8,1

126 reviews over Camping Les Lauriers Roses in het Nederlands

Prachtig gelegen

Ronald, 31-7-2017

We hadden een relatief hoog-gelegen plek, prachtig uitzicht op de middellandse zee. Camping uitstekend gelegen, lekker dicht bij heerlijk zandstrand. Camping is rustig, geen animatie; wel 's avonds veel harde muziek van andere campings.
Gereisd familie in juli 2017

Het was weer een ervaring

Knut, 13-7-2017

Sinds 1995 niet meer op een camping geweest. Dit jaar op voorspraak van vrienden mobilhome XVI gehuurd. Een nette stacaravan voorzien van alle gemakken airco vaatwasser en jacuzzi.

Behoorlijke bedden goed sanitair makkelijk schoon te houden.

Er was soms geluid overlast van een andere camping. Zoals anderen al schreven het is bijna een Nederlandse camping, maar daarnaast waren er ook Denen en Zwitsers.

Ja het is een terrassencamping dus er een aantal plaatsen ligt hoog met een fraai uitzicht op Frejus en de Middellandse zee. Ben je slecht ter been pas dan op welke staplaats of welke mobilhome je huurt.

De camping is een goede uitval basis voor uitstapjes. Direct naast de camping is een supermarkt geopend juni 2017.

Het restaurant op de camping is behoorlijk, je kunt er redelijk tot goed eten. Verwacht geen haute cuisine. De eigenaar probeert met zijn personeel het na je zin te maken een beetje geven en nemen is op zijn plaats.

Het is ons zo bevallen dat wij volgend jaar terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne maar dure camping

Ann, 12-7-2017

Dit is een fijne camping met grote standplaatsen, schoon sanitair, fijn zwembad en een eenvoudig maar prima restaurant. Prima uitvalsbasis voor uitstappen zoals Manoco, St. Tropez, Gorge du Verdon en mooie Franse dorpjes in de buurt.

De camping heeft veel vaste, veelal Hollandse gasten en dat merk je. Het heeft een hoog 'ons-kent-ons' gehalte.

Prima camping maar 48€ in het hoogseizoen dat al op 1 juli ingaat is o.i. echt te duur.

We hebben er een fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2017

mooie camping maar veel vaste gasten

mascha, 1-7-2017

Prachtige camping maar geen vier sterren waard. Sanitair netjes en schoon. Klein zwembad maar wel netjes. Veel vaste gasten waarbij onze kinderen echt geen aansluiting kregen. Dat was jammer.

restaurantje simpel maar prima om n frietje te halen.

Veel geluidsoverlast van naast gelegen mega camping met avondshows.

Maar voor de drukke omgeving een fijne klein camping.

Gereisd familie in augustus 2015

Fijne camping

J. de Mooijste, 18-12-2016

Komen al een paar jaar achter elkaar naar deze camping. Vriendelijk personeel, lekker eten aan de bar. Afgelopen jaar grote verbetering van het sanitair, meerdere keren per dag schoongemaakt. Helaas zijn er altijd weer gasten die er een smerige bende van maken. Dit heeft echter niks met de schoonmaak kwaliteit te maken.

De plaatsen zijn groot, zorg wel dat je rots-pennen meeneemt, de standaard tentharingen gaan de grond niet in.

De camping heeft wifi, echter is deze qua snelheid Zeer ondermaats. Het versturen van een WhatsApp berichtje is bijna onmogelijk. Na 23:00 merk je enige verbetering. Afgelopen jaren meerdere keren contact gezocht met de provider Osmozis, deze gaven aan dat de internet verbinding van de camping niet toereikend is. De campingbaas zal hier dus actie op moeten ondernemen om het sneller te krijgen. Als het kostenloos was zou ik het niet melden, het kost echter best veel geld om gebruik te kunnen maken van het internet. Hopelijk is dit de volgende keer beter

Gereisd familie in juli 2015

Nooit meer

Voorburg, 22-10-2016

We huurde een staancarvan dachten lekker makkelijk met de kids kunnen we lekker in douchen!helaas hadden we op en af geen warm water meerdere malen over geklaagt,receptie weinig open eigenaar André gebeld zat lekker in cann met zijn vriendin kon niet komen we moesten het maar aan de bar vragen maar meneer Nico had het ook druk wat een gedoe al met al een week geen warm water en elektra gehad zelf de flessen vervangen wat een service!,,we zijn altijd veel plezier gekomen maar wat was het gedateerd en vies staancarvan was niet schoon volgens André kwam het door de mistral jammer dat je dan als eigenaar niet ervoor kan zorgen dat het even schoongemaakt kan worden.Voor de kinderen geen animatie niet veel te doen speeltuintje met wat kapotte spullen,douchen in het allergemenen hok slaat na 5 tellen af dus je haar wassen gaat niet.uitchecken op de dag dat we weg moesten was er uiteraard weer niemand aanwezig we zijn weg gegaan daarna van eigenaar André een dreigings brief gehad dat hij wel een deurwaarder zou sturen als wij de toeristen belasting niet zouden over maken! Maar André waar was je???ik dacht een kleine compensatie was wel op zijn plek geweest €2000 betaald voor 2 weken in augustus maar service 0!

Deze camping met laxe eigenaar nooit meer!!! Zonde van je reis en geld!

Gereisd familie in augustus 2016
Accommodatie-eigenaar

zeer flauwe en gemene manier van wraaknemen bah !

Warm water is nooit kapot geweest . zijn weg gereden zonder restant huursom , huur lakenset en toeristen belasting te betalen. caravan in een zeer smerige staat ( oa( poepluiers onder bed )achtergelaten.

jammer dat er geen communicatie mogelijk was met deze gasten.

Mooie camping maar let op.

P-vAarle, 23-9-2016

De camping is mooi, goed geregeld met fijn zwembad en goed restaurant. maar let op als je een stacaravan huurt. Wij hadden na het zien van de plattegrond, gevraagd om nr. 13 of 14. 13 was nog vrij, we dachten dat die aan een doodlopend straatje lag. Bij aankomst hebben we echt even gezocht. Na wat vragen wees men ons naar, zoals men het noemde "de ravijn". Nou dat was het ook. We huren al 24 jaar n stacaravan maar zo'n plek hebben we werkelijk nog nooit gezien. Afgelegen, en om er te komen moet je over een afdaling met wat houten balken, zonder verlichting, die lag er kapot langs, zonder leuning. Niet om te doen, zeker niet voor iemand die slecht ter been is of met kleine kinderen. Je bagage mag je zo naar beneden sjouwen. Maar dan mag je ook nog meerdere keren over rioolbuizen stappen die van de grond gehouden worden door stenen. Het ziet er niet uit, en is behoorlijk gevaarlijk. Daar zit je dan in het ravijn. De caravan was ok. maar zeker niet spik en span. Gelukkig was het weer en de camping verder ok. Dus let op bij nr. 12, 13 en 14.
Gereisd met partner in mei 2016
Accommodatie-eigenaar

ik wil u bedanken voor de reactie ,

jullie hadden inderdaad de nr 13 dat was de enigste die nog beschikbaar was.

maar om bij deze caravan te komen moet je afdaling ( met leuning) nemen en beneden over Een afvoerbuis stappen. de caravan ligt direct aan de bosrand en zeer rustig gelegen .. dat dit niet uw 'smaak' was, ok .maar aub niet flauw gaan doen op Zoover. merci :-)

fijne camping!

marijke, 16-9-2016

Voor de tweede keer geweest dit jaar en het voelt als vanouds. Ruime mobil home plekken, kleinschalig, geen animatie en prima ligging t.o.v. strand en snelweg. Het eten vond ik iets minder lekker als vorig jaar. Ik miste ook de gezelligheid aan de bar. Het restaurant ging pas om 1600 open en dat is jammer. Onze zoon (12) heeft zich goed vermaakt met vrienden van vorig jaar. Volgend jaar weer !
Gereisd familie in augustus 2016

gezellige camping

willem, 13-9-2016

Mooie camping...Alle voorgaande beoordelingen kloppen eigenlijk . Prachtige camping fijne ruime plaatsen, met het eten van Niko is zeker niets mis .gemoedelijke mensen, vaak Nederlanders. Alleen is het jammer dat onderhoud aan mobilhome s en precisie bij boekingen er wel eens bij inschieten. zoals ik zelf heb ondervonden.. maar dat is de "Franse slag" 😉..en we zijn in Frankrijk hè. ...
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Hele fijne camping

T. Lemmerlijn, 28-8-2016

Les lauriers roses is een hele rustige en relaxte camping waar je uitgerust van terugkomt. Wij hadden een stacaravan gehuurd. We hadden ruimte genoeg om ons heen. De buren zaten niet direct naast ons. Voor mensen met een tent of caravan is dat wel een beetje anders maar toch nog prima. De camping heeft met recht de sticker "charme-camping" van de ANWB gekregen. Als je hierheen komt moet je je er alleen van bewust zijn dat Frejus en San Rafaël drukke badplaatsen zijn. Als je dat wil vermijden zijn er voldoende erg leuke alternatieven waar wij volop gebruik van hebben gemaakt.De camping ligt goed voor trips aan de kust en naar het binnenland. Dat is ook niet onbelangrijk. Een echte aanrader voor zowel gezinnen als koppels.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lauriers Roses in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lauriers Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Lauriers Roses scoort een 8.07 uit 10 op basis van 129 reviews.