Appartement L'Eyssina **

Vars
Appartement L'Eyssina
L'Eyssina

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Eyssina bij:

1 review over Appartement L'Eyssina in het Nederlands

D.C. van de Burgt, 11-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Relatief ruime appartementen, niet te ver van de pistes af. Van alle gemakken voorzien, magnetron/grill combi; vaatwasser; TV en zo. Vriendelijk personeel die ook engels spreken. Wat ik persoonlijk wel een nadeel vond is dat er in Vars eigenlijk alleen maar Fransen zaten. Als je op oek bent naar apres ski dan kun je beter naar Risoul gaan (andere kant van de berg). Daar zijn veel meer uitgaansmogelijkheden. We hebben daar wel een top week gehad! Aan de accomodatie heeft het niet gelegen. Bijkomend voordeel is dat je bij deze accomodatie geen schoonmaakkosten apart hoeft te betalen. Bij de buren (ecrin des neiges) betaal je daar dus 100 euri voor (!).
Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Eyssina in Vars, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Eyssina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Eyssina scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: