Vakantiehuis La Blache **

7,6

8 reviews over Vakantiehuis La Blache in het Nederlands

Heerlijk bijkomen!

Mieke, 17-6-2017

Bij La Blache kun je letterlijk even helemaal afstand nemen van alles! Je waant je aan het einde van de wereld. De rust, stilte en relaxte sfeer zorgen voor een heerlijke ontspanning. De gites zijn wat ons betreft room genoeg maar wij zaten met z'n 2-en in een 4-persoons gite. Voor kinderen is het niet erg geschikt, weinig te doen en geen omheining buiten. Maar voor rustzoekers zeker een aanrader. Mooie plaatsen, zoals Lac de st Croix en de kloof zijn op rij-afstand. Iets verder maar ook prima te doen voor een dagje zijn Marseille of de kust. Enne... top broodjes service!!
Gereisd met partner in september 2015

Kitty, 17-8-2016

Rust, schitterende natuur, gemoedelijke sfeer, briljante ontbijtservice, beschikking over twee priveterassen (zon en schaduw), geweldige wandel- en watersportmogelijkheden. Ach, het heeft gewoon alles.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel erg tot rust komen met prachtige uitzichten.

Anne-Marie, 6-5-2016

La Blache is een klein gehucht, waarin 6 gîtes en waarbij 6 safaritenten. Je komt er door over een 2 km onverharde, slechte weg te rijden. De weg zou binnenkort opgeknapt worden... Wij verbleven in de Mistral. Toevallig woei de mistral ook behoorlijk, wat het wat koeler maakte, maar ook met geweldige uitzichten.

Behalve het schitterende uitzicht en de rust is er op La Blache niet veel anders te doen dan uitrusten en relaxen.

Mooie wandelingen maken, Provençaalse dorpjes bezoeken en eventueel nog eens naar Aix-en-Provence.

Verwacht geen grote luxe, wel compleet ingerichte gîtes, vriendelijke beheerders. Er zijn kippen en als ze eieren leggen, kun je die voor een kwartje kopen!

Bij het kantoor is er WiFi. Riez is leuk, vooral als er markt is ( woensdag en zaterdag) en in Puimoisson kun je prima pizza eten.

Gereisd met partner in mei 2016

Gite Le Ble niet zoals op de website van La Blache

G. Vennix, 1-3-2016

In februari verbleef ik één week in de gite Le Ble, onderdeel van La Blache. Achteraf voel ik me "beetgenomen". Op de website ziet de Le Ble er netjes uit en wordt er gesproken over een "comfortabel bed" en een "Italiaanse inloopdouche". Echter, in de matras waarop wij sliepen zat een flink gat en de douche was een kleine ruimte (1 vierkante meter) met een muurtje van glasblokken en een douchekop. Het is mij een raadsel wat daar Italiaans aan was. Of het moet de hoogte zijn waarop de douchekop was bevestigd (op 1.60 m). Verder was de ruimte niet schoon, was de rieten ombouw waar de matras op lag hier en daar stuk, bladderde in onze slaapkamer de verf van het plafond, ontbrak aan het keukenkastje een deurtje, en waren de plinten her en der samengesteld uit losse kaalgesleten stukken plank. Het spijt me dat ik dit zo moet zeggen, maar verwacht dus niet te veel van gite Le Ble. De foto's op de website geven een gelikt beeld. Hoe de andere gites eraan toe zijn weet ik niet.
Gereisd met partner in februari 2016

Prachtige omgeving en veel rust

Pieter, 2-8-2015

Wij verbleven in een van de 6 safaritenten die door een touroperator worden aangeboden. De tent had een prachtig vrij uitzicht op een rustige plek. De omgeving is werkelijk prachtig. Niets dan lavendel- en zonnebloemvelden en kleine dorpjes. De Gorges du Verdon en Lac de Sainte-Croix zijn goed aan te rijden en absoluut de moeite waard om te bekijken. La Blache zelf is ook erg mooi. Daarnaast zorgen ze er 's morgens voor heerlijke broodjes. Wij waren ook erg te spreken over de vriendelijke beheerders Esther en Marcel die altijd voor je klaar staan. Wij hebben heimwee naar deze plek en de mooie omgeving!
Gereisd met partner in juli 2015

Zeer rustig gelegen, prachtig uitzicht!

Annemarie1376, 9-7-2015

Wij verbleven in juni in een (van de 6) safaritenten (boekbaar via touroperator) die separaat van het huis/de gites gelegen zijn. Waanzinnig mooi uitzicht over de lavendelvelden en bergen. Erg rustig gelegen, vrij afgezonderd en 2 km over een slechte weg voordat je er bent, maar het uitzicht en de stilte...fenomenaal! Toiletgebouw dichtbij, netjes verzorgd. Voor kinderen is het naar onze mening niet echt geschikt, geen zwembad of ander vermaak. Prima broodjesservice en op 30 min. rijden van het Lac de Sainte Croix.
Gereisd met partner in juni 2015

om tot rust te komen

cor, 19-10-2014

Hier vergeet je de wereld rond e heen WAT een rust
Gereisd met partner in juni 2014

Een plek om thuis te komen!

Jan Wessels, 22-12-2012

Samen met mijn partner heb ik La Blache nu acht keer bezocht. En al geboekt voor de komende zomervakantie!

Wat maakt La Blache bijzonder? Ligging, rust, wandelgebied, omarmd door bergen. Deze plek doet iets met mensen: je laat hier alles los.

Hartelijke Nederlandse eigenaren. Prima plekken in de buurt om lekker te eten. Bij voldoende belangstelling kookt overigens één keer per week een Franse mevrouw Provençaals met groenten uit eigen tuin! Een aanrader! Vanuit de plek kun je prachtige wandelingen maken die ook goed zijn aangegeven. Je kunt er wilde zwijnen zien, herten en gemzen. Mooie dorpjes in de omgeving. Als je een rustige plek zoekt dan moet je hier zijin. De stilte is uit voorraad leverbaar. Medio juli is de oogst van de lavendel en het graan. Tot die tijd prachtige paarse lavendelvelden.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Blache in St. Jurs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Blache zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Blache scoort een 7.63 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: