Hotel Van der Valk Saint-Aygulf ***

Hotel Van der Valk Saint-Aygulf
Van der Valk Saint-Aygulf
7,4

119 reviews over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf in het Nederlands

Mooie accommodatie direct aan het strand

Richard, 2-10-2017

De ontvangst, de service, het restaurant (ontbijt & diner) was goed.

Mag iets meer aandacht van het bedienend personeel aan de gasten geven met name bij het diner is dat wel wenselijk

Gereisd met partner in september 2017

Fijn hotel. Zeker voor herhaling vatbaar

Rob, 21-9-2017

Leuk gelegen direct aan de zee.

Kwaliteit zoals gewend bij Van d Valk in Nederland

touber, 15-9-2017

De ligging is fantastisch, meteen aan een strand en zwemwater, hetgeen zeer ondiep is. De kamers zijn veel kleiner dan gewend bij VanderValk Nederland maar Fransen doen het nou eenmaal met kleine ruimtes op vakantie. Het is wat onrustig dat de obers met te grote spoed tussen de gasten lopen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Saint-Aygulf bij:

Aardig personeel, lekker eten, schoon, slecht te

Joke, 11-9-2017

Mooie plek, kamer met frontaal uitzicht op zee, maar wel wat klein. Badkamer ook niet top. Lekker terras bij kamer.

Prachtig

Langedijk, 31-8-2017

Wij waren in dit mooi Hotel met een groep. Het ontbijt was goed maar het diner (voor ons geen keuze) was wat minder
Gereisd met vrienden in april 2017

Van der Valk onwaardig!

Stel, 14-7-2017

Wij waren hier in juni en hadden een zomerarrengement incl. 5 x dinner De kamer was goed en schoon. Ook het ontbijt was lekker, maar weinig keus in verse produkten. Het strand is perfect en jer zijn,strandwachten. De beachclub is leuk, maar niet exclusief voor hotelgasten, waardoor je van te voren moest reservern om een bedje te hebben. Het drama zit in het restaurant. Als je op het terras iets wil bestellen moet je heeeeeeeel veeeeel geduld hebben. En ,s avonds in het restaurant gaan eten is ook een uitdaging. Je mag uit drie menus kiezen vlees,vis en ?. We hebben dus 5 dagen hetzelfde gegeten omdat we heen vis lusten! En dan het gegoochel met de vouchers en de kamernummers en de bonnen tekenen. Zo ouderwets en omslachtig.
Gereisd met partner in juni 2017

Schoon maar het eten matig.

Janny, 2-7-2017

Als groep moesten wij in de serre zitten wat heel krap was dus niet prettig. Als vegetariër kreeg ik alleen groente met wat puree. Gevraagd naar omelet, wat ik 2 x kreeg met patatjes erbij, heerlijk. De andere gasten hadden ook graag eens patat frites gekregen maar iedere avond een veel te groot stuk vlees waarvan veel overbleef. Oudere mensen eten niet meer zo veel. Een buffet zou veel beter zijn. Er was alleen buffet voor de voorgerechten, de rest werd opgediend. Het ontbijt was prima; een buffet en dan kon je op het terras buiten zitten. Voor een Van der Valk viel het ons wat tegen omdat we heel goede ervaringen hebben in NL. Gelukkig hadden we een mooie kamer met balkon en uitzicht op zee.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie vakantie

Dhr.Gast, 21-6-2017

Personeel is top Lokatie is top Eten is top.kamers zijn goed Hygiene is top
Directie Van der Valk Hotel Saint Aygulf, Hotel Manager, 26-6-2017

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen een commentaar over ons hotel te plaatsen.

Wij zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Gaan zondag terug,zegt genoeg

Ruddy van der Haegen, 19-6-2017

wij vonden alles goed heb geen opmerking en kunnen dus niets afkeuren,mensen die niet veel gewoon zijn lijken de grootste klagers
Directie Van der Valk Hotel Saint Aygulf, Hotel Manager, 26-6-2017

Wij zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

niet meer

van Boxtel, 15-11-2016

het enige wat goed is de ligging, onvriendelijke bediening, eten niet best,staan naastje met een spuitbus tafels schoon te maken met een thinner lucht ,zijn in Juni met een verbouwing bezig, jammer,jammer, wat een verschil met de van der Valks in NL
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Saint-Aygulf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Saint-Aygulf in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Saint-Aygulf scoort een 7.42 uit 10 op basis van 124 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: