Appartement Acquarine

6,7

Matig

3 reviews over Appartement Acquarine in het Nederlands

Carina Dijkstra, 29-7-2007

wij zijn hier deze week geweest. het was een prima vakantie! wij zaten in een mooi appartement, wat jammer was dat het op de begane grond was en dat je alle mensen hoorde binnenkomen. Ook was het groot genoeg voor ons. wij waren met 4 personen daar.

saint raphael is een hele gezellige stad met op de boulevard allemaal tentjes kroegjes en kraampjes.

de residence was schoon toen we aankwamen en gezellig ingericht!

voor herhaling vatbaar,

groetjes

Robin en carina

Gereisd met vrienden in juli 2007

Toine Triepels, 10-5-2007

In deze Résidence zijn wij al 3x geweest.Steeds tot volle tevredenheid.

Binnenkort wèèr, voor de vierde maal. Alleen niet via Topic Travel, maar rechtstreeks via de bijzonder charmante bedrijfleidster.Scheelt nogal.Telkens voor 3 of 4 weken.Wij hebben dit appartementen-complex steeds als schoon, rustig en comfortabel ervaren.Oòk een schoon zwembad! Wij hopen er tot in lengte van dagen te mogen komen.Niet alleen hier hebben wij ervaringen opgedaan, ook in andere delen van Frankrijk. Maar ook ervaringen in b.v.Mexico. Zowel hotels, resorts, als appartementen. Ik denk dat wij best wel kunnen oordelen dan. Nee....Acquarine is prima de luxe...!

St.Raphaël is heel gezellig, en het achterland heel erg mooi.

Groeten van Toine en Wies.

Gereisd anders in mei 2007

Hans Hover, 17-9-2006

Vorige keer (2004) was het prima.

Deze keer een veel te klein appartementje met bijvoorbeeld een douche van 60x60 cm!!!

Op het geweldige terras van wel 170x170 kon je met twee man net zitten, als de was te drogen hing kon dat dus niet eens. En het appartement was vies. En er was totaal een hangkast van 60 com breed als bergruimte, een beetje weinig als je 3 weken komt.

Ook luidruchtige medebezoekers (vooral 's nachts) en een constant treinverkeer wat de rust verstoorde.

ALGEMENE BEELD: WAARDELOOS!!!!

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Acquarine in St. Raphaël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Acquarine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Acquarine scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.