Vakantiepark Clos Dia

Clos Dia

• Onderkomen4,0

2 reviews over Vakantiepark Clos Dia in het Nederlands

Mathilde, 22-2-2007

fantastisch appartementencomplex!!!Leuke vide waar het slaapgedeelte zich bevindt. Auto kan voor de deur geparkeerd worden. Voortuintje met tuinset en een lekkere veranda. Zwembad was niet groot maar wel lekker. Service was uit de kunst. Bakker zit om de hoek evenals een paar restaurantjes en een Super U. Park is afgesloten met een hek die alleen met een uitgereikte code kan worden geopend. er lopen dus geen ongenode gasten rond. Prima vakantie gehad hier en zeker een aanrader.
Gereisd anders in februari 2007

Rhodry, 14-6-2006
  • Onderkomen4

Ik heb hier een leuke vakantie gehad. In de directe omgeving (wandelafstand) is een aftands winkelcentrum maar er is een goede supermarkt. Voor restaurants moet je dus in de auto springen.

Mijn vakantiehuis had zeer slechte matrassen, maar dit is iets waar ik wel vaker en ook uitsluitend in frankrijk problemen mee heb.

Gereisd familie in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Clos Dia in Tourrettes sur Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Clos Dia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Clos Dia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.