Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

Sunelia L'Hippocampe****
234 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,3 uit 10, op basis van 234 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunelia L'Hippocampe**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 240 vakantiefoto's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Sunelia L'Hippocampe**** met andere accommodaties in Volonne.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,9
6,6
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Eenmalig"vertalen
Joke
2,0

15-08-2014 De omgeving is prachtig, maar de camping is zijn sterren niet waard. De rioollucht bij het zwembad was zeer aanwezig. Dan het drama van de handdoeken. Alle stoelen bezet en niemand in het water! Geen toezicht bij het zwembad en dit ook niet bij de ingang. Wel om 12 uur 's avonds werd je gecontroleerd. Waarvoor ?????? Dit zou overdag moeten naar onze mening. Iedereen loopt zo de camping op en al blijf je overnachten is het niemand die het weet. Het sanitair is bij het ene gebouw beter als bij het andere. Het nieuwere gedeelte ging vanzelfsprekend iets beter, maar het oudere gedeelte was ronduit slecht. Voor ons eenmalig en geen aanrader.

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Het spijt ons zeer dat u teleurgesteld bent door onze camping. Wij zijn ons bewust dat het heel vervelend is dat de ligbedden in het zwembad gereserveerd worden met handdoeken. Wij hebben verschillende maatregelen genomen; we hebben ligstoelen toegevoegd, een verbod opgehangen bij het zwembad en onze badmeester controleert een aantal keren per dag, door een fluitsysteem, of de mensen die een ligbed gereserveerd hebben, ook aanwezig zijn. Overdag hebben wij geen bewaking rondlopen op de camping, maar er wordt door al ons personeel goed opgelet. Hiervoor dragen onze gasten een armbandje en worden er kaartjes afgegeven die voor de voorruit van de auto gelegd worden. Aan het einde van de middag en de hele nacht is bewaking aanwezig, om de rust op de camping te garanderen. De camping investeert elk jaar in renovaties en verbeteringen van de aanwezige installaties. Ondanks dit alles, hebben wij niet aan uw wensen voldaan en dit spijt ons zeer.

met oudere kinderen, 2014
"Genieten!"vertalen
Esther
8,0

12-08-2014 Net terug van 2 weken L'Hippocampe! Een geweldige camping met voor iedere leeftijd genoeg te doen.
Het zwembad is zeker in het hoogseizoen behoorlijk druk, storend dat er hele dagen bedjes bezet worden gehouden voor mensen die er helemaal niet of nauwelijks op liggen. Daar mogen ze best iets aan doen!
Het afhaalrestaurant vonden wij niet geweldig, de bestelling klopte niet, ze hadden niet eens alles op voorraad en de kwaliteit was ook niet geweldig.
Om goed te eten moet je echt van de camping af, een aanrader is zeker L'Endroit in Chateau-Arnoux (niet goedkoop, maar wel enorm lekker) en Au Gout du Jour.
Personeel op de camping was vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat je bij aankomst meteen een 'boekje' krijgt waarop de tips om te doen/bekijken in de omgeving staan.
Kortom: een vakantie waarvan wij van het begin tot einde genoten hebben!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw mening! Fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad! Wij zijn ons bewust dat het heel vervelend is dat de ligbedden in het zwembad gereserveerd worden met handdoeken. Wij hebben wel maatregelen genomen; wij hebben ligstoelen toegevoegd, een verbod opgehangen bij het zwembad en onze badmeester controleert een aantal keren per dag, door een fluitsysteem, of de mensen die een ligbed gereserveerd hebben, ook aanwezig zijn.

met jonge kinderen, 2014
"Nooit meer!!!!"vertalen
E
2,0

08-08-2014 Zeer slecht onderhouden camping!!! Sanitair gebouwen zeer slecht wordt niet goed onderhouden stinkt de hele dag door. Bij de Afwas nauwelijks warm water. Zwembad veel te klein en vuil je ruik op een bepaalde plek de riolering !!! Deze camping is zijn sterren niet waard moet nog veel aan verbeterd worden voordat het deze mag !!!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Het spijt ons zeer dat uw vakantie bij ons is tegen gevallen. Wij hebben 4 sanitair blokken voor de campingplaatsen. De gebouwen zijn niet nieuw maar ze zijn volledig gerenoveerd. Ze worden elke dag schoon gemaakt tussen 5 en 8 uur ’s morgens, tussen 1 en 3 uur ’s middags en vervolgens nog een keer elke avond. Vervolgens worden ze door de verantwoordelijke persoon gecontroleerd. Het spijt ons zeer dat u toch niet tevreden bent over dit zo belangrijke punt. Wij hebben tevens deze zomer een probleem gehad met de afvoer onder het zwembad. De reparaties hebben een aantal dagen geduurd. Door dit probleem kwamen er nare luchten rondom het zwembad vrij. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, wat inderdaad niet aangenaam was.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Uitschieters, maar net niet"vertalen
petergaan
4,0

29-08-2014 Bij aankomst werd al direct gezegd dat als je eerder weggaat je €50 moet betalen. Zijn al jaren klant van touroperator en nooit is het eerder weggaan een probleem geweest. Leuke binnenkomer. Informatievoorziening met goede tips uitstekend, mobile homes claustrofobisch dicht op elkaar. Helaas grensde onze mobile home aan het pleintje met verlichting en waar alle discogangers langskomen of rondhangen. Hou er rekening mee dat je hier tot 3 uur in de nacht last van kunt hebben. Bewaking? Niet gezien. Zwembad te klein in hoogseizoen en verveelde gauw. Rioollucht bij het zwembad was ook niet aangenaam. Geen last gehad van muggen.
Opvallend dat om 8 uur s'morgens er al handdoeken liggen op de stoelen. Overigens als je overdag bij het zwembad kwam had je toch vrij snel een ligbed.
Gezien het flinke bedrag voor de mobile home t.o.v. het gebodene een verkeerde prijs/kwaliteit verhouding.
Disco zou vanaf 16 jaar zijn, maar kinderen van 11 konden er ook in.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping, mooie omgeving"vertalen
R. vd. Wetering
8,0

22-08-2014 Camping L'Hippocampe ligt in een prachtige omgeving. In Sisteron is een leuk meer en een stukje verderop een rivier met rotsen en watervallen.
Wij hadden een plek van 130m2, deze was zeer mooi en ruim. enige min punt was het sanitair, maar dit kwam vooral door de camping gasten zelf. De douches verschilden qua temperatuur. Het zwembad was top en van muggen hebben we maar 1 avond last gehad. Tip voor wielrenners op 20 km afstand ligt de mini Mon Ventoux (col du pas de la graille, klim van ongeveer 20 km gemiddelde steigingspercentage 4-5%, bovenaan een geweldig uitzicht)
Wij waren hier met 4 meiden in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar, zij hebben zich op deze camping prima vermaakt. Kortom een geweldige vakantie gehad!!!!

met jonge kinderen, 2014
"Matige camping (2 sterren max.)"vertalen
Sandra
5,0

01-08-2014 Bij aankomst werden wij in een rommelige receptie op een onvriendelijk manier door de Nederlands sprekende dame te woord gestaan. Het personeel in het Restaurant (kantine) was wel erg vriendelijk evenals de animatie. De prijzen staan niet in verhouding tot de kwaliteit!
De accommodatie was prima, mobil home was nieuw. Jammer alleen dat de oude schoenen en stoelen vorige gasten er nog stonden (schoonmaak?).

Het zwembad is matig onderhouden maar wel leuk voor de kinderen, de glijbanen zijn erg leuk. Rond het zwembad hing een rioolgeur die niet wegging en werd je gek van de wespen. De toiletten bij het zwembad zijn ronduit smerig! Wij zijn max een uur per dag bij het zwembad geweest.

In de huisregels stond dat er na 23.00 rust is, echter voetbalt en schreeuwde men rustig tot 1.00 s 'nachts door!

Bij eerder vertrekken dan reservering vraagt men helemaal niets en rekent men 50 euro extra omdat we voor 8.00 in de ochtend weg wilden.

Never nooit meer komen wij hier terug!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Allereerst onze excuses voor de onvriendelijkheid van onze receptioniste. Wij hebben uw opmerking in acht genomen en dit is besproken met het personeel van de receptie. Door een probleem met de afvoer onder het zwembad hebben wij last gehad van vervelende geuren, na enkele dagen is dit opgelost. Het spijt ons dat onze gasten hier ongemak van hebben ondervonden. De sanitair gebouwen worden elke dag schoon gemaakt tussen 5 en 8 uur ’s morgens, tussen 1 en 3 uur ’s middags en vervolgens nog een keer elke avond. Vervolgens worden ze door de verantwoordelijke persoon gecontroleerd. Gedurende de nacht hebben wij bewakers op de camping die rondes maken. Wanneer onze gasten hinder ondervinden van luidruchtige medegasten, laten wij de bewakers extra langs deze plaatsen gaan. Voor wat betreft de schoonmaakkosten, hebben wij op de camping de regel dat wij deze factureren wanneer u vertrekt op een tijdstip dat wij geen controle kunnen uitvoeren. Dit staat in de informatie voor het vertrek.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super camping, echt aan te raden!"vertalen
martijn
9,0

06-08-2014 Geweldige camping. 2 weken met vouwwagen gestaan! Prima plek!! Idd zijn er plekken met bomen midden op de plek. Dit kan een probleem zijn. Misschien dat de camping daar wat aan kan doen. Zwembad super voor de kinderen. Animatie en receptie TOP! Veel Nederlands sprekend personeel! Mooie ligging. Sanitair perfect, het zijn de mensen die het vies maken! 1 minpuntje de beveiliging mag best optreden op overlast na 0.00 uur! Daarin wordt teveel toegelaten. Wat ons betreft mag het na 0.00 uur ook echt stil zijn! Er zijn trouwens nauwelijks muggen!

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw mening en uw verblijf op onze camping. Misschien dat u volgend jaar het 50 jaar bestaan van de camping met ons komt vieren!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Supercamping voor de kids"vertalen
Emile Stam
5,0

09-08-2014 Dit jaar zijn we voor het eerst op L'Hippocampe geweest. Een supercamping voor de kinderen. Er is genoeg te doen en er zijn vooral heel veel (Nederlandse) kinderen. Dus vriendjes en vriendinnetjes maken gaat heel makkelijk.

De camping ligt in een enorm mooi - indrukwekkend - gebied. Animatie en receptie zijn erg goed geregeld en ook meertalig. Overigens hebben ze dat slim geregeld, want op de badge is te zien welke taal/talen de betreffende medewerker spreekt.

Qua sanitair vinden wij dat er te weinig toiletten, douches en wastafels zijn voor de omvang van de camping. En ook de staat van het sanitair vinden we niet altijd 4-sterren waardig.

De zwembaden zijn mooi, maar de klein voor voor het aantal bezoekers. Het is nog net niet schouder-aan-schouder staan in het water. Hier moet echt een zwembad bij.

Van muggen, een veelgehoorde opmerking, hebben wij geen last gehad. We hadden een fantastische plek. Al met al een dikke voldoende en we gaan er zeker nog eens naartoe.

Gérant J.P. BRAVAY, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw mening en uw verblijf op onze camping in Volonne. Wij verwelkomen u graag opnieuw op onze camping.

met partner, Juli 2014
"Geweldige Camping !!"vertalen
Marceline
10,0
10,0
8,0

22-08-2014 Werden heel vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze standplaats. Erg mooie plek, dicht bij het water, prachtig uitzicht. Sanitair was erg schoon, en werd ook meerdere malen per dag goed gereinigd. Voldoende eetgelegenheden op de camping aanwezig. Werd zelfs Nederlands gesproken op de camping, dit was erg prettig. Animatieteam had een prima dagprogramma. Zwembaden zagen er goed uit. Prima vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Gérant Jean Philippe Bravay, 22-08-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw verblijf en positieve beoordeling. Ons doel is dat iedereen met dit gevoel weer thuis komt!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Net terug van een heerlijke vakantie"vertalen
Jeanet
8,0

21-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Wij vonden het een gemoedelijke camping. We hadden wel een extra grote plek(130m2) voor onze caravan. De toiletten werden regelmatig schoongemaakt. Sommige mensen maken er een rotzooi van, maar dat heb je overal.
Zwembad is inderdaad druk, maar het is wel hoog seizoen. We hebben echt een heerlijke vakantie. We gaan nooit twee terug naar dezelfde plek, maar anders zou ik het zo weer doen. We hebben bijna geen last gehad van de muggen. De camping is hier heel actief mee aan het bestrijden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?