Camping L'Etoile d'Argens ****

• Sfeer in stad9,0

243 reviews over Camping L'Etoile d'Argens in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Nanette, 1-10-2017

Mooie camping met veel natuur, heerlijke zwembaden
Gereisd anders in oktober 2017

Chris, 1-10-2017

Prima tijd gehad.

Wij waren dit jaar wat laat in september, daardoor in de situatie dat de camping leegliep door einde Roan.

Verder geen enkel probleem.

Fijne mensen, vooral in de receptie!

Veel succes!

Gereisd anders in oktober 2017

Fijne week op nette camping

Peter, 29-9-2017

Het bed was kort en hard. Daarnaast liepen er 'zwerf' katten die eten kwamen zoeken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Etoile d'Argens bij:

Fijn verblijf in een prachtige omgeving

Marian, 29-9-2017

Ontvangst bij de receptie was vriendelijk echter moesten wij zelf de caravan opzoeken en heeft niemand hem gewezen of uitleg daarover gegeven. Gehuurde lakens en handdoeken waren niet aanwezig en moesten we zelf ophalen. Ook moesten we vragen hoe de electriciteit werkt in de caravan. Dat resulteerde in 3x teruggaan naar de receptie.

Winkel was niet goed bevoorraad bv geen koffie te koop. We hebben niet in het restaurant gegeten wel pizza gehaald en die was lekker.

Dit was ons 6e bezoek en we zullen zeker terugkomen.

4 sterren waard!

Ties, 26-9-2017

De vakantie verlengd met een weekje Code d'Azur naar deze camping.

Aangezien de camping rechttoe rechtaan is, straalt hij weinig gezelligheid uit, maar dat is dan ook het enige dat onder een minpuntje valt.

De stacaravan was perfect, het restaurant mooi verzorgd, genoeg plek om alle (verwarmde!!) zwembaden, heerlijk rustig op de hele camping, leuke speeltuin, sportvelden en alles zag er proper uit.

Perfecte camping om helemaal tot rust te komen en mooie uitvalbasis naar de omliggende plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mathijs, 24-9-2017

Fijne tijd gehad op de camping. Restaurant was op de avond voor het vertrek helaas gesloten ivm bruiloft. Koffie/cocktail bar bij het water zou erg leuk zijn geweest.

Waardeloos kamperen!

De Plasjes, 17-9-2017

Nooit gaan kamperen hier! Plekken zijn enorm stoffig, alles en iedereen wordt oranje van het Franse stof. Het contrast met de gebieden waar huisjes zijn is enorm groot, dát is mooi aangelegd met grindpaden en palmbomen maar jij zit in armoe. Toiletgebouwen zijn bij huisjes (waarom eigenlijk, huisjes die hebben toiletten en douches??) dus ver lopen als sloppenbewoner door de villawijk. Bovendien douches smerig, overal zwarte schimmel, geen prullenbakken dus overal vuil en het licht gaat steeds uit maar het knopje zit aan de buitenkant... sta je dan in je blootje wat een armoe! Ook kun je absoluut niet met je boot van de rivier naar zee varen al zeggen ze van wel, altijd zandbanken! Heel gevaarlijk je boot gaat stuk of er komt zand in je motor. Zwembad ziet er op foto goed uit maar druk en je moet van keiharde muziek houden de hele dag. De Receptie reageert absoluut niet op klachten. Voor WiFi moet je betalen. Wasmachine 6 euro per keer. Fiets huren 120 eurperwk!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie en nette camping

Caronne KOSTER, 10-9-2017

Mooie nette camping. Jammer dat de boot een paar dagen kapot was. Heerlijk zwembad en met boot naar de zee was geweldig! We hebben genoten!! Misschien tot ziens

Rita VAN GOETHEM, 7-9-2017

Weinig controle bij zwembad.kinderen (zelfs babies)in jacuzi.verdroogde bladeren hangen in zwembad van de lagune.navette naar strand was een ramp

Daniël KREMER, 1-9-2017

Een mooie camping maar niet voor een tent/caravan die gebruik moet maken van douche wc. Erg oud en vaak vies Geluidsoverlast na 2300 uur van Franse mensen waar camping wat van moet zeggen. Animatie allemaal in frans kinderen worden niet gehaald. Dat is jammer

Voor mensen in een huurcaravan is fantastische camping met mooi zwembad! En leuke haven. Wel slecht dat de veerboot het 2 week niet deed. Gelukkig hadden wij eigen boot mee.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor L'Etoile d'Argens bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etoile d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etoile d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etoile d'Argens scoort een 8.12 uit 10 op basis van 382 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: