Camping Les Joncquiers

Les Joncquiers
8,3

49 reviews over Camping Les Joncquiers in het Nederlands

Alleen voor volwassenen in rustige omgeving

JM5, 25-8-2017

Deze camping is geschikt voor fietsers, wandelaars en rustzoekers die niet al te hoge eisen stellen. Het sanitair is vrij basic, maar doorgaans goed schoon. De plaatsen zijn heel ruim van zonnig tot veel schaduw. Het zwembad is niet al te groot. Bij het zwembad staan stevige stoelen, geen ligbedden. De eigenaars zijn alleen bereikbaar op vastgestelde tijden in de morgen en de namiddag. Iedere middag is er een borreluurtje voor de liefhebbers. Eén keer per week is er voor 20 mensen de gelegenheid om samen te eten. Het is zo populair dat niet alle liefhebbers altijd aan kunnen schuiven. Lavendelvelden in de directe omgeving. De lucht is er in juli vol van. Een fietspad van ruim 100 kilometer ligt vlak bij de camping. Het stukje er naartoe is niet voor iedereen geschikt om te fietsen. De auto aan het pad parkeren en vanaf daar fietsen is wel goed te doen.

heerlijke vakantie

huub en marjolein, 4-8-2017

Fijne rustige camping met lieve dames die echte aandacht voor hun gasten hebben,prachtige ruime plekken.Schoon sanitair en uitstekend zwembad.Ook de wekelijkse gezamenlijke maaltijden hebben wij als zeer prettig ervaren.Het sanitair is basic ,en dat mag wat ons betreft zo blijven, Madeleine en Nicole bedankt voor alles, lieve groet

Fantastische vakantie!

Nico & Jet, 17-7-2017

Mooie, luxe gite op een prachtige centrale plek in de Luberon. Madeleine en Nicole zijn gewelige, hardwerkende beheerders die er alles aan doen zodat jij een fijne vakantie hebt.

Wij kunnen werkelijk geen negatieve punten bedenken.....daarom komen we graag terug!

Zeer prima camping.

Joep, 16-7-2017

Prachtige terrasvormige camping met grote schaduwrijke plaatsen. Sanitair is brandschoon maar wel zeer basic. Vriendelijke eigenaars Madeleine en Nicolle, welke je veel informatie over de omgeving kunnen verstrekken. Brood etc. is prima van kwaliteit. Leuk terrasje om even van een verkoelend drankje te kunnen genieten.

Chapeau!

Erik, 12-7-2017

We waren benieuwd: een camping met heel wat topreviews of door enkelen neergesabeld…wat zou 'Aire naturelle Les Joncquiers' ons bieden? Het was even schrikken toen we hoorden dat de camping in juni reeds volgeboekt was, maar uiteindelijk konden we toch een plaats voor twee weken bemachtigen op voorwaarde dat we na een korte periode zouden verhuizen…en na veertien dagen deden we er nog een weekje bovenop!

Wat maakt ‘Les Joncquiers’ zo bijzonder? De camping is erg mooi gelegen; de plaatsen zijn ruim; de sfeer is gemoedelijk; er is een leuk zwembad; het is er weldadig rustig; en er zijn twee pittige dames, Nicole en Madeleine, die over deze rust waken. De “grijze golf” lijkt het ideale doelpubliek voor de 18-plus-camping (zoals zij het noemen), maar je vindt er ook jonge koppels die van de Luberon willen genieten.

Geen minpunten?... Het sanitair is verouderd (maar goed gepoetst); de jetons voor warm water; de beperkte wifi; we hadden een zeer ruime, maar stoffige plaats; en ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zich ergeren aan “de regeltjes”. Toch zorgen juist heel wat van die afspraken ervoor dat de camping buitengewoon relaxed is; en net dat is ‘de troefkaart’ die deze twee dames voluit uitspelen. ‘Wat wil je meer’, heb ik dikwijls gehoord; inderdaad: wat wil je meer? Wij hebben in ieder geval van de streek en de zalige vrede van Les Joncquiers genoten.

Chapeau!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi stilte centrum in de Vaucluse.

adri arends, 1-7-2017

Fraaie, grote kampeerplekken voor elk wat wils. Bloemrijk meeting point, gerund door twee behulpzame dames, die voor je klaar staan voor allerlei informatie, brood-afhaalpunt en een leuk terras voor een wijntje in de namiddag.

Sanitair goed onderhouden maar sterk verouderd.

In de naaste omgeving liggen op fietsafstand verstilde dorpjes zoals St. Martin de Castillon en Saignon en op iets verdere afstand de majestueuze Mont Ventoux.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk verblijf op Les Joncquiers

Kristi, 10-10-2016

Les Joncquiers is een kleine, rustige en goed verzorgde camping in de Luberon, gelegen in een prachtige heuvelachtige omgeving tussen de lavendelvelden, kleine dorpjes en veel natuur. De kampeerplekken zijn ruim en in een aantal gevallen autovrij.

In de directe omgeving zijn fijne eetgelegenheden, leuke steden, aantrekkelijke dorpen en veel natuur om te bezoeken. Ook een dagje ontspannen op de camping bij het verkoelende zwembad behoort tot de mogelijheden.

Mocht je op zoek zijn naar vertier op de camping in de avonduren; dan ben je op deze camping niet aan het goede adres. In plaats daarvan is het heerlijk toeven met een wijntje, te luisteren naar het zoemen van de krekels en te genieten van de sterrenlucht.

Madeleine en Nicole: bedankt voor jullie goede zorgen en het heerlijke verblijf op jullie camping!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne camping...

Jo, 25-9-2016

Fijne camping in een mooie omgeving. Rustige en ruime plaatsen. Sanitair is eenvoudig maar netjes. Douchen met muntjes. Enkele uren per dag wifi bij het terras en de mogelijkheid om er een drankje te doen en brood te kopen.

De eigenaressen zijn ons behulpzaam geweest bij autopech, dat was erg prettig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Oase van rust

Margreet, 16-9-2016

Voor wie van de rust en charme van de Luberon houdt is Les Joncquiers een heerlijke camping. Mooi gelegen te midden van lavendelvelden en pittoreske dorpjes en met ruime kampeerplekken (al dan niet met parkeerplek). Goede voorzieningen en genoeg fijne eetgelegenheden in de buurt en van alles te zien in de omgeving. De ruime locatie en het zwembad vormen een verademing tijdens de warme zomermaanden. Kortom een plek om tot rust te komen.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige plek

Monique en Rob, 8-8-2016

Het is een geweldige camping. Mensen die van rust (kindvrij) en kamperen in het groen houden met veel ruimte houden zijn hier op hun plek.

De twee dames die de camping runnen zorgen voor een zorgeloze vakantie.

Ook de omgeving is geweldig.

Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Joncquiers in St. Martin de Castillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Joncquiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Joncquiers scoort een 8.33 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: