7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Avignon Parc*** bij :

42 reviews over Camping Yelloh! Village Avignon Parc in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Josias, 10-8-2017

We hebben hier twee weken gekampeerd, hadden een mooie rustige plek met zon en schaduw!

Personeel was heel vriendelijk, camping lag er goed onderhouden bij. Het zwembad is nieuw en was heerlijk koel, wel wat aan de kleine kant. Naast het zwembad de wijnbar, waar je tapas, ijs of wat te drinken kan bestellen.

Camping ligt dicht bij de snelweg, waardoor je veel van de omgeving kan bekijken. Zoals Mont ventoux of kanoen bij de pont du guard. De stad Avignon ligt 15min vanaf de camping met genoeg restaurantjes!

Wij hebben er heerlijk genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Niet wat we van Yelloh campings gewend zijn.

Yelloh, 7-8-2017

Bij deze camping moet nog veel werk verzet worden voordat deze voldoet aan de standaard en professionaliteit zoals we deze van andere Yelloh campings gewend zijn. De mooie omgeving heeft gezorgd voor een mooie omgeving. Deze camping zullen we echter niet meer kiezen.

+Mooi zwembad.

-Eenvoudige camping met weinig faciliteiten en weinig activiteiten.

-Prijs niet in overeenstemming met het gebodene.

-Stacaravan was smerig (de vuile vaat stond gewoon in de kastjes).

-Geen winkel.

-Geen restaurant.

-WiFi erg slecht.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping mooie plek, weinig animatie.

Marleen, 5-8-2017

Wij waren er met 2 gezinnen met kinderen onder de 10. Kinderen hebben zich goed vermaakt met elkaar. Iets van animatie was leuk geweest. Jammer dat er geen winkeltje en restaurant op de camping was. Wij hadden nieuwe chalet, dit was echt super! Heerlijk met airco met het warme weer. Je staat wel heel dicht op elkaar en auto's rijden best hard langs (veel stof van de weg).

De laaste dag zagen we ineens een badmeester bij het zwembad. Dit was ook echt nodig.

We hebben een super vakantie gehad!

Leuke camping

Ad, Cindy & de kids, 5-8-2017

Op zich een leuke camping. Vooral bedoeld voor kinderen tot een jaar of 12. Onze kinderen zijn wat ouder en hadden wat meer vertier verwacht. De camping is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes. In de omgeving zijn leuke dorpjes en andere uitstapjes te maken. Op de camping en in het dorp is geen restaurant. Je bent dus op de lokale supermarkt aangewezen om zelf te kokkerellen. 2 keer per week kwam er een pizzabakker op de camping. Maar die kon de vraag naar pizza's van de campinggasten niet aan.

Er was een prachtig nieuw zwembad. Ook deze vooral leuk voor kleine kinderen. Zwembad is 1.20 diep. Wel voldoende ligbedjes. Er was geen badmeester aanwezig. Wat ons inziens eigenlijk wel nodig was. Van alle kanten sprongen kinderen langs je in het water. Op de site staat dat zwemshorts verboden zijn maar dat is niet waar het werd gewoon toegestaan, onze kids vonden dat wel prettig.

Gereisd familie in juli 2017

Geen camping maar mobile home park

Pilippe, 4-7-2017

Mooi zwembad, redelijk schoon sanitair, ligging onder bomen is mooi, geen restaurant, gratis WiFi op vrijwel hele park (geschikt voor e-mail, WA etc). Ligging van het parkmis zeer gunstig om de mooie omgeving te verkennen.

Kampeerplaatsen varieren in grootte. Sommige lopen heel erg af en zijn ongeschikt voor tenten en caravans.

Park bestaat voor meerderheid uit huisjes. Kampeerplaatsen zijn rond het zwembad. Mooiste plekken zijn boven te vinden. Veel schaduwgevende bomen. Let er wel op dat de hars vlekken op je tent (caravan/camper) geven.

Cicaden zijn overdag leuk actief (vonden wij) maar er klaagden ook mensen over...

Wij hadden wat geluidsoverlast van feestvierende jongeren (tot in de ochtend) in de huisjes en werklui die op het park wonen en 's-ochtends heel vroeg vertrekken. Enige geluidsoverlast van de weg (afhankelijk van de wind).

Vervelend dat je bij aanmelding een groen armbandje om krijgt en verplicht moet dragen ....voor de veiligheid... Na 1900 uur was er geen toezicht meer op het park.

De (jonge) medewerkers rijden overdag erg veel rond in golfkarretjes.

Op sommige kampeerplekken heb je een heel lange stroomkabel (met verkoop) nodig. Niet iedereen had die bij zich zagen wij.

Wij hadden 's-avonds aardig last van muggen, ook al kan het park daar niks aan doen.

Wij zijn hier 5 jaar gelden - toen het nog camping Flory was - ook geweest. Toen zeer goed bevallen. Maar het is nu geen camping meer. Mist het campinggevoel totaal. Na overname door Yelloh is het een mobile home park geworden. Veel 'oude' kampeerplekken zijn nu bezet door huisjes.

'Oude' huisjes (zien er allemaal goed uit) liggen midden in het park onder de bomen in straatjes naast elkaar. Nieuwe huisjes staan vnl aan de buitenrand en heel erg dicht op elkaar (>1 meter van elkaar) en liggen aan direct doorgaande parkweg. Met kleine kinderen gevaarlijk zagen wij.

Voor ons was dit de laatste keer. Prefereren liever een 'echte' camping! Ben je op zoek naar een huisje met mooi zwembad, dan kan dit wat zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige vakantie in mooie omgeving

M.P., 1-7-2017

Wij hadden een van de nieuw geplaatste mobil homes (coquelicots) rechtstreeks bij de camping geboekt. Deze was inderdaad gloednieuw en voorzien van alle denkbare luxe. O.a. horren, verduisterende rolgordijnen, een fohn, airco, vaatwasser enz. Prima bedden. De haagjes rondom moeten nog wat groeien hetgeen bij de oudere accomodatie nu wat mooier was. Het is een ruim opgezette camping, goed verzorgd. Vriendelijke eigenaren die je echt een gastvrij gevoel geven. Zelf vonden wij het jammer dat er in juni echt niks anders was dan een receptie en een zwembad. Alles sloot om 19 uur en daarna was het heel erg rustig ook omdat de camping weinig bezet was. Minpuntje vonden wij dat er elke ochtend al heel erg vroeg (6 uur) auto's langs ons slaapkamerraam reden. Dit is bij enkele mobilhomes zo, bij de meesten echter niet, was dus een beetje pech hebben. Je kunt bij huur van accomodatie pas vanaf 8 uur vertrekken. Eerder kan wel maar dan houden ze 70 euro schoonmaakkosten in. De 8ste dag hadden wij plotseling 5 harsplekken op de auto, 1ste week totaal geen last van gehad. We konden wel gemakkelijk de auto ergens anders parkeren daarna. Beetje last van muggen. De plekken voor kampeerders zagen er allemaal ruim en mooi uit. In de omgeving is erg veel te zien. Voor elk wat wils: cultuur, natuur en amusement. De receptie heeft uitgebreide toeristische info in meerdere talen. Als het restaurant, afhaal, (wijn)bar in de zomer open is wel een camping om langer te verblijven. Mooi zwembad.

Prima overnachtingsplaats

Jan van Eerden, 14-6-2017

Dit was onze laatste stop naar de Côte d'Azur. Ideale overnachtingsplaats niet ver van de snelweg. Ruime plaatsen naar keus met zon, schaduw of mix. Gloednieuw zwembad dat indien nodig overdekt kan worden. Bovendien is een restaurant in aanbouw, het zou in juli geopend worden.
      Gereisd met partner in juni 2017

Camping was al goed wordt nog beter

Elisa, 13-11-2016

Hallo.

Deze camping hebben wij met uitzondering van 2016, een aantal jaren bezocht.

Was de camping Le Flory (plaatsje Vedene vlakbij Avignon) en naam is veranderd in Avignon parc.

Het beviel goed, ruime plaatsen, goede wifi en gemoedelijke sfeer.

Waarom toch wat anders gekozen, nou onze kinderen wilden iets meer bij het zwembad zoals een glijbaan.

Maar een massale camping zal je ons niet zien.

Nu zag ik net dat deze camping onderdeel of lid is geworden van Yellohvillage. Zelfde eigenaar dansel eigenaar is uitbater geworden.

Maar ook zag ik dat alle goede punten van deze camping zijn gebleven;

- ruime plekken

- overzichtelijk

- goed wifi ontvangst

- bosrijk / groen

- Geweldige omgeving ( Avignon / Lac du Monteux / Mont Ventoux / Ilse sur la sorge / etc)

De nadelen worden nu aangepakt.

- Nieuw restaurant

- uitbereiding zwembad incl glijbanen etc.

Wie is bekend met deze camping afgelopen periode.

Zijn er mensen die komend jaar deze camping op hun lijstje hebben staan voor evt vakantie.

Gereisd familie in augustus 2015

Prima camping

Stef, 22-8-2016

Een prima rustige camping waar eigenlijk weinig op aan te merken is. Erg schoon sanitair, en mooie plekken. Het zwembad is prima, maar in de loop van de dag oogt het was viezer door alles wat van de bomen afkomt (niks aan te doen natuurlijk). De camping ademde wel weinig sfeer (in onze periode tenminste) doordat het wel erg leeg was en geen echte centrale bar heeft (die bij het zwembad ging pas laat in de middag even open). De Lidl zit op 2,5km en voor een hapje eten moet je al gauw richting carpentras/Avignon.
      Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping voor deze prijs

Dutch, 14-8-2016

Prima camping. Vanaf onze plek geen last van wegen eromheen, maar juist mooi uitzicht over de velden.

Sommige plekken zitten volop in de zon, maar anderen zijn enorm schaduwrijk! Bij aankomst krijgen wij een plek aangewezen met de hele dag door alleen maar zon, maar een andere plek was geen enkel probleem. Keuze genoeg!

Toiletgebouw was prima in orde!

Brood was te bestellen de dag van te voren en vanaf 8 uur op te halen bij de receptie. Ook hebben ze hier wel wat levensmiddelen, maar van een winkel is niet te spreken.

Je kan er wel een frietje of ijsje halen en er zijn ook op vaste dagen andere dingen te halen, zoals pizza. Het barretje bij het zwembad gaat op wisselende tijden open, de ene dag om twee uur en de andere dag om drie uur. Het zwembad zelf is prima, maar zou wat schoner mogen. Door de hoeveelheid bomen eromheen zitten er vanaf de middag veel naalden e.d. in het zwembad.

We hebben er een week gestaan (eind juli/begin augustus) en het was enorm rustig met best veel lege plekjes.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Avignon Parc in Vedène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Avignon Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Avignon Parc scoort een 7.45 uit 10 op basis van 61 reviews.