Camping Sunelia L'Hippocampe *****

Camping Sunelia L'Hippocampe
Sunelia L'Hippocampe
7,7

246 reviews over Camping Sunelia L'Hippocampe in het Nederlands

een leuke camping voor gezinnen met tieners

schippers, 16-10-2017

Er wordt veel georganiseerd voor jeugd en ouders, niveau van de animatie is goed. In de buurt is ook veel te doen, kan makkelijk worden geregeld vanuit de camping.
Jean Philippe Bravay, Gérant, 19-10-2017

Beste familie Schippers,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf bij ons op de camping en uw positieve beoordeling!

Wij hopen u misschien een volgend jaar weer opnieuw bij ons te verwelkomen.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

P.Herrema, 30-8-2017

Zoals ieder jaar zijn we weer terug op ons vertrouwde stekkie camping l’Hippocampe in Volonne.

Bij velen bekend als de muggen camping. Maar klopt dat vooroordeel wel?

Inderdaad, er zijn na enkele rustige jaren weer muggen. Deze blijken resistent te zijn voor de tegenwoordig voorgeschreven biologische bestrijdingsmiddelen.

De camping heeft dit jaar dan ook zeer veel energie en geld gestoken in het bestrijden van de muggen.

De muggen zijn nog niet weg maar er is vooruitgang. Op dit moment worden er zelfs proeven in het laboratorium genomen om tot een nog betere bestrijding te komen.

Natuurlijk kunnen we zelf ook rekening houden met het tijdstip dat de muggen op jacht gaan. Dat is zo rond de schemering en 30-45 minuten hierna kan men met heel weinig overlast gerust buiten gaan zitten genieten van een mooie avond.

Wij komen volgend jaar dan ook weer graag terug. De camping ligt centraal in een prachtig gebied, met zeer vriendelijk personeel, een professionele animatie team, prachtige zwembaden, prima sanitair en nog veel meer terug te vinden op de site van de camping.

Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in juni 2017
Jean Philippe Bravay, Gérant, 4-9-2017

Beste familie Herrema,

Heel hartelijk dank voor uw prima beoordeling!

Wij doen er inderdaad alles aan om de muggen te bestrijden en het lijkt al iets beter te worden.

Heel graag verwelkomen wij u volgend jaar weer op onze camping!

Grote camping, veel activiteiten, mooie omgeving!

Sandra, 25-8-2017

Tent gehuurd, Bengali. Ruime tent, houten vloer, prima bedden, overkapt terrasje op houten vlonder. Alles in goede staat. Helaas geen direct pad naar het toilet, afwasgebouw en zwembad. Je loopt vaak heen en weer, soms tussen enkele tenten door, niet prettig. Leuke animatie, vette pool party voor de jeugd, mooie sportveldjes (vanaf 23:00 verboden terrein), zwembaden te klein, schoon, voldoende ligbedden, wijde zwemshorts toegestaan, glijbanen kleiner dan op fotos. Toiletten en douches redelijk schoon. Trekker in douches zou schelen. Assorti winkeltje erg beperkt, prijzen hoog, is te verwachten. Binnen 5km Intermarché en Lidl. Vriendelijke receptionisten, spreken engels. Raften op de rivier De Ubay, aanrader! Bezoek aan Sisteron is aardig. Zwemmen in de riviertje met kleine waterval in Gorge la Méouge is erg leuk, ook net voorbij het plaatsje Serres. Muggenoverlast viel mee. Bij Lidl doosje gekocht met opgerolde wierook, leek te helpen.Camping was iets te groot voor ons.
Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-8-2017

Beste familie Plasmans,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf op de camping en uw uitgebreide beoordeling. Wij proberen onze prestatie en services constant te verbeteren om het onze gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunelia L'Hippocampe bij:

Fijne plek voor een mooie vakantie

Christie Scheffer, 25-8-2017

We hebben twee mooie weken gehad met onze kinderen van 12 en 8 jaar. Het zwembad en de speelplaats zijn veel door ze bezocht. Genoeg in de omgeving te doen waar je wel even voor moet rijden maar dat is geen straf als je door de mooie omgeving rijd. Het enige minpunt was dat wij vanaf onze kampeerplek alleen konden kijken naar de mobile huisjes tegenover. Doordat de plekken afgebakend zijn met heggen, voelde dit erg 'opgesloten' aan. Andere plekker op de camping waren wel mooi (bij het water). De comfortplek die we hadden was geen 100m2 waardoor de leefruimte erg beperkt was. Verder prima en hebben we ons heel goed vermaakt!
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-8-2017

Beste familie Scheffer,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en de goede beoordeling!

Wij hebben comfort plaatsen met en zonder heggen er omheen. Vlakbij de Durance zijn de heggen om de plaatsen heen kleiner, waardoor de plekken ruimer lijken, maar met iets minder privacy. Al onze comfort plaatsen 100m² zijn minimaal 100m², en de comfort plaatsen 130m² zijn minimaal 130m², planten begroeiing inbegrepen.

Fijn dat u een prima vakantie hebt gehad en nogmaals bedankt!

Super camping!

fam. Everts, 23-8-2017

De animatie is echt professioneel! Zeker onze dochter heeft super genoten van de animatie. Camping is leuk. Medewerkers super aardig. Zwembad iets aan de kleine kant echter dit is de eerste vakantie waar gewoon de gehele dag genoeg ligbedden beschikbaar zijn bij het zwembad...

Wij hadden een airco in de stacaravan (kan je extra huren). Dat was heerlijk gezien de 30+ temperaturen :-)

Beste familie Everts,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw geweldige beoordeling!

Voor wat betreft het zwembad, liggen er plannen, waar wij binnenkort meer over kunnen vertellen op onze sociale media etc. 😊

Prima camping

Rob, 21-8-2017

Een prima camping met een goede sfeer. Onze staanplaats was iets minder gezellig dan de staanplaatsen verderop, maar we hebben ons goed vermaakt. Meer dan voldoende ligbedden bij het zwembad, sanitair was over het algemeen prima en schoon en als het al eens vies was, dan kwam dat door de gebruiker(s) voor ons, want er werd voldoende schoongemaakt. Met de auto op pad geweest en mooie ritten gemaakt naar de Montagne de Lure, markt in Forcalquier, Citadel in Sisteron, Lac de Serre Ponçon, Gorges de la Méouge en naar Valensole/Riez. Tip: beklim eens de heuvel voor de camping, dan heb je een mooi uitzicht over de camping en de vallei van de Durance, echt heel mooi. Onze dochters hebben zich ook prima vermaakt, vooral de sport/speelplek is heel leuk.

Beste Rob,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en de prima beoordeling met veel goede tips voor onze gasten!

Heerlijke vakantie op een mooie camping!

TV, 18-8-2017

Een prima camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed en schoon sanitair. Hele ruime, nette kampeerplekken. Een heel leuk zwembad en sportterrein. Er is veel te doen. Vooral de braderie/kermis vonden de kinderen erg leuk.

De omgeving is prachtig, je kunt er heerlijk wandelen, er zijn meren, bergen etc.

Het enige wat erg jammer is zijn de muggen.... de camping doet er veel aan om het ongemak minder te maken maar ze zijn ondanks dat enorm aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hallo,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw prima beoordeling, wat ons altijd erg veel goed doet!

Sinds einde zomer 2017 hebben wij weer last van muggen. In de naaste omgeving van de camping wordt regelmatig per helikopter gesproeid, met biologische middelen, die de muggenlarven bestrijden. De camping heeft in het begin van het seizoen 28 Technobam apparaten geïnstalleerd (http://qista.eu/a-propos), die de overlast van de muggen voor meer dan 80% weg moeten nemen. De apparaten zijn in juni geïnstalleerd en beginnen hun efficiency te tonen. Er gaat een bepaalde tijd overheen voordat de werking helemaal effectief is. Deze apparaten zijn met succes getest in de Camargues, dus wij hebben goede hoop!

een mountainbike mekka!

matthieu, 14-8-2017

De camping is zeer verzorgt en ligt aan een rustige rivier. Zwembad is netjes en schoon waarbij er voldoende bedjes beschikbaar zijn.

Het park wordt goed onderhouden en er zijn voldoende sport mogelijkheden.

Vanuit Volonne zijn er ongeveer 20 mountainbike routes uitgezet dus voor de biker heerlijk genieten.

Jean Philippe Bravay, Gérant, 15-8-2017

Beste familie Volkers,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling en aanbeveling.

Misschien dat wij u een volgende keer weer mogen verwelkomen om nog meer mountainbike routes te verkennen!

Prima camping voor kinderen!

Annette , 13-8-2017

Camping Sunelia L'Hippocampe***** in Volonne is een prima camping voor gezinnen met kinderen in alle leeftijden. De camping ziet er schoon en gezellig uit. Wat leuk is dat de stacaravans tussen de tenten zijn verdeeld, waardoor er diversiteit ontstaat. Enige minpuntjes zijn de summiere campingwinkel en de animatie is voornamelijk in het Frans. Personeel zeer vriendelijk en de eindinspectie voor de stacaravans vonden wij soepel in vergelijking met andere campings.
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 15-8-2017

Hallo Annette !

Hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling.

Wij hebben uw opmerking betreffende de animatie goed genoteerd. Wij gaan in overleg met de artiesten om volgend jaar ook Nederlandstalige artiesten bij de troep te verkrijgen. In ons animatieteam zijn al verschillende Nederlandstalige personen aanwezig.

Verder hartelijk dank voor alle complimenten, wat altijd zeer fijn is om te lezen!

Super camping

Joost, 12-8-2017

Camping met hele goede prijs kwaliteit verhouding. Nette en leuke camping met erg vriendelijke personeel. De hele camping kenmerkt zich als heel schoon en dit zorgt er voor dat iedereen helpt aan het schoonhouden. Sanitair was keurig met ruime douchecabines. Nooit discussie over geen warm water. Zwembad is ook heel goed geregeld. Geen enkele keer geschreeuw van badmeesters als iets niet kan of mag. Het wordt rustig verteld en uitgelegd. Wij hebben bijna twee weken een staanplaats gehad. Voldoende ruimte voor vouwwagen en een tentje. In de direct omgeving is niet veel te doen, dit wisten wij vooraf. Als je het niet vervelend vindt om even in de auto te zitten dan ben kun je naar diverse meren en gorges in de omgeving. Houd je van fietsen, dan is deze camping een ideale uitvalbasis. Wat ons betreft een camping om zeker terug te komen, met of zonder de kinderen.
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 14-8-2017

Hallo Joost!

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw positieve beoordeling.

Wij zien u natuurlijk in de toekomst, met of zonder kinderen, heel graag weer eens terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunelia L'Hippocampe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7.66 uit 10 op basis van 336 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: