Villa La Vue Sur Le Lubéron

La Vue Sur Le Lubéron

Onvoldoende

1 review over Villa La Vue Sur Le Lubéron in het Nederlands

Weinig comfort in mooie context.

jcjcor, 28-8-2013

De eigenaar heeft duidelijk geen moeite gedaan om het vakantiehuis aantrekkelijk te maken. Blijkbaar moeten het zwembad en het mooie uitzicht alles goed maken.

De inrichting is onder de maat:

- kale muren

- op 3 slaapkamers in totaal 1 commode en geen kasten

- slechts een 2-zitsbankeje en eettafel met 6 stoelen in de woonkamer

- slechts 4 en geen 6 bedden ( ik tel een gammel opkladbedje niet mee)

- 2 matrassen hadden natte vlekken bij aankomst

De muren van het zwembad zijn deels niet afgewerkt en het hekwerk rond het terras is wankel (gevaarlijk?).

Met het goede weer, het zwembad, het mooie uitzicht en de omgeving hebben we er toch nog een redelijke vakantie van weten te maken.

We hebben al vele vankantiehuizen gehuurd in Frankrijk en Spanje maar dit was duidelijk het minste qua prijs/produkt.

We zullen in de toekomst niet meer ongezien huren van een particuliere eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Vue Sur Le Lubéron in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Vue Sur Le Lubéron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Vue Sur Le Lubéron scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: