Camping Capfun Carpe Diem ****

7,1

260 reviews over Camping Capfun Carpe Diem in het Nederlands

Nooit weer

Fam de Kam, 17-9-2017

Wij waren hier met de caravan. Je merkt echt dat deze camping gericht is op gasten in de mobile homes. Je voelt je als kampeerder niet echt welkom, een beetje achtergesteld, waarschijnlijk omdat het weinig oplevert. Sanitair is niet schoon (baby ruimte echt niet schoon, overig sanitair ook niet) en weinig gezelligheid. Zwembad was wel oké. Pizza op de camping gegeten, echt niet te eten. Wij gaan niet meer.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Top vakantie

Jur, 23-8-2017

Overall een prima camping. Caravan (habana 4p) was mooi en schoon. Wij stonden op een plek met redelijk veel privacy. Super omgeving...Mont Ventoux, Vaison (leuke winkeltjes en markt op dinsdag), Orange (theater), Pont du Gard. Zwembad was meer dan goed. Bijna altijd vrije stoelen en genoeg plek. Vond het niet overvol. Avond-animatie was er niet alle dagen. Wat er aan animatie was, was erg leuk. Enige jammere dat alles in het Frans is.

Fantastische camping

Moes, 17-8-2017

Mooie nette camping op geweldige locatie! Splinternieuwe caravan incl airco en vaatwasser. Mooi zwembad voor groot en klein. Mooi dorpjes in de nabije omgeving. Fantastisch klimpark op loopafstand! Uitzicht op de mont ventoux. Gorges de l'Ardeche op uurtje rijden, mooi om te zwemmen, waterfietsen of kanoën. Tevens erg mooie grot Marcell. Aanrader bij hoge temperaturen. En wandelen in de rivier Gorges dus Toulerenc mag niet overgeslagen worden!

Gewoon goed.

Pieter Hoeks, 14-8-2017

Nette en rustige camping. We hebben er met de vouwwagen 2 weekjes gestaan. Ruime plaats (top presta), dus met een klein schuurtje erbij net daarin een koelkast, oventje, 2 pits kookplaat, terrastafel met 6 stoelen en 2 ligbedjes.

Sanitair is prima in orde. Werd meerdere keren per dag schoongemaakt. De zwembaden zijn goed inclusief leuke glijbanen. Iets meer schaduwplekjes had fijn geweest.

Stacaravan

Angelique, 11-8-2017

Voor de 5 keer op deze camping. Ondanks dat de camping flink is uitgebreid is er genoeg plaats aan het zwembad. Er is genoeg te doen en te beleven zowel op de camping als in de omgeving.

Personeel is erg vriendelijk en ook het eten in het restaurant smaakte goed.

Voor ons zeker niet de laatste keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Door recente uitbreiding te groot

Marc, 6-8-2017

De camping is een mooie uitvalsbasis om het stadje Vaison te bezoeken en de omgeving te verkennen. Door de recente uitbreiding is de camping erg groot geworden. Wij hadden een hagelnieuwe stacaravan (nr 410) in dit nieuwe deel. De caravans staan erg dicht op elkaar en hebben geen schaduw. Vrijwel iedereen probeerde om met badlakens of dekens schaduw op het terras te creëren.

De uitbreiding van de camping zorgt er ook voor dat het 's middags erg vol is in het zwembad. Het toezicht bij de zwembaden is heel minimaal. Er is 1 badmeester die toezicht moet houden op 5 zwembaden en 4 glijbanen die op verschillende niveaus liggen.

Pizza Papa (in de Super U) is een aanrader voor afhaal pizza. In het stadje zelf kun je op veel plaatsen lekker eten. Het klimpark (500 mtr van de camping) is zeker een aanrader. Evenals de markt op dinsdag. Een ritje door de Gorges de la Nesque en een bezoekje aan Nyons zijn ook aan te raden.

De camping is ons tegengevallen, te massaal te dicht op elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hele leuke vakantie gehad,komen zeker terug

Carpe diem, 5-8-2017

het zwembad was top,elk jaar dezelfde vriendelijke badmeester en balletjes mogen in het zwembad.opblaasbanden weer niet maar begrijpelijk.geen ligbedden maar die hadden wij zelf meegenomen.balletjes mogen wel in het zwembad jammer dat er geen douche in het zwembad was.ontzettend veel nederlanders wat leuk is voor de kinderen.de animatie stelde niet veel voor maar we vonden het gewoon gezellig om savonds op het terras te zitten en dat de kinderen op het kasteel rondom konden spelen.vriendelijke ober die al die mensen elke avond alleen serveerde.jammer dat de kids disco zo kort duurde,het begon ook laat om 21.15 tot 21.30 het afhaal eten was afwisselend goed.prachtige omgeving en mooie lidl op nog geen 5 minuten rijden.2x in de week een paar kraampjes op de camping en je kan wijn proeven bij een hele aardige mevr die ned spreekt.kinderen kunnen beter een zaklamp meenemen want s,avonds was het donker in het speelkasteel en zagen ze niet veel meer.paar keer hoofd gestoten.

"Camping" met leuk zwembad

Sandra, 2-8-2017

Le carpe diem oogt niet echt als een camping. Er zijn veel stacaravans. Vooral het nieuwe gedeelte (alleen maar stacaravans) oogt vanaf het zwembad als een caravanopslag gedeelte. Echt niet gezellig. Hier zouden wij niet willen zitten. Overal op de camping kiezels en geen gras. De "camping" maakt een rommelige indruk. Kinderen kunnen niet veilig steppen/ fietsen door de hoogte verschillen.

Het zwembad is echt super, prima temperatuur van het water, leuke glijbanen voor de kinderen en een stroomversnelling. Nadeel is dat er geen ligstoelen aan het zwembad zijn (soort van kuipstoeltjes wel). In de middag is het ontzettend druk in het zwembad. De spacebowl is alleen toegestaan voor kinderen vanaf 1.40 meter (terwijl overal 1.20 meter aan staat gegeven). Als ze kleiner zijn dan moeten ze onder begeleiding van een volwassene.

Het speelkasteel is erg leuk opgezet. Onze kinderen (2x7 en 1x 9) deden regelmatig verstoppertje en konden elkaar ook echt moeilijk vinden.

Animatie: Alleen meegedaan aan minidisco en schuimparty. Erg leuk. Vooral de schuimparty viel in de smaak.

Wij zaten in mobile home nr. 194 Resort + Top presta 6/8 personen. Prima ligging, niet te hoog en achteraan in een hofje en voldoende schaduw. Nette caravan, met vrij grote koelkast en grote aparte vriezer er boven op. Geen waterkoker, wel koffieapparaat en bijna geen opbergruimte in de keuken voor je eigen meegebrachte spullen. In de slaapkamers wel voldoende opbergruimte. Geen ligstoelen bij de caravan.

We hadden niet hoger op de camping willen zitten want dan is het een behoorlijke klim naar boven iedere dag weer.

Winkeltje elke dag vers gebakken stokbrood/croissantjes/ chocoladebroodjes zonder vooraf bestellen af te halen. Heb maar 1x gehad dat ik geen croissantjes meer had terwijl we elke dag pas rond 10.00 uur gingen halen.

Restaurant 1e dag uit gemak gaan eten maar geen succes. Alles wordt gewoon opgewarmd. Friet ook af te halen. € 3,- per portie.

Tips om te doen in omgeving:

- Mont Ventoux

- Mont Serein (ligt nog op de Mont Ventoux). Hier kun je met een kart de berg af rijden, trampolinespringen aan elastieken, pony rijden etc.

- Kano varen op Le Sorgue (1 uur rijden)

- Kloof lopen (staat bij receptie van camping aangeplakt). Zeer leuke tocht met gids en goed te doen voor onze kids van 7 en 9. Soms een beetje meehelpen. (15 min. rijden)

- "waterval" bij Entrechaux. (10 min. rijden)

- Boomklimpark Parc Adventure Oxygen. Op 5 min. lopen van de camping op de weg naar Pont Romaine. Zeer veilig en goede uitleg met leuk personeel.

- (Markt) Vaisson la Romaine. Te voet met kinderen 20 min. lopen. De markt is elke dinsdagochtend.

Er zijn nog meer dingen om te doen, maar dan moet je al snel meer dan 1 uur rijden.

Geen 4 sterren waard voor mij

Marjolein, 1-8-2017

Positief: mooie ligging, mooie propere huisjes, vriendelijk personeel, 3 zwembaden

Negatief: hygiene van het zwembad, veel te veel volk, rustige plaats = vanboven op de berg, roken achter de bar???

Al bij al leuke camping, maar voor mij goed voor 1 keer

Gewoon goed

Heleen157, 31-7-2017

Voor ons was het al de 3e x dat we een Capfun camping hadden geboekt,Waarom?Omdat de prijskwaliteit verhouding ok is.

Voor nu wij hadden een gloednieuwe mobilhome dus helemaal happy mee, alles schoon en nieuw.Perfect.We zaten echter wel in een soort hofje met bijna allemaal fransen om ons heen en de auto kon hier niet bij komen en stond op een parkeerplek vlakbij.Het was een nieuw stuk camping want rondom stonden allemaal nieuwe mobilhome's en het was net aangeplant.In eerste instantie lijkt het wat op massaproductie want je staat echt kort op elkaar en doordat de bomen nog klein zijn........maar goed dat het nieuw is maakt veel goed.

Zwembad top geen ligbedjes idd maar zeker voldoende ruimte en capaciteit(hier geen massaproductie)uitdagende glijbanen en zwemwater goed op temperatuur.

Goede/ vriendelijke bediening op het terras hier een uitdagend speelkasteel voor de kinderen.Bijna iedere avond animatie dit dan wel voornamelijk in het Frans, maar goed je bent dan ook in Frankrijk!Wel een nederlandse jongen bij de animatie.Ook een nederlandse bij de receptie!

Vaison la Romaine op loopafstand, erg mooi plaatsje zowel een oude stad met mooie architectuur als een gezellig plein met heerlijke eettentjes in het nieuwe gedeelte.

Uitstapjes naar Mont Ventoux ,hierop ook een leuk "pretparkje" met kartbaan,paarden/pony rijden ,trampoline's etc(wel; tegen betaling)Mooie dorpjes als Bedion (erg gezellig, op maandag markt!)Dit is met de auto te doen.Super U Lidl en Intermache in Vaison vlakbij.Pizza papa zit bij de super U voor heerlijke pizza's.

Kortom wij hebben echt een top vakantie gehad en boeken volgend jaar weer bij Capfun

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Carpe Diem bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Carpe Diem in Vaison-la-Romaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Carpe Diem scoort een 7.07 uit 10 op basis van 307 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: