Appartement Résidence Thalassa ***

7,7

3 reviews over Appartement Résidence Thalassa in het Nederlands

Mooie locatie

Ellis, 21-8-2008

Wij zijn hier twee weken geweest vanaf 19/7/8. Moeilijk te vinden omdat Thalassa in een domaine ligt en dit geen straatnaam is. Uiteindelijk gevonden moesten we de sleutels halen bij een hotel in Ste Maxime. Vervelend dat Vrij uit dit ons niet liet weten. Over het algemeen heeft T%halassa een luxe indruk maar de appartementen zijn eenvoudig. Wel fantastisch is de locatie natuurlijk. 5 minuten lopen naar het nabije strand met uitzicht op St Tropez. Het zwembad van Thalassa is niet groot maar ook niet druk én héél schoon. Lekker dichtbij je appartement. Ik zou er ooit wel weer eens heen gaan.
Gereisd familie in juli 2008

Prima

Ed, 20-7-2008

Leuk, kleinschalig, eenvoudig en rustig appartementencomplexje, weinig Nederlanders. Ligt ongeveer 20 minuten lopen van het echte centrum en 5 minuten lopen van het strand. Derde week juli werd het erg druk langs de kustweg.

Altijd genoeg parkeerplekken op welk moment je van de dag ook aankwam.

Gereisd familie in juli 2008

renate, 17-3-2006

Wij zijn hier in 2001 geweest met onze oudste zoon (toen anderhalf jaar) en we hebben hier een heerlijke vakantie gehad; kleinschallig complex, met veel privacy bij de appartementen. Een klein maar prima zwembad en het strand op loopafstand. Het was circa 15 minuten lopen naar het centrum.

Prettig was ook dat er bij het complex een ruime parkeerplaats was; ook al was je een dag weggeweest; voor de auto was er altijd plaats.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Thalassa in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Thalassa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Thalassa scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: