Camping Municipal Les Roches **

7,9

10 reviews over Camping Municipal Les Roches in het Nederlands

Zeer voordelige camping direct aan Lac St. Croix

walbo, 21-8-2016

Camping direct gelegen aan het mooie meer Lac St. Croix met kiezelstrand. Waterschoenen zijn nodig. Camping is erg vol, plaatsen dicht op elkaar. Geen wifi (ook niet betaald), geen winkeltje. Op 2 autominuten boven op de berg een dure kleine supermarkt (voor te lopen/fietsen een behoorlijke klim). Sanitair redelijk, geen wc papier aanwezig en geen toiletbrillen. Warme douches. Heel klein speeltuintje voor de hele kleine kinderen. Verder waren er 2 pingpong tafels waar de jeugd zich een beetje ophield. Bij het meer stonden 2 foodtrucks.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer nette camping op geweloige plaats

Hans, 10-8-2016

Mooie municipal met uitstekende toiletten en altijd warm douche water. De plaatsen zijn wat klein, en de camping was eigenlijk de hele periode vol. Vanaf onze plaats waren we met 3 minuten aan het strand.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Toeristen trekpleister

v_zwanenberg, 19-7-2014

Dit jaar was na 10 jaar ons tweede bezoek aan deze camping. Het meer en het stadje zijn de grote trekpleisters. Het toerisme is hier de afgelopen jaren sterk gegroeid en de camping is meegegroeid. Derhalve een drukke plek waar de commercie heeft toegeslagen. Nieuwe , moderne 'zelfreinigende' sanitaire voorzieningen bij ons gedeelte. De camping kent een sterk selectief beleid ten aanzien van de standplaatsen, waardoor we met de tent weer uit een beperkt aantal plekken mochten kiezen. Het was ook druk. s 'Nachts tot 2 uur verstoord door luidruchtige Fransen tegenover ons. 17.5 Euro/nacht voor standplaats met elektriciteit.
Gereisd met partner in juli 2014

supercamping

Jeroen, 27-5-2012

1 weekje verbleven op deze top-camping, waarom een topper? Vooral de prijs/kwaliteitsverhouding is super. Voor nog geen 15 euro per nacht (hoogseizoen) krijg je een heel redelijke plek op een camping die fantastisch gelegen is t.o.v. het prachtige meer. Je loopt er in 1 minuut naar toe, echt geweldig! Leuke omgeving, veel stadjes, restaurantjes etc, maar (nog-) geen massa toerisme. Er is inderdaad op een pingpong tafel na weinig te doen op de camping, maar dat weet je als je naar een camping municipal gaat. Echter door de mooie omgeving en het perfecte meer hebben wij dat zeker niet gemist. Een aanrader voor mensen die niet zitten te wachten op een frans animatieteam en 6 kinderzwembaden !
Gereisd met vrienden in juli 2007

Mooie camping, maar niet geschikt voor caravans

Wendy, 14-9-2010

In juli 2010 met de caravan geweest. We hebben die week letterlijk nachtmerries gehad over hoe we de camping weer af moesten komen. Veel haakse bochten op de camping en een steile helling van 15%! Als je wilt boeken moet dit telefonisch, want e-mail kennen ze niet. Eenvoudige camping met verouderd maar schoon sanitair. Lauw water bij douches en afwasbakken. Mooi grasstrand met bomen op loopafstand. Geen restaurant, animatie en broodjesservice op de camping. Wel in het dorpje bovenop de helling. Verder weinig Nederlanders gezien op de camping. De omgeving is super mooi! Een echte aanrader is om met een waterfiets door de kloof te gaan varen bij Les Salles-sur-Verdon. Ook een autorit richting Castellane is de moeite waard. Het dorpje Moustiers-Sainte-Marie (ong. 20 min. rijden) is heel gezellig om 's avonds naartoe te gaan.
Gereisd met partner in juli 2010

Fantastisch !!!

Pauline den Hollander, 11-8-2010

2008 1 week en 2009 14 dagen daar gestaan.

Beide keren in september.

Klimaat constant vanwege het meer.

Kampeerplaatsen tussen de olijfbomen en amandelbomen die we ook gewoon gegeten hebben.

Minpuntje er was maar 1 plek waar we met onze caravan 7,5 mtr. konden staan,we hebben nu een kleinere gekocht, dus wie weet gaan we die er dit jaar ook nog wel even passen!!

Sanitaire is schoon, nooit koud water met douchen, het uitzicht is adembenemend.

Lopend naar het dorp is een zware klim erg stijl maar de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2010

Telkens toch weer terug

Arina, 16-7-2010

Wij zijn hier verdeeld over een aantal jaar 4 keer geweest en gaan nu voor de 5e keer.

Heerlijk!!! Het meer is geweldig, ook voor kleine kinderen omdat het niet te steil afloopt.

Zo helder en schoon. Heerlijk om te surfen en te zeilen.

Ook de camping is erg schoon het sanitair is prima de plaatsen ook.

Alleen het reserveren was dit jaar een beetje probleematisch

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

J. Langeveld, 13-4-2010

We zijn inmiddels verdeeld over 25 jaar 13 keer hier geweest en het blijft mijn lievelingsstek. Eenvoudig, maar het meer is geweldig en kan er goed douchen en naar het toilet. Meer hebben we niet nodig.
Gereisd met partner in april 2010

Aanrader

sander, 23-10-2008

Schoon sanitair, direct aan het meer, prijs in hoogseizoen 13,50 per nacht incl. elektra. Redelijke plaatsen (niet supergroot, maar prima te doen met een grote tent of caravan).
Gereisd familie in juli 2008

Echte aanrader!

Sander, 23-10-2008

Zijn hier zomer 2008 geweest, een echte aanrader. Direct aan het meer en op loopafstand naar het dorp (via steile weg). Op de camping zelf voor kinderen niet veel te doen, op de in frankrijk gebruikelijke ping pong tafel en een klein speeltuintje na. Schoon en voldoende sanitair! Plaatsen niet super groot, maar goed te doen met caravan of grote tent. Prijs kwaliteit een dikke 10! Waar vindt je nog een camping in het hoogseizoen voor €13,50 per nacht incl. electra.
Gereisd anders in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Roches in Ste Croix du Verdon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Roches scoort een 7.86 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: