Camping Le Presqu'île ****

Zoover award

20 reviews over Camping Le Presqu'île in het Nederlands

Prima maar niet meer

Gert Kleimeer, 11-8-2017

Armoedige stacaravan, doorlopende wc, afzuigkap niet aangesloten hierdoor waren de keukenkastjes vet en smerig, voordeur stuk, (kon niet vastgezet worden. was met ijzerdraad vastgezet). douchewater liep weg onder de caravan en later bleek de afvoer van de WC ook te lekken. Het terras van de stacaravan was naast de caravan weggestopt daar er een boom had gestaan. Primitief is hier een tafel van gemaakt. Zwembad is smerig, alg aan de zijkanten. Wat wel noemenswaardig is, is de welwillendheid van het personeel. Eerlijk is eerlijk, erg behulpzaam. Spreken goed tot redelijk engels. Ik doe mijn best in frans maar als je er niet uitkomt is engels erg handig. Eten is prima bij het restaurant. Het strand achter de camping is smerig. Het zandstrand verder is 1 km lopen. Erg druk maar prima. Plage Fabregas is een aanrader. 10 min rijden. Elke ochtend kan je stokbrood en croissants bestellen voor de volgende ochtend. Let wel op dat je dit elke ochtend doet anders heb je niets en moet je naar de bakker en die is 3,5 km verder op.

Verder is er niet veel te doen in de omgeving. La Castelle is een aanrader en met het bootje naar Toulon. De boulevards is gezellig en regelmatig een markt. Deze boulevards loopt langs het zandstrand. Aan het einde van deze boulevards kun je 's avonds prima eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede camping

Abels, 5-8-2017

Rustige camping in een hele mooie omgeving. Animatie stelt niet veel voor. Klein maar mooi zwembad met voldoende lig bedjes
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

ondanks mooie camping niet voor herhaling vatbaar

Fiscarietje, 28-7-2017

Deze camping is kleinschalig opgezet, stacaravans liggen mooi tussen de bomen. Veel schaduw. De bomen geven echter ook het nadeel waardoor wij niet meer naar deze camping teruggaan. Ze zitten namelijk vol met cicaden die van s ochtends vroeg tot s avonds laat een enorm lawaai maken. Gemeten tot wel 80 decibel.

Zwembad is niet groot maar voldeed prima. Er was altijd wel een ligbed beschikbaar. Het strandje is op loopafstand en ook redelijk rustig. Brood haalden we elke ochtend bij de bakker. Ook op loopafstand.

Onze 4 persoonsstacaravan was klein en oud maar alles deed het prima. Gelukkig mooi weer gehad zodat wij voornamelijk buiten leefde.

Jammer van de cicaden anders waren wij hier zeker nog een keer naar terug gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

familie Janssen, 31-8-2016

We zijn zeer tevreden.prima camping. Goed en behulpzaam personeel en heel vriendelijk. leuke workout in zwembad. Alles goed verzorgd.bedankt voor de leuke ontspannen vakantie!

Groetjes van Manuela, Ton, Katelijn en Yaron.

Gereisd anders in augustus 2016

Super!

familie Peetroons, 6-8-2016

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf!

Aangename familiale gezellige rustige vakantiesfeer

Gereisd anders in augustus 2016

Mooie camping!

Ramakers, 25-6-2016

Deze camping is goed verzorgd. De stacaravans zijn prima, schoon en er zijn voldoende zaken aanwezig. Het personeel is uitermate vriendelijk en je kunt er prima eten. Ook de broodjesservice is fijn. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gereisd met partner in juni 2016

Prima verblijf!

Jessica, 24-6-2016

Wij hebben een prima verblijf gehad in een 4/6 pers mobile home van touroperator. Alles was heel schoon en netjes. Het zwembad is ook heerlijk. Een fijn afgescheiden stukje voor de aller kleinsten. De omgeving is ook erg mooi maar wel jammer dat er in juni ( nog ) niet veel te doen is en veel dingen gesloten zijn.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Charmante camping met prima ligging

Stien Van Eijnde, 31-8-2015

Wij hadden een propere bungalow, rustige sfeer. Wij zijn niet zo into avondanimatie en vonden deze ietwat luid. Strandje op wandelafstand is heel rustig een mooi. Aangename buurt. Iets verder wandelen vind je Les Sablettes, net toeristisch genoeg maar niet té. Personeel was vriendelijk. vooral voor de lage prijs vonden wij deze camping naar prijs/kwaliteit erg goed. Croissants en baguettes zijn wel afgebakken in oven, beter om naar de bakker even verderop te wandelen, die is heerlijk.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping, maar zeker geen 4 sterren waard.

Daverhof, 17-8-2015

Op zich hebben we een leuke vakantie gehad al moest ik de eerste twee dagen wel even 'schakelen'. De caravan was ronduit klein. De keukenstoelen binnen 5 minuten al buiten gezet om plek te winnen. Onze caravan, nr. 35 was verre van mooi gelegen. Geen enkele privacy, geen groen om ons heen en weinig ruimte, behalve dan de parkeerplek en het doorgaande looppad voor ons. Gelukkig waren we samen met een ander gezin en hebben we veel bij hen vertoefd. De weg naar het (veelal kiezel en stenen) strand was een dikke vijf minuten lopen. Voor het mooie strand moest je een kwartiertje lopen. De weg hiernaartoe vond ik redelijk gevaarlijk omdat je over een drukke weg moest lopen. Genoeg kritische noten. De busboot naar Toulon ligt 'om de hoek'. Voor 2 euro ben je retour als je een tienrittenkaart bij de plaatselijke VVV haalt. Ga je de binnenlanden in: bezoek dan Cotignac. Bezoek aan eiland Porquerolle is leuk. Wij hebben strand Notre Dame bezocht. Uitgeroepen tot mooiste van Europa.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Kleine camping, zeker geen 4 sterren waard!

Roel, 5-8-2015

Deze camping staat als 4 sterren, maar is dat zeker niet. Er is geen winkeltje, zoals wordt omschreven, maar een rek met 4 a 5 producten. Er is geen restaurant, maar je kunt er wel een pizza krijgen, mits de pizzabakker komt. Op een dag kwam hij gewoon niet opdagen. De man aan de bar zei doodleuk: Welcome to France. Eigenlijk is hier alles half. Geen restaurant, geen winkel. Bar is klein maar OK. Caravans zijn erg klein, oud en vies. Bij aankomst hebben we die van ons zelf schoongemaakt. Verder zaten de gootstenen verstopt en kon de douche alleen heet of koud. We hadden om een babybedje gevraagd, maar die had geen matras. De receptie vertelde me dat de baby op het lattenbodempje moest liggen, dat dat zo hoorde. Na meermaals aangegeven te hebben hier niet meer akkoord te gaan, kwam er toch zowaar een tevoorschijn. Er zijn behalve het zwembad en speeltuintje verder geen faciliteiten, zoals tennisbaan etc. De camping is verder mooi, met veel schaduw. De omgeving van St Mandrier is mooi.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Presqu'île bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Presqu'île in St. Mandrier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Presqu'île zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Presqu'île scoort een 8.74 uit 10 op basis van 132 reviews.