Hostel Auberge Des Pins

Auberge Des Pins
4,6

Matig

10 reviews over Hostel Auberge Des Pins in het Nederlands

Een sober hotel , wel een prachtige ligging

Jacques Leyman, 31-8-2009

Mooi gelegen, niet ver van Vaison-la-Romaine in een groene omgeving met een aangenaam zwembad en mooi uitzicht op de vallei. Het eten was inderdaad niet uitstekend, maar wel te doen. Wel veel overschotjes gegeten, die telkens de dag nadien werden verwerkt in een nieuw gerecht.

Dat de eigenaars onvriendelijk waren, daar hebben wij in het geheel niets van gemerkt. Zij waren zeer attentvol en behulpzaam.Wel is de accomodatie verouderd en afgeleefd, maar voor die prijs was het er toch aangenaam vertoeven zonder grote klasse.

Voor kinderen is het er ook aangenaam, aangezien de ligging ver van een drukke weg ideaal is.De sfeer gaf mij de indruk van een campingsfeertje, zonder veel blabla en chique-gedoe, zodat de kinderen daar ongestoord mochten rondravotten.

De ligging aan de Mont Ventoux en het vakantieweertje (35°C)deden de minder aangename zaken vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Vanwaar komen die 2 sterren ??????

Marie-louise, 25-8-2009

Onvriendelijk,arrogante uitbaters.Onvers uiterst slecht eten,geen kindermaaltijden.De baas denkt dat hij echt alles mag.Geen hygiene, baas scheert zich in nabijheid ontbijt.Erg duur in vergelijking met wat men er te eten krijgt.Pluspunten: weer zwembad en streek.ZEKER GEEN AANRADER
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Waar halen ze die STERREN

Josefien, 25-8-2009

Arrogante,onvriendelijke uitbaters.Geen hygiene en heel slecht eten.Als vakantieganger heb je er het gevoel TEVEEL te zijn.
Gereisd met partner in augustus 2009

DIT KAN ECHT NIET

Gezin uit W-Brabant, 24-8-2009

Een mooi zwembad,toffe ligstoelen,mooi weer en dat is het.Agressieve,arrogante onvriendelijke uitbaters.Geen hygiene slecht eten geen kindermaaltijden.Je hebt het gevoel dat je er teveel bent.Maar ondanks dit alles hebben we toch geprobeerd er een leuke vakantie van te maken
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Touroperator: haal dit aub uit uw brochure

Smekens, 5-9-2008

Ook wij verbleven in de zomer van 2007 in dit hotel en hebben hier negatieve ervaringen aan overgehouden. Het begon bij onze aankomst rond 19.45. Weinig of geen eten meer verkrijgbaar omdat het diner om 19.30 begon. Het aangeboden avondeten is hier inderdaad niet veel soeps. We waren tevreden met een eenvoudig maar vers 2 gangen menu zoals touroperator in zijn brochure vermeld. In de werkelijkheid kregen wij meerdere dagen oud en terug opgewarmd eten. Het ontbijt dat in de kamer en aan ingang van domein werd aangekondigt als buffet vorm was niet meer dan 1 kleine croissant, koffiekoekje en wat stokbrood met confituur. Ook de infrastructuur liet te wensen over. Enkel eindschoonmaak werd gedaan wat zou moeten betekenen dat kamers proper zouden moeten zijn, wat echter niet het geval. Frigo waarvan sprake, was er niet, wat voor een familie met baby wel noodzakelijk is om de speciale voeding fris te houden. Enkel het ontspannings gedeelte en ligging van het hotel is positief.
Gereisd familie in augustus 2007

Een fijne vakantie... (vervolg, deel 1: hieronder)

Gezin uit Vlaams-Brabant, 18-8-2008

Ook op het zwembad had ik geen aanmerkingen, het frisse water deed goed bij de warme temperaturen. Een kindergedeelte is niet voorzien, maar wat lager (de straat af) loopt een klein riviertje, de Ouvèze, waarlangs plaatsen geschikt voor kindjes. Als laatste item: de kamers. Niet ontzettend proper en ook niet gekuist gedurende het verblijf, maar dat weet u van tevoren en dit heeft mij niet echt gestoord.

Moraal van mijn relaas: laat je niet afschrikken door die negatieve reactie: het is misschien geen geweldig hotel, maar ik heb er toch een fijne vakantie beleefd. Als je de reisbrochures eens uitpluist zal je snel genoeg merken hoe moeilijk het is om in de Provence een verblijf te vinden waar eten inbegrepen is, zeker voor een redelijke prijs! Voor de prijs die je betaald bij Auberge des Pins vind je op een ander alleen maar logies! Alles is dus relatief!

Fijne vakantie toegewenst!

Gereisd familie in augustus 2008

Een fijne vakantie beleefd

Gezin uit Vlaams-Brabant, 18-8-2008

Eerlijk toegegeven, een luxehotel is het niet, maar het hotel zeer slecht noemen, vind ik overdreven. Natuurlijk waren er ook een paar dingen die, volgens mij, beter konden: het ontbijt was beperkt tot een minimum, 1 croissant/persoon, zoveel stokbrood als je wil maar dan wel alleen maar confituur en choco om er op te smeren.. Dit is echter snel op te lossen door zelf een pakje kaas of hesp te gaan halen, de eigenaar deed hier niet moeilijk over. Het avondeten was nu niet meteen het geweldigste buffet dat er was, maar ik had elke avond toch goed gegeten.

De verantwoordelijke van het hotel kan je nog het best vergelijken met Louis de Funes en is best een aangename kerel naarmate je langer in de auberge verblijft.

Gereisd familie in augustus 2008

te doen voor een dag of 4 !

familie uit de provincie Antwerpen, 8-8-2008

ontvangst, kamers en omgeving gaven ons een fijn vakantiegevoel, maar ... als je na drie dagen weer hetzelfde, zeer beperkte ontbijt (1 croissant, brood met confituur - punt!) moet nemen snak je naar een simpel stukje vlees of verse kaas. Het avondeten (wij mochten zowel koud voorgerecht als warm hoofdgerecht nemen + dessert) viel best wel mee. De zuiderse mentaliteit in acht genomen (+ het knappe zwembad) maakte onze vakantie (voor een korte periode van 5 dagen) in deze streek best wel aangenaam (het stadje Vaison-la-Romaine is een echte aanrader).
Gereisd familie in juli 2008

slechtste hotel ooit!

Oost Vlaanderen, 14-7-2008

Eten: niet vers, veelal resten van vorige dagen, echt ondermaats

Ligging: maakte het iets draaglijkers; is gelegen temidden veel groen en dicht bij de stad

Service: onvriendelijk

Kamer: was niet gekuist bij aankomst, TV werkte niet, er was geen douchegordijn - er is een ijskast maar deze werkt niet (je mag er wel ijsblokken inleggen om eventueel iets fris te bewaren...)

Prijs/kwaliteit: véél te duur voor wat het maar is, uiteindelijk waren we voor 2 personen +- 1300 EUR kwijt voor 10 dagen half pension, waarvan we de meeste dagen op restaurant zijn moeten gaan eten, daar de maaltijden van het hotel niet te eten waren!

Dat reisorganisaties dit nog aanbieden in hun catalogus, is onbegrijpelijk!

Gereisd met partner in juli 2008

familie uit Oost Vlaanderen , 21-1-2008

ZEER SLECHT HOTEL, eten: ontbijt= 1 mini croissant, 1 mini choco koek wat stokbrood met confituur,koffie en dat is het, diner: eten van dag ervoor dat terug opgewarmd is. Kamers: geschikt voor gezinnen met 2 kinderen, elke dag wel nieuwe handdoeken, kamers worden nooit gekuist, enkel bij vertrek ontspanning: zwembad: onverwarmd en zonder kindergedeelte Ligging: mooie streek, rustig, niet ver van Mont Ventoux. Kindonvriendelijk hotel. Eigenaar die denkt dat hij koning is ipv van zijn klienteel. Typisch franse mentaliteit. Echt geen aanrader !! Slechts 10 % schadevergoeding ontvangen van Touroperator ondanks duidelijke foto's als bewijskracht
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Auberge Des Pins in Vaison-la-Romaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Auberge Des Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Auberge Des Pins scoort een 4.55 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: