Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

Sunelia L'Hippocampe****
207 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,4 uit 10, op basis van 207 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe**** in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sunelia L'Hippocampe**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 240 vakantiefoto's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** vinden. Je kunt 8 video's van Camping Sunelia L'Hippocampe**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Sunelia L'Hippocampe**** met andere accommodaties in Volonne.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,2
6,9
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Plaatsen niet altijd 100m2"vertalen
De buurtjes
7,0

15-07-2014 Het blijkte na onze aankomst dat de plekken die je krijgt toegewezen niet allemaal de 100m2 meter halen en dat je dan op de meeste plekken ook nog 1 of 2 bomen in het midden op je plaats hebt waardoor je met een wat grotere tent of caravan hier niet op terecht kunt. Erg jammer dat dit niet wordt anngegeven terwijl je toch bij de meeste aanbieders de afmeting van je tent of caravan moet doorgegeven.
Uiteindelijk naar lang aandringen en afmeten van de plaats toch een ander plekje nog kunnen krijgen omdat wij gelukkig vroeg waren en nog niet alle plekken al vol zaten op dat moment, een weekje later en je hebt een probleem omat de camping dan volzit.
Hopelijk een leer voor de volgende keer en voor ieder ander die een plaats op deze camping boekt.

Gérant m.Bravay, 22-07-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw beoordeling en reactie. Wij streven er altijd naar dat iedereen een plezierige vakantie heeft. Al onze kampeerplaatsen hebben een minimale oppervlakte van 100m², hier worden wij door onafhankelijke instanties op gecontroleerd en beoordeeld. Onze camping is midden in de Provence en staat bekend om de charme van de olijf- en kersenbomen. Hierdoor is niet iedere kampeerplaats geschikt voor caravans en reserveren wij deze enkel voor tenten. Wij adviseren tijdig te reserveren en uw wensen aan ons bekend te maken zodat wij hier zo veel mogelijk rekening mee kunen houden. Graag tot ziens op L-Hippocampe.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Super vakantie gehad"vertalen
Timmy Billen
7,0

12-07-2014 Sunelia L'Hippocampe was een supermooie vakantie, ondanks de 2 kleine onweeders hebben wij en de kids ons super geamuseerd. Het zwembad is mooi groot en op kindermaat. Klein minpuntje was de "hete" beton vloer die errond lag. Maar ja das moeilijk te vermijden met warme zon. De 2 aanwezige speeltuinen zijn mooi in orde en zeker op kindermaat. Animatie was ook aanwezig maar onze kids waren hier wat jong voor (2,5; 2,5 en 4,5 jaar). Het onderhoud wordt goed gedaan en alles is mooi op orde gehouden. Wij hadden een plank kapot ik het terras en na het te melden aan de receptie heeft het geen 30 minuten geduurd eer alles hersteld was. De man van het onderhoud was zelfs sneller aan de accomodatie dan ons ;). Ook een paar mooie dorpjes en steden in de buurt en voor een mooi winkelcomplex is het amper 25 min rijden. Wij raden deze camping zeker aan!!

Gérant m. Bravay, 22-07-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw beoordeling en uw beoordeling namens de kinderen. Vanaf dit jaar hebben wij naast de miniclub vanaf 6 jaar ook een peuterclub vanaf 4 jaar. Wij verwelkomen de kinderen graag bij de club wanneer zij iets ouder zijn. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze technische mannen Jerome en Guy. Graag tot ziens op L-Hippocampe!

met een groep, Juni 2014
"Leuke gezellige camping"vertalen
Lorain
7,0

12-07-2014 Wij hebben een weekje doorgebracht op deze camping.
De mobile homes liggen rustig in mooie lanen.
Niks aan te merken op de accommodatie, ruim en proper.
Het zwembad was erg druk bezocht en dat begin juli.
Toch konden wij daar heerlijk luieren en waren er uiteindelijk, als je er vroeg bij was genoeg ligbedden.
Het restaurant was gezellig en serveerde lekker eten.
De animatie was ronduit top!
Wat een enthousiaste mensen en alle lof voor het feit hoe ze de shows invulde.
Voornamelijk Karim met zijn aanstekelijke lach, was leuk om naar te kijken:-)
Bedank l'hippocampe voor de fijne week!

Gérant m. Bravay, 22-07-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw beoordeling voor zowel de camping als onze stagiaire Karim! Graag tot ziens op camping Sunêlia L-Hippocampe.

met partner, Juni 2014
"Fantastische camping"vertalen
z.van der schagt
9,0

09-07-2014 Een camping met alles er op en er aan. Mooie ruime caravans, echt schoon, een fantastische omgeving. Een mooi oud stadje. Het personeel in de receptie is zeer behulpzaam, als er iets is wordt het zeer correct opgelost. Zeer aanbevolen, maar voor ons te druk.

Gérant M. Bravay, 22-07-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het leuk om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad en heeft genoten van de mooie omgeving. Wij verwelkomen u graag nog een keer in het voor- of naseizoen (mei/september) wanneer het nog wat rustiger is.

met partner, 2014
"Zeer mooie camping"vertalen
tinivanzwolbakker
10,0

09-02-2014 Wii komen al jaren in het voorjaar op deze camping en nog steeds met veel plezier.Je kunt er heerlijk relaxen,wandelen en vissen. Het camping personeel is zeer vriendelijk en spreken Nederlands bij de receptie.Het dorpje Volonne is klein, maar heeft slager een proxi en veel bakkers ,café,s en eetgelegenheden. De omgeving leent zich voor mooie uitstapjes .
Fam van Zwol.

Gérant JP BRAVAY, 07-03-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling over onze camping! Het voor- en najaar is inderdaad een heerlijke periode om in de Provence te komen, volop zon, aangename temperaturen en nog geen hoogseizoen drukte! Wij hopen u misschien binnenkort weer op onze camping te mogen verwelkomen!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldige vakantie om niet snel te vergeten !"vertalen
petra lugthart
8,0

28-08-2013 deze camping voldeed echt aan onze verwachtingen, mooie plek, vriendelijk personeel, gezellige camping. We hebben genoten van het zwembad, lekker veel bedjes, gezellige sfeer. De animatie `s avonds vonden we echt super : pirates of the caribean en de andere show, leuk gedaan door het team. Ook in de omgeving is zat te doen. Een aanrader deze camping wat ons betreft !

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-01-2014
Eigenaar zegt:  Wij danken u hartelijk voor de moeite die u genomen heeft om uw ervaring met alle andere lezers te delen. Uw mening is belangrijk, om onze gasten te helpen een goede keuze te maken: de camping, de mogelijke activiteiten, maar ook een omschrijving van de omgeving zijn van grote waarde. Onze taak is om u uw taken een moment te doen vergeten! Daarom doen wij al het mogelijke om onze gasten tevreden te stellen. Natuurlijk staan wij ter plekke tot uw beschikking met altijd een luisterend oor voor uw aanbevelingen en/of aanmerkingen betreffende eventuele problemen, waardoor wij snel een oplossing kunnen vinden en de kwaliteit van onze diensten kunnen verbeteren. Onze camping ontwikkelt zich constant. Elk jaar investeren wij in nieuwigheden en om verbeteringen aan te brengen. Wij communiceren eveneens op Facebook om u te informeren over alle nieuwe ontwikkelingen en over het leven op de camping. Op deze manier wensen wij contact met u te houden. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen!

met vrienden, Juli 2013
"Super vakantie gehad"vertalen
Pim Warringa
7,0

05-09-2013 de camping is super voor de jeugd we waren met 3 kinderen in de leeftijd van 14 tot 16 jaar en ze hebben zich geweldig vermaakt zowel op de camping als in het dorpje vollone

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-01-2014
Eigenaar zegt:  Een beetje laat, maar hartelijk dank voor uw reactie en tot snel!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne gezellige gezinscamping op mooie locatie"vertalen
Familie Zeegers
8,0

06-08-2013 We zijn erg te spreken over het verblijf op deze camping. Verblijf in Mobile Home voorzien van veranda geboekt via TO. Men doet er erg veel aan om het de gasten naar de zin te maken middels het organiseren van activiteiten en een leuk entertainment in de avond.Personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Waar nodig spreekt met de verschillende talen. De royale glijbanen en wat kleinere zwembaden zijn prima geschikt voor de nodige verkoeling en waterpret .Het dorp Volonne is op loopafstand van de camping.
Naast terrasjes hier ook div kleinschalige winkeltjes. Supermarkten op ca 10 minuten autorijden van de camping Het bezoek aan George de la Meouge is beslist de moeite waard. Ook zijn er volop weekmarkten in de dorpen in de buurt
Op 1,5 uur rijden vanaf de camping hebben we de middellandse zee bezocht. Strand bij het dorp Cassis .Leuk maar wel erg druk.
Overigens hebben we tijdens ons verblijf niet overmatig last gehad van de muggen.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-01-2014
Eigenaar zegt:  Heel hartelijk dank voor uw reactie ! Wij hopen dat wij u misschien een volgende zomer weer mogen verwelkomen.

"Mooie camping"vertalen
Erna van Riel
8,0

18-09-2013 L'Hippocampe is een mooie camping met goed verzorgd sanitair en vriendelijk personeel. Erg jammer is dat je niet kunt/mag zwemmen in de Volonne en andere rivieren in de buurt vanwege de opwekking van electriciteit. Doordat de camping aan de rivier is gelegen wel veel last van muggen tijdens de schemering.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-01-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie! Gedurende bepaalde periodes hebben wij nog steeds enige muggen, maar het was dit jaar gelukkig veel beter dan andere jaren. Misschien tot een volgende zomer!

"Super Camping"vertalen
E.Zwart
9,0

02-08-2013 02-08-2013 We kwamen in echt noodweer maar ondanks het weer werden wij door een medewerkster op de fiets naar onze plaats gebracht. We hadden een mooie plek die ook heel ruim was, gescheiden door hagen en bomen. Onze zoon van (18) heeft zich ook prima vermaakt o.a in het dorpje waar ze elke avond met een hele groep naar een gezellig terras gingen. Het personeel op de camping was heel vriendelijk en spraken bijna allemaal engels en anders deden ze alle moeite je te begrijpen of je te helpen . Sanitair was heel schoon . Al met een camping om nog eens terug te gaan al is het maar vanwege het vriendelijke personeel.
OOO en wat mensen zeggen over de muggen : wij hebben er bijna geen gezien . Je kunt altijd pech hebben als je een camping aan het water hebt . Maar ze zeiden ook dat ze van de winter er iets tegen gedaan hadden . ( de gemeente daar had het eerder tegen gehouden ) dus je kunt de camping er niet op rekenen , en wierook stokjes aan maken werkt prima.

Gérant JP BRAVAY, camping eigenaar, 22-01-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie! Heel graag zouden wij u nogmaals bij ons verwelkomen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?