Hotel San Pedro ***

Hotel San Pedro ***
7,7

12 reviews over Hotel San Pedro in het Nederlands

ontspannend verblijf in echt charmehotel!!!

Martine en de Ria's, 31-8-2011

verblijf eind mei 2011 in prachtig gerenoveerde kamers. Rustig hotel gelegen in mooie tuin. Nieuwe ligstoelen aan zwemdad. Heel lekkere menu's in mooi aangekleed, hedendaags restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel met nederlandstalige dame aan receptie en in ontbijtruimte. Een ZALIG verblijf in een rustige periode.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Hotel is uitstekend!!!

Raas, 27-7-2011

Wij zijn hier goed behandeld alles werd met zorg gedaan. Was er iets dat je anders wou dan was dat ook snel geregeld. Nederlands sprekende receptie en het ontbijt was goed voor een 3 * hotel elke dag schoon kamer met schone handoeken. Warme dranken hele dag door gratis. Wij zijn hier met 4 personen geweest 1 kind van 10 en 1 kind van 2 ze hebben zich goed vermaakt. Rustig hotel en rustig gelegen.
Gereisd familie in juli 2011

zeer rustig hotel

alex, 20-6-2011

Mooi en kleinschallig hotel met 28 kamers maar wanneer iedereen gelijk komt eten dan loopt het duidelijk fout wegens personeelsgebrek amper 2 diensters en sommige gevraagde zaken komen helemaal niet opdagen.Met een beter magnement zou dit zeker op te lossen zijn en soms 2 maal dezefde keuze binnen een week tijd,dus een beetje afwisseling zou welkom zijn.Ook de dranken zijn niet goedkoop 19€ voor een fles huiswijn van ginder nota bene is toch goed doorgerekend
Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel San Pedro*** bij :

Als we kunnen gaan we volgend jaar terug

F. Van Oostveldt, 13-6-2010

Het management van het hotel is heel recent veranderd en je voelt dat er heel wat op stapel staat en reeds gebeurde op gebied van vernieuwing, aanpassingswerken en dergelijke meer. Er wordt rekening gehouden met suggesties van klanten maar er is eveneens een duidelijke strategie aanwezig die gestoeld is op klantgerichtheid. Persoonlijk denk ik dat dit in de toekomst een uitmuntend hotel kan worden.
Gereisd met partner in juni 2010

ZEER PRACHTIG HOTEL

VERSPETEN PETER, 4-5-2009

Eigen vervoer is aan te raden(4 km van centrum en strand) eigen parking

Ontbijtruimte soms te klein maar wel ruime keuze. Mooie maar kleine kamers.

Gereisd met vrienden in april 2009

Rustig hotel

marleen lembrechts, 8-1-2009

Hotel San Pedro is een rustig hotel gelegen in een mooie omgeving. Mooi zwembad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers een beetje gedateerd maar voorzien van alle comfort.
Gereisd met partner in juni 2008

devos mieke, 2-4-2008

Fantastisch mooi hoten gelegen vlakbij 3 golfs tussen de pijnbomen.Heel mooi zwembad en prachtig terras;we waren in volpension en hebben ons bijna een breuk gegeten;zeer vriendelijke bediening:kortom een echt familiaal provencaals hotel met een onklopbare prijs/kwaliteitsverhouding voor deze idyllische streek.Onthaal heel vriendelijk en 's morgens uitgebreid ontbijtbuffet.Kortom alles ok en een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in maart 2008

leblon, 27-9-2007

voortreffelijke keuken.Vriendelijk personeel.Rustig gelegen.Wij waren best wel tevreden over ons verblijf
Gereisd anders in september 2007

kim, 11-9-2007

Zeker vermijden dit hotel. Het is vies, de airco maakt een hels kabaal, onvriendelijk personeel, zwembad is vies, terras is vies, kortom, geen 3 sterren hotel waardig.
Gereisd anders in augustus 2007

D.de Rijk, 7-8-2006

Dit is zeker geen 3 sterren hotel. Vergane glorie, 30 jaar achterstallig onderhoud toont zich overal.

Smoezelig, veel stuk, niet schoon, slecht restaurant zowel meubilair als de keuken/kaart.

Kortom vermijden !!

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel San Pedro*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Pedro in St. Raphaël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Pedro scoort een 7.67 uit 10 op basis van 12 reviews.