9,5

Uitstekend

17 reviews over BedAndBreakfast Les Deux Pigeons in het Nederlands

Super!

Eribaatje, 22-7-2017

Geweldige plek, gastvrij en hartelijk onthaal, niets is te veel voor Jan en Marijke! We hebben twee keer lekker meegegeten, heel gezellig met de andere gasten. Tel daarbij een heerlijk zwembad, veel privacy op de kampeerplek, uitstekend sanitair en veel te ontdekken in de omgeving... "glamping"!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische mini-camping

M. de Zeeuw, 3-1-2017

We hebben afgelopen zomer genoten van het camping-deel (3 plaatsen). Uitstekende douche, keuken, zwembad etc. Vooral de gastvrije ontvangst door Jan en Marijke maakte diepe indruk. De prachtige omgeving completeerde dit alles.
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Kees en Ellen Groenland, 7-8-2016

We kregen een heel hartelijk welkom, de kamer was prima en de gastheer en gastvrouw, Jan en Marijke, waren zeer hartelijk. Wij hebben hier een prima vakantietijd gehad en erg veel plezier beleefd aan ons verblijf.

Les Deux Pigeons is zeer zeker aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

hier komen we zeker nog eens voor de 4de keer

De Rees, 20-7-2015

vriendelijk en zorg voor de gasten
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke en gastvrije B&B

Hans, 4-3-2015

Jan en Marijke hebben een pareltje gemaakt vlakbij Sisteron. Prachtige omgeving, uitstekende accommodatie en heerlijk eten op de avonden dat er gekookt wordt. Jan en Marijke zijn geweldig gastvrij en nog muzikaal ook! Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar terug gaan!
Gereisd met partner in september 2014

fantastische plek

els van de pavert, 29-8-2014

B&B Les Deux Pigeons van Jan en Marijke waar we in juli overnacht hebben is een fantastische plek in een mooie omgeving. We werden zeer gastvrij, hartelijke en warm ontvangen. s'avonds zeer culinair mogen genieten van een barbecue en s'morgens een heerlijk ontbijt. Om vaker naar toe te gaan.
Gereisd anders in juli 2014

Fantastische plek en mensen

esther crutzen, 27-8-2014

Wat een lieve mensen die Jan en Marijke! Wat een gezelligheid met 10-15 man aan 1 tafel ontbijten. 2 keer bij hun mogen eten 's avonds, het was heerlijk. Veel ruimte waar je kan zitten en mooie omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2014

Een echte aanrader!

Gerda, 21-6-2014

We hebben van 10-14 juni 2014 kunnen genieten van de B&B van Jan en Marijke. Het is ons heel erg goed bevallen. Ze hebben veel persoonlijke aandacht voor hun gasten, zijn flexibel en klantgericht. Ze hebben uitstekende tips over wat er allemaal te beleven is in de omgeving. En als je dan besluit om een stad of dorp te gaan bezoeken, dan hebben ze ook tips over hoe je het beste kunt rijden en waar je goed kunt parkeren.

Hun huis is super, ze doen echt je best om je er thuis en op je gemak te kunnen voelen. Je kunt er op uit trekken, maar je kunt ook genieten aan het goed verzorgde zwembad. Een echte aanrader dus.

Gerda en Leo

Gereisd met partner in juni 2014

Prima!

nico jamin, 1-9-2013

Voor het eerst naar een bed and breakfast en dan terecht komen bij Jan en Marijke: het voelt als vakantie bij familie. Prachtige kamers en prachtig zwembad. Uitstekend eten. Prachtige omgeving. Vraag vooral ook waarom gastheer Jan ieder jaar weer uitkijkt naar de top 2000 en wat zijn plaats is in de vaderlandse pophistorie. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2013

geweldig locatie, rustig gelegen

Truus en Wim, 19-7-2013

een geweldig mooie locatie, rusig gelegen, zeer vriendelijke eienaars, met voortreffelijk eten , en een zeer gode hygiene.

Eeen aanrader v oor alle mensen die na een dag uit tijdens de vakantie, willen terugkeren naar rust , en gezelligheid.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Les Deux Pigeons in Vaumeilh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Les Deux Pigeons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Les Deux Pigeons scoort een 9.48 uit 10 op basis van 17 reviews.