Appartement Chambre d'hôtes Les Manons

Chambre d'hôtes Les Manons

1 review over Appartement Chambre d'hôtes Les Manons in het Nederlands

Erg leuk en frans

Martin & Monique, 27-8-2010

Een echtpaar (met hondje Uxane) beheert deze accommodatie. Ze hebben 7 ha grond. Het ligt ook midden in de natuur. Er zijn 5 kamer die verhuurd worden. Wij hadden een aparte slaapkamer met kleine tv, een apart toilet, een halletje met inbouwkast en een badkamer met bad. De badkamer was erg knus en de slaapkamer ook. Erg netjes onderhouden! Niet super modern, maar lief ingericht. De eigenaren verbouwen zelf van alles. het ontbijt was niet ruim: broodjes, koffie/thee, jus d'orange en 3 potten eigengemaakte jam. Wel lekker, maar dus niet uitgebreid. Typisch zoals men in de Provence ontbijt. We hebben 's avonds 4x gegeten op de accommodatie. De eigenaresse maakte heerlijk eten voor ons, heerlijke toetjes ook en ook gezond. Veelal uit eigen tuin. Erg lekker! Het zwembad was niet zo groot, maar werd goed onderhouden (met stofzuiger). Erg lieve beheerders en een heel mooi stuk land. Erg knus gelegen. De rit er naar toe deed anders vermoeden, maar voor weinig geld een hele leuke plek!!
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chambre d'hôtes Les Manons in Vidauban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chambre d'hôtes Les Manons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chambre d'hôtes Les Manons scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: