Bed and Breakfast La Calade des Candoux

Bed and Breakfast La Calade des Candoux
La Calade des Candoux
9,7

4 reviews over Bed and Breakfast La Calade des Candoux in het Nederlands

Fantastisch Heel goed onthaal prima keuken

Rina & Fernand, 27-5-2017

Alles prima geregeld .Zeer goede uitleg bij uitstappen . Heel lekker gegeten . alles prima geregeld door Ginette .Een aanrader voor mensen die houden van rust en graag uitstappen doen in de omgeving .Zijn echt verwend door de eigenaars .

zeker een aanrader gezien prijs Kwaliteit . Gaan zeker terug indien nog mogelijk .

Gereisd met partner in mei 2017

Een fantastische ervaring

B.Grootherder, 16-6-2014

Op een heel rustig plekje hebben de eigenaren een waar paradijsje gecreëerd. Heel centraal gelegen, de ene dag bezoek je de Verdon en rijd je langs Lac de st.Croix en de volgende dag loop je langs de prachtige kust van de Middellandse zee. En dan de "table d'hôte" helemaal geweldig. Écht iedere avond een culinaire topper! Het ontbijt was ook heel afwisselend en vooral alles vers! Wat ons betreft, de best b&b waar we ooit geweest zijn! Ook de tips die de eigenaren hadden, geweldig, daar kan geen prospectus tegenop!
Gereisd met partner in mei 2014

Uitzonderlijk goed

MTA, 13-5-2014

We hebben de nodige b&b's bezocht, maar dit is toch wel een van de beste. Niet super luxe of zo, maar meer een warm bad-gevoel.

Sublieme, geraffineerde kookkunsten; oog voor detail qua inrichting. Gastvrijheid schrijven René & Ginette Sweens, niet alleen met kapitale hoofdletters, maar in prachtig schoonschrift. Top ! Hier maakt duidelijk de mens het verschil tussen goed en geweldig. We hebben genoten en voelden ons er zeer welkom en thuis.

Gereisd met partner in mei 2014

schitterend, voor herhaling vatbaar

sabbe ginette, 25-6-2011

prachtige natuur, heel rustig gelegen maar toch niet ver van alle toeristische bezienswaardigheden, heel lekkere hoogstaande keuken, enorm proper, dus boeken want er zijn maar twee kamers!
Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Calade des Candoux in Tourves , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Calade des Candoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Calade des Candoux scoort een 9.69 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: