Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

Sunelia L'Hippocampe****
227 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,2 uit 10, op basis van 227 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunelia L'Hippocampe**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 240 vakantiefoto's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Sunelia L'Hippocampe**** met andere accommodaties in Volonne.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,9
6,5
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Eenmalig"vertalen
Joke
2,0

15-08-2014 De omgeving is prachtig, maar de camping is zijn sterren niet waard. De rioollucht bij het zwembad was zeer aanwezig. Dan het drama van de handdoeken. Alle stoelen bezet en niemand in het water! Geen toezicht bij het zwembad en dit ook niet bij de ingang. Wel om 12 uur 's avonds werd je gecontroleerd. Waarvoor ?????? Dit zou overdag moeten naar onze mening. Iedereen loopt zo de camping op en al blijf je overnachten is het niemand die het weet. Het sanitair is bij het ene gebouw beter als bij het andere. Het nieuwere gedeelte ging vanzelfsprekend iets beter, maar het oudere gedeelte was ronduit slecht. Voor ons eenmalig en geen aanrader.

met oudere kinderen, 2014
"Genieten!"vertalen
Esther
8,0

12-08-2014 Net terug van 2 weken L'Hippocampe! Een geweldige camping met voor iedere leeftijd genoeg te doen.
Het zwembad is zeker in het hoogseizoen behoorlijk druk, storend dat er hele dagen bedjes bezet worden gehouden voor mensen die er helemaal niet of nauwelijks op liggen. Daar mogen ze best iets aan doen!
Het afhaalrestaurant vonden wij niet geweldig, de bestelling klopte niet, ze hadden niet eens alles op voorraad en de kwaliteit was ook niet geweldig.
Om goed te eten moet je echt van de camping af, een aanrader is zeker L'Endroit in Chateau-Arnoux (niet goedkoop, maar wel enorm lekker) en Au Gout du Jour.
Personeel op de camping was vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat je bij aankomst meteen een 'boekje' krijgt waarop de tips om te doen/bekijken in de omgeving staan.
Kortom: een vakantie waarvan wij van het begin tot einde genoten hebben!

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer!!!!"vertalen
E
2,0

08-08-2014 Zeer slecht onderhouden camping!!! Sanitair gebouwen zeer slecht wordt niet goed onderhouden stinkt de hele dag door. Bij de Afwas nauwelijks warm water. Zwembad veel te klein en vuil je ruik op een bepaalde plek de riolering !!! Deze camping is zijn sterren niet waard moet nog veel aan verbeterd worden voordat het deze mag !!!

met jonge kinderen, 2014
"Matige camping (2 sterren max.)"vertalen
Sandra
5,0

01-08-2014 Bij aankomst werden wij in een rommelige receptie op een onvriendelijk manier door de Nederlands sprekende dame te woord gestaan. Het personeel in het Restaurant (kantine) was wel erg vriendelijk evenals de animatie. De prijzen staan niet in verhouding tot de kwaliteit!
De accommodatie was prima, mobil home was nieuw. Jammer alleen dat de oude schoenen en stoelen vorige gasten er nog stonden (schoonmaak?).

Het zwembad is matig onderhouden maar wel leuk voor de kinderen, de glijbanen zijn erg leuk. Rond het zwembad hing een rioolgeur die niet wegging en werd je gek van de wespen. De toiletten bij het zwembad zijn ronduit smerig! Wij zijn max een uur per dag bij het zwembad geweest.

In de huisregels stond dat er na 23.00 rust is, echter voetbalt en schreeuwde men rustig tot 1.00 s 'nachts door!

Bij eerder vertrekken dan reservering vraagt men helemaal niets en rekent men 50 euro extra omdat we voor 8.00 in de ochtend weg wilden.

Never nooit meer komen wij hier terug!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super camping, echt aan te raden!"vertalen
martijn
9,0

06-08-2014 Geweldige camping. 2 weken met vouwwagen gestaan! Prima plek!! Idd zijn er plekken met bomen midden op de plek. Dit kan een probleem zijn. Misschien dat de camping daar wat aan kan doen. Zwembad super voor de kinderen. Animatie en receptie TOP! Veel Nederlands sprekend personeel! Mooie ligging. Sanitair perfect, het zijn de mensen die het vies maken! 1 minpuntje de beveiliging mag best optreden op overlast na 0.00 uur! Daarin wordt teveel toegelaten. Wat ons betreft mag het na 0.00 uur ook echt stil zijn! Er zijn trouwens nauwelijks muggen!

"Supercamping voor de kids"vertalen
Emile Stam
5,0

09-08-2014 Dit jaar zijn we voor het eerst op L'Hippocampe geweest. Een supercamping voor de kinderen. Er is genoeg te doen en er zijn vooral heel veel (Nederlandse) kinderen. Dus vriendjes en vriendinnetjes maken gaat heel makkelijk.

De camping ligt in een enorm mooi - indrukwekkend - gebied. Animatie en receptie zijn erg goed geregeld en ook meertalig. Overigens hebben ze dat slim geregeld, want op de badge is te zien welke taal/talen de betreffende medewerker spreekt.

Qua sanitair vinden wij dat er te weinig toiletten, douches en wastafels zijn voor de omvang van de camping. En ook de staat van het sanitair vinden we niet altijd 4-sterren waardig.

De zwembaden zijn mooi, maar de klein voor voor het aantal bezoekers. Het is nog net niet schouder-aan-schouder staan in het water. Hier moet echt een zwembad bij.

Van muggen, een veelgehoorde opmerking, hebben wij geen last gehad. We hadden een fantastische plek. Al met al een dikke voldoende en we gaan er zeker nog eens naartoe.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping maar meer van verwacht"vertalen
Mirella
7,0

17-08-2014 Net terug van 2 wkn op deze camping. Wij hebben geboekt voor een camping plaats van 130 m2. Jammer dat wij in eerste instantie achteraan op de camping werden geplaatst op een schaduwplek tussen de mobile homes. Was wel een ruime plaats maar totaal geen kampeersfeer. Toen werd ons na 1 week een nieuw plaats aangeboden tussen de kampeerders( zonnige plek) wat meteen beter voelde. De plaats werd aangegeven dat hij 130m2 was maar bij nameten nog geen 100 m2 was. (nr 136). Lokatie was wel goed. Zwembad mooi, maar eigenlijk te klein. Leuke glijbanen. Jammer van het personeel wat erg gefocust is op verkeerde zwembroeken dragen en kleine kinderen die aan het eten zijn bij het zwembad(wat niet mag) als op de handdoek leggers, die heel de dag geen gebruik van het bedje maken. Weinig last gehad van muggen, wellicht is dit bij de waterkant plekken wel het geval. Sanitair achterstallig onderhoud, wc rolhouders waar wel wc papier zit maar wat er niet uit komt, geen wc brillen op de wc's.

"Achterstallig onderhoud ???"vertalen
Gert
4,0

16-08-2014 Ja L'Hypocampe even denken hoor. Aankomst was al niet erg bijzonder gereserveerde plekken waren niet groot genoeg minder dan 100 m' werd zelfs nagemeten door de mevrouw van de receptie bij het reisbureau wel extra voor betaald tijdens het reserveren van plekken van 100 m'. Zwembad ja beetje te klein voor als de camping vol geboekt was met gevolg dat de bedjes haastig werden voorzien van handdoeken. Om en rond het zwembad veel losliggende stukken beton en hoogte verschillen met gevolg dat er nog wel eens iemand struikelde en een vreselijke riool stank ook hebben we niet 1 keer gezien dat het zwembad zelf schoon werd gemaakt. De was en toilet/douche ruimtes hadden her en der wat achterstallig onderhoud in mijn ogen. Nu was het niet alleen maar kommer en kwel hoor.
Het restaurant was goed maar helaas ook hier en daar wat losse plakken die omhoog stonden en helaas weer af en toe gestruikel. Wel een mooie porsche duur en goed onderhouden. Denk van de eigenaar!!! Trek uw conclusie .

"Voor ons nooit meer"vertalen
Fam. Ofman
4,0

14-08-2014 Omgeving prachtig, camping viel tegen. Beetje dooie boel. Was bijna niets te beleven op camping waar wij stonden. Bijna geen activiteiten op of om het water. Sanitairgebouwen waren gedateerd. Thermostaatkranen waren veelal stuk met als gevolg of veel te koud water of kokend heet water. Stonk naar riool. Zwembad te klein en daar stonk het ook. Indien er animatie avonden waren was het terras veel te klein om het te kunnen aanschouwen. Je zag alleen hoofden. Receptie en winkel te klein. Auto's rijden te hard over camping.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Voor de jeugd een super camping"vertalen
thalita
8,0

06-08-2014 Zwembaden wel groot maar mag nog wel iets groter. Jammer dat mensen urenlang bedjes bezet houden met handdoeken maar hier werd wel iets aan gedaan. In de tent tijdens avondanimatie was er helaas geen bar die open was, gemiste kans denk ik. Voor de jeugd echt super wordt veel georganiseerd. Animatieteam TOP!!! Wij hebben ons uitstekend vermaakt en regelmatig een bakkie koffie gedaan in Volonne waar dan ook gratis Wifi was.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel foto’s maak jij gemiddeld tijdens je vakantie?

Bent u de eigenaar?