Hotel Golf Grand Avignon ****

Golf Grand Avignon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golf Grand Avignon bij:

2 reviews over Hotel Golf Grand Avignon in het Nederlands

Peter, 7-6-2008

Mooi hotel zeer goede keuken

Bediening laat te wensen over

Wij hebben geen kinderen maar als we die hadden is het niets voor hun

Kamers zijn top

Gereisd met partner in juni 2008

Barbara en mike, 13-7-2007

Op zich is het park zeer verzorgd, de ligging is zeer goed, maar misschien iets te dicht bij avignon (druk verkeer). Het restaurant was vrij goed prijs/kwaliteit maar wel een beperkte eetkaart. Toch zijn er enkele minpuntjes :

- zo werden wij geplaatst in een nieuwe blok waar nog wel wat mankementen aan waren + ontbraken enkele services die ons beloofd waren (telefoon + bubbelbad + safe). Daarenboven waren de frigo's verkeerd geinstalleerd en was het vriesvak onbruikbaar). De hulpvaardigheid van de bediende liet wel te wensen over.

De kamers zijn wel zeer ruim en voorzien van allerlei leuke snufjes: elektrisch bediende rolluiken en airco Ik zou wel in het vervolg opteren voor de andere huisjes op het park. Let hier dus ZEKER voor op bij de boeking; extra vermelding!

- Het buitenzwembad was niet verwarmd en ook voor de kinderen is er niet echt iets voorzien.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf Grand Avignon in Vedène, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf Grand Avignon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf Grand Avignon scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: