Camping Les Verguettes ****

8,3

57 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Prima camping!

Mireille en Frank, 16-8-2017

Fijne camping, staanplaats aan de krappe kant maar met een super mooi uitzicht. Aantal ligbedden bij het zwembad zijn beperkt. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Camping is prima uitvalsbasis voor mooie fietstochten en natuurlijk vlakbij de Mont Ventoux.

Ruud KEIZER, 14-8-2017

Een leuke, fraaie camping. Ruime plaatsen en een schoon sanitair. Voldoende gratis speelgelegenheden voor de kinderen. Helaas geen echt reaturant of bar aanwezig. Jammer van de wijnboer die naast de camping zit.. Een lopend bedrijf met best wat lawaai in de ochtenden.

Geslaagde vakantie

DVdS, 9-8-2017

We hebben een zeer geslaagde vakantie achter de rug met onze kinderen van 4 en 5.5.

Echt een ideale camping om met kindjes naartoe te komen, er is een springkasteel, mini golf, klauterparcours, voetbalveld, gezelschapspelen,... waar ze allemaal vrij mee kunnen spelen.

Het zwembad is niet super groot maar wel groot genoeg voor het aantal plaatsen op de camping.

Verder is het vooral een zeer rustige camping zonder al teveel (luidruchtige) animatie en dat stelden we zeker op prijs.

De uitbaters zijn super vriendelijk en trachten te helpen waar kan.

Een enkel minpuntje is de sanitair achteraan/bovenaan de camping. Deze kan wel eens een opknapbeurt gebruiken maar verder geen commentaar.

Jettie DE VRIES, 6-8-2017

Prima camping voor wielrenners en gezinnen. Kids vermaken zich eer zeker! Alleen de wc's mogen wel wat hoger en graag met bril.

verblijf van 3 weken

Eric VAN DEN ABEELE, 5-8-2017

aangenaam verblijf, met alle nodige accommodatie die we wensten.

Dank aan de uitbaters voor de mogelijke verlenging van 5 dagen van ons verblijf.

De aangebrachte verbeteringen zijn zeer positief en aangenaam.

Komen graag volgend jaar terug.

Ine BEECKMANS, 1-8-2017

restaurant = OK maar beperkte keuze. Waarom geen vaste menukaart?

Geldmachine voorzien

meer stoelen aan het zwembad

Over het algemeen, zeer tevreden!

Gereisd anders in augustus 2017

Zeer nette en hygiënische camping!!

Teun de Graauw, 25-7-2017

Zeer nette en hygiënische camping! 4 sterren waardig! Enkel miste we klein afval bakje bij wastafel. En bij zwembad bij de parasol van riet, kwamen beestjes/vliegjes op af. Eventueel ook bij electra op de website vermelden dat kabellengte min. 25 mtr. moet zijn. Wij waren hier niet op voorbereid. Plek 46 zat dus 25/30 mtr van stroom voorziening af.. hadden maar kabel bij van 20 mtr. Dat is wel een belangrijk puntje! Voor de rest enorm genoten en heerlijk genoten!!

Met vriendelijke groet,

Teun

Fijne camping

Rudolf WAANDERS, 11-7-2017

We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker terug.

Thomas KUIJPER, 11-7-2017

Goede camping - al zou iets meer gras (en wat minder stenen( handig zijn voor kampeerders met een kleine tent

Heerlijke plek.

Anjo, 2-7-2017

Omgeving is erg mooi. In juni is het altijd heerlijk genieten op de fiets.

Camping gaat elk jaar vooruit.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Verguettes scoort een 8.33 uit 10 op basis van 147 reviews.