7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sunelia L'Hippocampe***** bij :

239 reviews over Camping Sunelia L'Hippocampe in het Nederlands

een mountainbike mekka!

matthieu, 14-8-2017

De camping is zeer verzorgt en ligt aan een rustige rivier. Zwembad is netjes en schoon waarbij er voldoende bedjes beschikbaar zijn.

Het park wordt goed onderhouden en er zijn voldoende sport mogelijkheden.

Vanuit Volonne zijn er ongeveer 20 mountainbike routes uitgezet dus voor de biker heerlijk genieten.

Beste familie Volkers,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling en aanbeveling.

Misschien dat wij u een volgende keer weer mogen verwelkomen om nog meer mountainbike routes te verkennen!

Prima camping voor kinderen!

Annette , 13-8-2017

Camping Sunelia L'Hippocampe***** in Volonne is een prima camping voor gezinnen met kinderen in alle leeftijden. De camping ziet er schoon en gezellig uit. Wat leuk is dat de stacaravans tussen de tenten zijn verdeeld, waardoor er diversiteit ontstaat. Enige minpuntjes zijn de summiere campingwinkel en de animatie is voornamelijk in het Frans. Personeel zeer vriendelijk en de eindinspectie voor de stacaravans vonden wij soepel in vergelijking met andere campings.

Hallo Annette !

Hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling.

Wij hebben uw opmerking betreffende de animatie goed genoteerd. Wij gaan in overleg met de artiesten om volgend jaar ook Nederlandstalige artiesten bij de troep te verkrijgen. In ons animatieteam zijn al verschillende Nederlandstalige personen aanwezig.

Verder hartelijk dank voor alle complimenten, wat altijd zeer fijn is om te lezen!

Super camping

Joost, 12-8-2017

Camping met hele goede prijs kwaliteit verhouding. Nette en leuke camping met erg vriendelijke personeel. De hele camping kenmerkt zich als heel schoon en dit zorgt er voor dat iedereen helpt aan het schoonhouden. Sanitair was keurig met ruime douchecabines. Nooit discussie over geen warm water. Zwembad is ook heel goed geregeld. Geen enkele keer geschreeuw van badmeesters als iets niet kan of mag. Het wordt rustig verteld en uitgelegd. Wij hebben bijna twee weken een staanplaats gehad. Voldoende ruimte voor vouwwagen en een tentje. In de direct omgeving is niet veel te doen, dit wisten wij vooraf. Als je het niet vervelend vindt om even in de auto te zitten dan ben kun je naar diverse meren en gorges in de omgeving. Houd je van fietsen, dan is deze camping een ideale uitvalbasis. Wat ons betreft een camping om zeker terug te komen, met of zonder de kinderen.

Hallo Joost!

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw positieve beoordeling.

Wij zien u natuurlijk in de toekomst, met of zonder kinderen, heel graag weer eens terug!

Super vakantie

familie, 9-8-2017

Wij zijn hier samen met onze 2 dochters van 17 naar toe gegaan. We hebben alle vier een top vakantie gehad. We werden erg vriendelijk ontvangen en naar onze plek gebracht. De plek voor onze vouwwagen was zeer ruim en afgebakend met een heg. Het zwembad was mooi, schoon en er waren voldoende bedjes om op te kunnen liggen. Onze dochters vonden de disco wat minder aantrekkelijk. Er werd voornamelijk Franse muziek gedraaid en tot ongeveer 00:00 stonden er veel ouders met kinderen. Hierdoor gingen onze dochters elke avond met een grote groep naar de kroeg in het dorpje en kwamen pas rond 00:30 naar de disco op de camping. Verdere animatie was super geregeld en er waren veel verschillende dingen te doen (voor jong en oud). Sanitair gebouwen waren erg schoon en werden elke dag diverse keren schoon gemaakt. Wat wij wel erg jammer vonden was dat er in de omgeving weinig vertier was. Om iets te bezichtigen of iets actiefs te doen, moest je er altijd met de auto op uit. Verder was de camping helemaal super en raden we het iedereen aan. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Hallo!

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw positieve beoordeling!

Het is voor ons heerlijk om te horen dat u een hele fijne vakantie hebt gehad. Misschien tot een volgende keer!

Erg leuke camping.

1980, 8-8-2017

Mooie camping.erg leuk voor gezinnen met tieners.

Wij waren met jongere kinderen die zich goed vermaakt hebben in het zwembad en speeltuin.

Verder weinig te doen voor kleintjes

Staat van sanitair niet geweldig mag schoner en wc brillen zou ook fijn zijn.

J.P. BRAVAY,

Wij danken u voor uw verblijf op de camping en uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat uw kinderen een leuke vakantie hebben gehad. Zijn ze niet naar de kinderclub geweest, waar toch van alles georganiseerd wordt voor kinderen vanaf 4 jaar, of waren zij hier net te jong voor? Wij hopen dat niet alleen de kinderen het bij ons naar de zin gehad hebben, maar ook de ouders 😉

Wij nemen uw opmerking betreffende het sanitaire erg serieus! Wij staan erop dat deze constant schoon en in goede staat aangetroffen worden en gaan hier nog beter op letten. Het is een bewuste keuze om geen wc-brillen te plaatsen, in verband met de hygiëne.

Hele leuke camping.

J. Brasser , 8-8-2017

Wij werden op de camping zeer leuk ontvangen. We werden naar onze stacaravan begeleid. Daar aangekomen kregen we een korte rondleiding door de stacaravan. De airco stond al aan en dat was heerlijk. Tijdens de warme zomerdagen zeer welkom. De caravan was redelijk schoon opgeleverd, bij een nadere inspectie (zelf) zagen we wel dat de wc wel schoner had gekund. Dit hebben we zelf maar even schoon gemaakt. Het zwembad is zeer leuk, de kids hebben zich er uitstekend vermaakt. Genoeg ligbedden, de handdoeken van eventuele handdoekleggers worden verwijderd. Top! Verder ook heel schoon. Al met al een topcamping!

Beste familie Brasser,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling!

Wij bieden u onze excuses aan voor de schoonheid van het kleine kamertje. Jammer dat u niet even naar de receptie toe bent gekomen, dan waren wij naar u toe gekomen om dit te verhelpen!

Verder zijn wij blij te horen dat u een prima vakantie hebt gehad.

Prima camping!

Fam. Boom, 7-8-2017

Wij verbleven in een mobile home geboekt via de camping zelf. Prima te doen en wij waren superblij met de airco gezien het weer.

Prima zwembad met voldoende ligstoelen. Pluspunt dat de badmeesters letten op handdoeken op ligstoelen die te lang niet gebruikt werden.Werden dan ook echt weggehaald. Sportveld prima alsmede de speeltuin. Campingwinkel heeft inderdaad (te) weinig in het assortiment, maar grote supermarkt vlak in de buurt.

Wifi is dramatisch, tenminste de eerste 1.5 week elke dag een code halen (2 per mobile home, terwijl wij met 6 personen waren?!) bij de receptie voor een half uur wifi (onbetaald), maar de laatste dagen kon er ineens per persoon codes opgehaald worden. Uiteraard kon er langer wifitijd gekocht worden, maar prijzen zijn absurd hoog, voor een hele trage snelheid.

Canyoning via de camping geboekt. Er werd daar gezegt dat je daar op de groep kan wachten bij een soort natuurlijk zwembad. Daar komen ze als laatste naar beneden abzeilen. Dat is echt geen aanrader. Er kan in dat natuurlijke zwembad niet gezwommen worden, echt heel koud. Het ligt ook op een afgelegen plek, waar niemand je kan horen/zien. Als er gezinsleden niet mee gaan, dan lekker op de camping blijven. Wij hebben geboekt met Hautes-Alpes Canyoning. Zeker een aanrader.

Kanoën op de Gorges du Verdon ook een aanrader. Wel een stuk rijden, maar zeker de moeite waard.

Verder prima vakantie gehad op deze camping!!

Beste familie Boom,

Hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling!

Wij danken u voor alle complimenten! Naar aanleiding van aanvragen van onze gasten, hebben wij inderdaad besloten om één ticket per persoon af te geven voor de gratis Wifi. Wij hopen onze gasten op deze manier tegemoet te komen!

Heerlijk om te horen dat u een fijne vakantie hebt gehad!

Top camping! Een echte aanrader

Roskam, 25-7-2017

Wij zijn twee weken op de camping geweest en zijn super enthousiast! Wat een top camping. Het heeft veel sfeer en de plek waar we stonden was perfect. We konden zelfs tussen de twee bomen een hangmat hangen.

Zwembad is super en het animatieteam is zeer enthousiast en professioneel. Bij de receptie zijn ze ook heel vriendelijk. Het aanbod in het winkeltje is weinig en erg duur. Vooral het fruit. Maar 3 Km verderop zijn grote winkels waar je van alles kunt kopen.

Beste familie Roskam,

Heel hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en uw positieve beoordeling!

Wij zullen uw complimenten aan ons personeel door geven.

Het assortiment in ons winkeltje is inderdaad beperkt. Op 600 m. loopafstand ligt het dorp Volonne, waar ook alle winkels aanwezig zijn. Dit is de reden, dat bij ons het assortiment beperkt is.

Wij vinden het fijn te horen dat u een zeer fijne vakantie bij ons hebt gehad!

Mooie camping

Bart, 22-6-2017

Camping Sunelia L'Hippocampe***** in Volonne is wat ons betreft een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Wij hadden een Sunlodge tent van 25m2 met een ruim terras en buitenkeuken (gas grillplaat). Het sanitair was in een goede staat, de inboedel was ook prima, hou alleen rekening met het 2 persoonsbed, dat is 1.40m breed, dus lekker knus. 's Avonds als het gaat schemeren komen er wel muggen. Het zwembad is leuk voor de kinderen, met voldoende glijbanen en ligbedden. Er is ook Nederlands sprekende animatie, wat erg fijn is voor de kinderen. Supermarkten zijn wel in andere dorpen, maar prima met de auto bereikbaar. Voor de kleine boodschappen is er een campingwinkel.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping, heerlijk zwembad en kleurrijk.

Familie Sloof, 10-6-2017

Vriendelijk personeel, mooi sanitair, grote en minder grote plaatsen met en zonder schaduw. Veel olijfbomen en orleanders wat een fijne sfeer brengt. Groot zwembad met een speciaal bad voor de allerkleinste. Rondom het zwembad voldoende ligbedden en een grasveld waar je in de zon of schaduw kunt liggen. Jammer van de vele muggen bij de staanplaatsen bij het water. De muggen zijn resistent voor muggenspray, wierook en kaarsjes. Camping doet er van alles aan maar helaas s' avonds buitenzitten kost je een aantal fikse bulten. Er zou wat minder hard gereden mogen worden op het pad langs de plaatsen bij de kersenbomen !
Gereisd met partner in mei 2017

Beste familie Sloof,

Wij danken u voor uw verblijf en de complimenten!

Wij zullen er beter op letten dat er niet te hard gereden wordt, op de paden van de camping. Wij hebben onze bewakers hierover geïnformeerd.

Door de extreme warmte in de maand juni dit jaar, zijn de muggen weer verschenen. De camping heeft dit jaar 28 TEchnobam apparaten geïnstalleerd, die de overlast van de muggen voor meer dan 80% weg moeten nemen. De apparaten zijn in juni geïnstalleerd en beginnen hun efficiency net te tonen. Er gaat een bepaalde tijd overheen voordat de werking helemaal effectief is. (De apparaten zijn met succes getest in de Camargues). In de naaste omgeving van de camping wordt eveneens per helikopter gesproeid, met biologische middelen die de muggenlarven bestrijdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia L'Hippocampe in Volonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia L'Hippocampe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7.6 uit 10 op basis van 326 reviews.