanzelfsprekend iets beter, maar het oudere gedeelte was ronduit slecht. Voor ons eenmalig en geen aanrader.

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Het spijt ons zeer dat u teleurgesteld bent door onze camping. Wij zijn ons bewust dat het heel vervelend is dat de ligbedden in het zwembad gereserveerd worden met handdoeken. Wij hebben verschillende maatregelen genomen; we hebben ligstoelen toegevoegd, een verbod opgehangen bij het zwembad en onze badmeester controleert een aantal keren per dag, door een fluitsysteem, of de mensen die een ligbed gereserveerd hebben, ook aanwezig zijn. Overdag hebben wij geen bewaking rondlopen op de camping, maar er wordt door al ons personeel goed opgelet. Hiervoor dragen onze gasten een armbandje en worden er kaartjes afgegeven die voor de voorruit van de auto gelegd worden. Aan het einde van de middag en de hele nacht is bewaking aanwezig, om de rust op de camping te garanderen. De camping investeert elk jaar in renovaties en verbeteringen van de aanwezige installaties. Ondanks dit alles, hebben wij niet aan uw wensen voldaan en dit spijt ons zeer.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping op prachtige locatie!"vertalen
A.G. de Vries
9,0
8,0

11-09-2014 Wij hebben een prima vakantie gehad op camping Sunelia L`Hippocampe in Volonne.Wij verbleven in een mobile home: Sunelia Family 32m2. De stacaravan is mooi en compleet ingericht en bij aankomst keurig schoon! De houten veranda erbij is fijn, we hebben daar veelvuldig gebruik van kunnen maken door het fantastische weer. De camping ligt op een prachtige locatie tussen kersen -en olijfbomen aan de rivier de Durance. De camping is niet té groot en voor elk wat wils.Regelmatig wordt er iets georganiseerd. Positief vonden wij dat het om 23.00 uur stil is. Het zwembad is misschien iets te klein voor de drukke hoogseizoen weken. Het is dan zoeken naar een ligstoel. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Prettig dat een aantal medewerkers ook Nederlands spreekt! Er is een kleine winkel, wat ons betreft alleen voor een vergeten boodschap of een stokbrood en croissant voor het ontbijt.Het restaurant is gemiddeld van kwaliteit. De afhaalpizza`s daarentegen waren heel lekker.

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 17-09-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en uw beoordeling. Alle punten worden geanalyseerd en mee genomen om volgend jaar nog meer verbeteringen aan te kunnen brengen!

Met oudere kinderen, 2014
"Genieten!"vertalen
Esther
8,0

12-08-2014 Net terug van 2 weken L'Hippocampe! Een geweldige camping met voor iedere leeftijd genoeg te doen.
Het zwembad is zeker in het hoogseizoen behoorlijk druk, storend dat er hele dagen bedjes bezet worden gehouden voor mensen die er helemaal niet of nauwelijks op liggen. Daar mogen ze best iets aan doen!
Het afhaalrestaurant vonden wij niet geweldig, de bestelling klopte niet, ze hadden niet eens alles op voorraad en de kwaliteit was ook niet geweldig.
Om goed te eten moet je echt van de camping af, een aanrader is zeker L'Endroit in Chateau-Arnoux (niet goedkoop, maar wel enorm lekker) en Au Gout du Jour.
Personeel op de camping was vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat je bij aankomst meteen een 'boekje' krijgt waarop de tips om te doen/bekijken in de omgeving staan.
Kortom: een vakantie waarvan wij van het begin tot einde genoten hebben!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw mening! Fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad! Wij zijn ons bewust dat het heel vervelend is dat de ligbedden in het zwembad gereserveerd worden met handdoeken. Wij hebben wel maatregelen genomen; wij hebben ligstoelen toegevoegd, een verbod opgehangen bij het zwembad en onze badmeester controleert een aantal keren per dag, door een fluitsysteem, of de mensen die een ligbed gereserveerd hebben, ook aanwezig zijn.

Met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer!!!!"vertalen
E
2,0

08-08-2014 Zeer slecht onderhouden camping!!! Sanitair gebouwen zeer slecht wordt niet goed onderhouden stinkt de hele dag door. Bij de Afwas nauwelijks warm water. Zwembad veel te klein en vuil je ruik op een bepaalde plek de riolering !!! Deze camping is zijn sterren niet waard moet nog veel aan verbeterd worden voordat het deze mag !!!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Het spijt ons zeer dat uw vakantie bij ons is tegen gevallen. Wij hebben 4 sanitair blokken voor de campingplaatsen. De gebouwen zijn niet nieuw maar ze zijn volledig gerenoveerd. Ze worden elke dag schoon gemaakt tussen 5 en 8 uur ’s morgens, tussen 1 en 3 uur ’s middags en vervolgens nog een keer elke avond. Vervolgens worden ze door de verantwoordelijke persoon gecontroleerd. Het spijt ons zeer dat u toch niet tevreden bent over dit zo belangrijke punt. Wij hebben tevens deze zomer een probleem gehad met de afvoer onder het zwembad. De reparaties hebben een aantal dagen geduurd. Door dit probleem kwamen er nare luchten rondom het zwembad vrij. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, wat inderdaad niet aangenaam was.

"Uitschieters, maar net niet"vertalen
petergaan
4,0

29-08-2014 Bij aankomst werd al direct gezegd dat als je eerder weggaat je €50 moet betalen. Zijn al jaren klant van touroperator en nooit is het eerder weggaan een probleem geweest. Leuke binnenkomer. Informatievoorziening met goede tips uitstekend, mobile homes claustrofobisch dicht op elkaar. Helaas grensde onze mobile home aan het pleintje met verlichting en waar alle discogangers langskomen of rondhangen. Hou er rekening mee dat je hier tot 3 uur in de nacht last van kunt hebben. Bewaking? Niet gezien. Zwembad te klein in hoogseizoen en verveelde gauw. Rioollucht bij het zwembad was ook niet aangenaam. Geen last gehad van muggen.
Opvallend dat om 8 uur s'morgens er al handdoeken liggen op de stoelen. Overigens als je overdag bij het zwembad kwam had je toch vrij snel een ligbed.
Gezien het flinke bedrag voor de mobile home t.o.v. het gebodene een verkeerde prijs/kwaliteit verhouding.
Disco zou vanaf 16 jaar zijn, maar kinderen van 11 konden er ook in.

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 17-09-2014
Eigenaar zegt:  Wij danken u voor uw verblijf op onze camping. Bij aankomst geven wij een informatie pakket, waaronder de vertrekinstructies. Wij leggen inderdaad gelijk uit, hoe het vertrek bij ons georganiseerd wordt omdat wij u vragen een afspraak voor de controle te maken. Wanneer u vertrekt op een tijdstip dat wij geen controle kunnen uitvoeren, brengen wij inderdaad de schoonmaakkosten in rekening. Wij geven er de voorkeur aan, dit goed duidelijk te maken zodat er geen misverstanden ontstaan bij vertrek. Wij hebben in hoogseizoen 4 bewakers in dienst, die rondes over de camping maken om de rust te bewaken. Zoals al eerder vermeld hebben wij dit jaar een groot probleem met de afvoer onder het zwembad gehad, waar een paar dagen voor nodig zijn geweest om dit te repareren. Wij zijn ons er van bewust dat dit voor onze gasten erg onaangenaam is geweest.

"Leuke camping, mooie omgeving"vertalen
R. vd. Wetering
8,0

22-08-2014 Camping L'Hippocampe ligt in een prachtige omgeving. In Sisteron is een leuk meer en een stukje verderop een rivier met rotsen en watervallen.
Wij hadden een plek van 130m2, deze was zeer mooi en ruim. enige min punt was het sanitair, maar dit kwam vooral door de camping gasten zelf. De douches verschilden qua temperatuur. Het zwembad was top en van muggen hebben we maar 1 avond last gehad. Tip voor wielrenners op 20 km afstand ligt de mini Mon Ventoux (col du pas de la graille, klim van ongeveer 20 km gemiddelde steigingspercentage 4-5%, bovenaan een geweldig uitzicht)
Wij waren hier met 4 meiden in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar, zij hebben zich op deze camping prima vermaakt. Kortom een geweldige vakantie gehad!!!!

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 17-09-2014
Eigenaar zegt:  Wij danken u hartelijk voor uw verblijf op onze camping en uw beoordeling! Wij horen graag dat u een fijne vakantie heeft gehad!

Met jonge kinderen, 2014
"Matige camping (2 sterren max.)"vertalen
Sandra
5,0

01-08-2014 Bij aankomst werden wij in een rommelige receptie op een onvriendelijk manier door de Nederlands sprekende dame te woord gestaan. Het personeel in het Restaurant (kantine) was wel erg vriendelijk evenals de animatie. De prijzen staan niet in verhouding tot de kwaliteit!
De accommodatie was prima, mobil home was nieuw. Jammer alleen dat de oude schoenen en stoelen vorige gasten er nog stonden (schoonmaak?).

Het zwembad is matig onderhouden maar wel leuk voor de kinderen, de glijbanen zijn erg leuk. Rond het zwembad hing een rioolgeur die niet wegging en werd je gek van de wespen. De toiletten bij het zwembad zijn ronduit smerig! Wij zijn max een uur per dag bij het zwembad geweest.

In de huisregels stond dat er na 23.00 rust is, echter voetbalt en schreeuwde men rustig tot 1.00 s 'nachts door!

Bij eerder vertrekken dan reservering vraagt men helemaal niets en rekent men 50 euro extra omdat we voor 8.00 in de ochtend weg wilden.

Never nooit meer komen wij hier terug!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Allereerst onze excuses voor de onvriendelijkheid van onze receptioniste. Wij hebben uw opmerking in acht genomen en dit is besproken met het personeel van de receptie. Door een probleem met de afvoer onder het zwembad hebben wij last gehad van vervelende geuren, na enkele dagen is dit opgelost. Het spijt ons dat onze gasten hier ongemak van hebben ondervonden. De sanitair gebouwen worden elke dag schoon gemaakt tussen 5 en 8 uur ’s morgens, tussen 1 en 3 uur ’s middags en vervolgens nog een keer elke avond. Vervolgens worden ze door de verantwoordelijke persoon gecontroleerd. Gedurende de nacht hebben wij bewakers op de camping die rondes maken. Wanneer onze gasten hinder ondervinden van luidruchtige medegasten, laten wij de bewakers extra langs deze plaatsen gaan. Voor wat betreft de schoonmaakkosten, hebben wij op de camping de regel dat wij deze factureren wanneer u vertrekt op een tijdstip dat wij geen controle kunnen uitvoeren. Dit staat in de informatie voor het vertrek.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima camping voor gezinnen met jonge kindering"vertalen
Stephan
8,0

13-10-2014 - redelijk ruim opgezet (auto kan bij staanplaats)
- algemeen sanitair redelijk
- veel activiteiten en mooie shows voor ouderen
- mooi zwembad en glijbaan voor jonge kinderen
- prima wandelomgeving

- voor oudere kinderen viel activiteiten op de camping tegen
- Whifi betaald en deels onbetaald werkte nauwelijks

Gérant Jean Philippe BRAVAY, 16-10-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw verblijf op onze camping. In 2014 hadden wij voor het eerst een jongerenclub voor jongeren boven de 12 jaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en zullen voor volgend jaar de nodige verbeteringen door voeren. Wij hebben dit jaar vele antennes extra erbij geplaatst voor een beter bereik over de gehele camping. Daarnaast bieden wij nu de gelegenheid tot ½ uur Wi-Fi per dag gratis rondom het restaurant.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?