Hotel Hostellerie des Chênes Blancs **

7,8

4 reviews over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in het Nederlands

Niets voor ons !

M. Schoemaker, 4-8-2008

Door een dubbele overboeking kwamen we zonder keus hier terecht. Voor een gezin heb je hier niet veel te zoeken, het zat lang niet vol, er viel weinig te beleven in en rond het hotel.

Het terras was bij onze bungalow matig tot slecht.

Van de 8 bungalowas waren er maar gemiddeld zo'n 2 bezet, waarvan wij er ook 1 hadden.

Een 30 tal minuten naar het meer en minimaal een uur naar het strand is niet echt dichtbij.

Personeel in loondienst erg aardig, niets mis mee, kamers goed en schoon, ontbijt goed verzorgd.

Onze beoordeling is: te saai.

Gereisd familie in juli 2008

paul van rooij, 1-7-2007

prima verblijf zeer vriendelijk personeel was het maar overal zo goed. aanrader voor rust
Gereisd met partner in juni 2007

Dewinne, 14-6-2006

Voor een rustige vakantie, in een aangenaam kader met toffe mensen om je heen... meer moet dat niet zijn.
Gereisd met partner in juli 2005

Jacques en Janneke, 25-8-2004

Erg leuk familiehotel in rustig Provencaals dorpje. Prachtig zwembad. Kamers zijn goed en netjes. Op het terrein liggen ook familiebungalows. Eten is lekker en eerlijk.

De omgeving is prachtig en er is veel te doen. De eigenaren zijn Nederlands/Belgisch en vriendelijk. Een echte aanrader voor niet teveel geld.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in St. Cézaire-sur-Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie des Chênes Blancs scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: