Vakantiehuis Sauvageons

Matig

1 review over Vakantiehuis Sauvageons in het Nederlands

Huis met achterstallig onderhoud ,

Fam van Veelen, 4-9-2008

periode 09-08 t/m 16 -08 2008.

Huisje gelegen in Travaillan tussen de wijngaarden vlakbij de Mont Ventoux 's nachts rustig, vlakbij een militair vliegveld gelegen. twee dagen oorverdovend lawaai.

Genoeg te zien in de omgeving,

winkels liggen niet op loopafstand, afhankelijk van de auto, geen openbaar vervoer aanwezig in de directe omgeving.

Voor de kinderen, een gedeeld zwembad met de buren.

De eerste indruk van het huis was rommelig, het leek erop of alle overbodige spulletjes van de kringloop hier was neergezet,gaten in de bank, vieze pannen, versleten moltons op de bedden,een kier onder de deur waar het regenwater onder stroomden zodat de woonkamer tot de helft toe blank stond.

Tot onze grote ergenis muizen in de keuken, en een dode muis in het zwembad, voor deze week moesten wij met energie en schoonmaakkosten!! 1300 euro betalen.

U bent gewaarschuwd!!

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sauvageons in Travaillan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sauvageons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sauvageons scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: