9,7

Uitstekend

51 reviews over Appartement Residence Les Chenes Verts in het Nederlands

Super!

Robbert en Tessa, 9-8-2017

We zijn hier dit jaar voor de 4e keer geweest, en zeker niet voor het laatst! Mark en Rob zijn goede gastheren, zo organiseren ze een borrel aan het begin en kunnen ze heerlijk koken. Het appartement is van alle gemakken voorzien en lekker ruim, kortom: echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Een pareltje aan de Cote d'Azur

Tessa - Dirk - Vik, 4-8-2017

Wij komen hier nu voor het derde jaar op rij. Dit zegt op zich al genoeg. Je verblijft hier in een rustige residentiële buurt doch op wandelafstand van het gezellige Saint-Aygulf. De appartementen zijn steeds netjes, hebben een ruim terras en voorzien van alle comfort (beddengoed en handdoeken incl). Het uitzicht over de middellandse zee is onbetaalbaar en verveelt nooit. Als kers op de taart zijn er de 2 gastheren Mark en Rob. Zij geven een familiale en persoonlijke toets aan je vakantie zonder zich daarbij op te dringen. Ze staan trouwens altijd voor je klaar. En 1 x per week verzorgen zij een heerlijke maaltijd op het Green Egg voor de geïnteresseerden. Altijd heel gezellig! Kortom een echte aanrader!

Mark en Rob, jullie doen dit supergoed!

Zeker en vast tot ziens!!

Dirk, Vik en Tessa

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super

Vincent & Marloes, 27-7-2017

Keurig verzorgde appartementen met excellent gastheerschap van de verhuurders. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk verblijf op een waanzinnige locatie!

Fam. Huigen, 9-7-2017

Na wat omzwervingen in St. Aygulf hebben wij dit jaar verbleven in appartement Le Romarin van de vakantievilla Les Chênes Verts.

Niet te vergelijken met het gehuurde appartement van de jaren ervoor.

Alleen maar pluspunten.

* Volledig ingericht luxe appartement

* Megagroot terras met eettafel,comfortabele stoelen en ligbedden. Door een

gedeeltelijke overkapping van steen heb je, wanneer nodig, altijd een

schaduwplek.

* Vanaf het hele terras een fantastisch uitzicht op de Méditerranée. Hier alleen al

kun je de hele dag naar kijken.

* Zwembad in een subtropische tuin.

* Gastheren Rob en Mark zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Staan altijd

voor je klaar.

* Het persoonlijke contact met de andere gasten door de wekelijkse table d'hote

en borrel.

* Hier zijn werkelijk alle ingrediënten aanwezig voor een topvakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

Superkwaliteit opnieuw bevestigd !

Henk Claassens, 9-7-2017

Nadat wij vorig jaar al een fantastische vakantie beleefden bij deze geboren gastheren Mark en Rob wisten zij ons dit jaar toch nog te verassen met niet alleen een herhaling van een geweldig vakantiegevoel maar zelfs nog met een uitbreiding van de toch al meer dan complete dienstverlening. Mark en Rob zijn zeer betrokken bij het wel en wee van al hun gasten, zijn extreem gastvrij en weten ieders verblijf, zonder zich op te dringen, een thuisgevoel mee te geven.

Zoekt u een vakantiebestemming en heeft u het geluk dat er nog plaats is dan kunnen wij Les Chenes Verts van harte aanbevelen !

Gereisd met partner in juni 2017

Toplokatie met subliem gastheerschap!

John Koevoet, 24-6-2017

De combinatie van ligging, uitzicht, kwaliteit en netheid van het appartement en het geweldige gastheerschap van Mark en Rob geven deze lokatie alle ingrediënten voor een top vakantie!
Gereisd met partner in juni 2017

Dit is wederom een supervakantie!

Marian en Martin, 12-6-2017

Vorig jaar dit paradijsje ontdekt; nu zijn we er nog gelukkig 8 dagen en dan hebben we weer 2 1/2 week een heerlijke vakantie gehad. Zon, super gastvrijheid, lekker eten, rust en privacy maar ook gezelligheid. De vorige review berust louter op waarheden. Dochter en schoonzoon zijn een paar dagen geweest en hebben dezelfde gastvrijheid en luxe ervaren. Dank alvast Mark en Rob voor alles en ja 2018 staat alweer in optie!!!
Gereisd met partner in juni 2017

In één woord; Fantastisch!

Ellen, 9-6-2017

Appartement Residence Les Chenes Verts is een locatie aan de Cote d’Azur die een super positieve recensie van harte verdiend!!

Vanaf het eerste moment ben je echt op vakantie. Bij aankomst stond er een fles rosé koud in de koelkast. Mark en Rob weten je vakantie, door hun gastvrijheid, onvergetelijk te maken.

Alle pluspunten op een rijtje;

• Super schoon en van alle gemakken voorzien. Zeer compleet en alles ruim voldoende aanwezig. (servies, handdoeken etc)

• Prachtig, rustige ligging met een uitzicht waar je helemaal blij van wordt.

• Alle 3 de appartementen hebben zeezicht vanaf ruime balkons of een gigantische tuin.

• Tussen de appartementen ligt een prachtig aangelegde tuin, waardoor er veel privacy is.

• Heerlijk zwembad, niet groot maar wel heerlijk voor een afkoeling. Voldoet dus prima!

• Groot algemeen dakterras met verschillende ligstoelen, 1x per week (bij voldoende deelname) table d’hotes, dit is een echte aanrader. Onze gastheren verzorgen op de Green Egg een heerlijk diner.

• St. Aygulf is een plaatsje dat zeer gunstig t.o.v. alle andere steden aan de Cote d’Azur ligt. Ruime stranden, leuke baaitjes, lokale markten en brocante zijn in een straal van een paar km aanwezig.

• Voor de kinderen zijn geen speeltoestellen oid, zou voor mij geen probleem zijn de balkons zijn namelijk zeer ruim, vandaar de 9 voor kindvriendelijk.

Al met al een locatie om zeker een keer terug te komen en op zijn minst aan iedereen die van rust, sfeer, luxe houdt door te geven.

Gereisd familie in juni 2017

Ge wel dig!

Willemieke Jansen, 3-11-2016

Hier valt niets op aan te merken. Alles klopt gewoon. Table d'hôte is echt een aanrader!
Gereisd familie in oktober 2016

In één woord geweldig

fam. Swinkels, 30-10-2016

In één woord geweldig was ons verblijf met 't hele gezin (6 volw.en 3 kidz) op

"les Chènes Verts". Alle 3 app. gerieflijk,gezellig en smaakvol ingericht.De heerlijke tuin,prachtige terrassen en 't vele groen maakt deze locatie 'n fantastische plek om te zijn! Mark en Rob hebben 2 avonden heerlijk voor ons gekookt. Dankjulliewel mannen...wij hebben genoten en komen graag nog eens terug!!!

Gereisd familie in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Chenes Verts in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Chenes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Les Chenes Verts scoort een 9.68 uit 10 op basis van 51 reviews.