Camping Les Joncquiers

Les Joncquiers
8,3

8 tips over Les Joncquiers

Walter van damme, 13-7-2015
reserveren is een goed plan! Restaurant Lou Caleu is een aanrader, lunch EN diner zijn top! Bij de receptie verschillende mooie wandelroutes.
Magda, 11-10-2014

Het zwembad was gesloten gedurende ons verblijf en heeft groot onderhoud gekregen.

We hebben geen gebruik gemaakt van de wel aanwezige horeca in de buurt.

alexbro, 28-9-2014
Een bezoek aan de Middellandse zee is zeker de moeite waard en goed te bereizen. wij hebben Cassis bezocht een prachtig kustplaatsje onder Marseille. Aanrader daar is de rondvaart langs de prachtige Calanques.

Ad, 31-8-2014
Les Jonquiers ligt op de flank van een heuvel, op 10 autominuten van Apt en is een prima vertrekpunt voor tochtjes in de fantastisch mooie omgeving.
Rik, 13-7-2014
Er is een hoger en lager gelegen deel, wanneer het heel warm is sta je iets beter in het lagere deel met veel schaduw. Wel dien je de auto bovenaan te parkeren.
Johan, 13-8-2013
In het dorp Céreste (zo'n 10 kilometer verderop) bevindt zich 'Scaramouche', een ijssalon waar artisanaal ijs wordt vervaaardigd. Tijm, basilicum, rozemarijn, olijfolie, saffraan, honing, raz-al-chanouz, geranium, lavendel, om maar wat bijzondere smaken te noemen. De ijsmaker heeft zowel ijs op melk- als op waterbasis. en het zijn geen kinderachtige bolletjes! Kortom: een aanrader.

Nick van den Hoogen, 7-8-2013
Als je van wandelen houdt schaf dan bij de VVV in Apt het boekje met wandelroutes in de Luberon ("balades") aan. Niet goedkoop maar wel een schat aan prachtige routes die langs plekjes komen waar je anders nooit zou komen. Dankzij gele wandelwegwijzers die overal in de omgeving staan kun je eigenlijk niet verdwalen.
Ron Vermeulen, 21-7-2013
Als je in de buurt bent, kun je bijzonder lekker eten bij restaurant petit histoire in Gargas.

Onze bezoekers bekeken ook: