Camping Les Lauriers Roses ****

8,2

131 reviews over Camping Les Lauriers Roses in het Nederlands

Super camping

Annette Vroom, 11-9-2017

Wij hadden een super mobiel home gehuurd.

Mooi uitzicht over de middellandse zee.

Aardige beheerder Andre.

Ideale omgeving veel te doen in de omgeving.

Wat ik ook erg prettig vind is dat het kraanwater daar niet naar chloor ruikt.

De eerste Franse camping voor ons welke dit niet heeft.

Supermarkt om de hoek.

Rustige camping.

Ik zou zeggen ga er heen en beleef wat god in Frankrijk beleefd heeft.

Staat van sanitair geef ik een 10 dat heeft betrekking op onze mobiel home!

Wat kan de kok op deze camping heerlijk koken voor weinig geld heb je een heerlijk bord eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hele fijne plek voor een kampeervakantie

EdeW, 9-9-2017

Wij waren onaangekondigd aangekomen en konden een fijne plek krijgen maar de camping is klein met heel veel vaste ned. campinggasten,die allemaal reserveren.

Dus voor zekerheid beter te reserveren.

Sanne, 1-9-2017

Het is een hele gezellige camping bijna alleen maar Nederlanders het zwembad is goed en savonds is het ook gezellig het weer is top leuk vriendengroepje had ik dit jaar. Je kan er lekker en goedkoop eten bij de bar. Kortom echt een top camping ik kom er al 14 jaar en het is echt als thuis komen super gezellig!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Thuiskomen op je vakantiebestemming

Angela, 27-8-2017

Dit was de vijfde keer dat we hier zijn geweest en het zal niet de laatste keer zijn geweest. Het voelde weer als vanouds. Heerlijke plek op het veldje onderaan de berg. Schoon sanitair! (wat echter door sommigen niet netjes wordt achtergelaten). Heerlijk eten voor niet te veel geld. Dus niet alleen goed voor een frietje met. Nico weet wat koken is. Fijn, niet te groot zwembad. Vriendelijke campingeigenaar (maar dat wisten we al). Het is een heerlijk rustige camping, die toch gelegen is in een drukke omgeving aan de Cote d'Azur.

Er is een klein speeltuintje en een volleybalveld, wat ook gebruikt kan worden voor badminton, o.i.d. Er is geen kinderanimatie, maar doordat het een camping is met over het algemeen nederlandse mensen, vinden (kleine) kinderen snel genoeg aansluiting met andere kinderen. De kinderen die met ons mee waren (23,21,19 en 18) vinden er nog steeds contact met de anderen die er ook al jaren komen.

Wat ik wel jammer vindt, is dat sommige reviews ervoor zorgen dat het gemiddelde cijfer lager uitvalt als wat de camping verdient. Een enkeling is niet tevreden, maar schrijven er niet bij hoe zij zich gedragen op de camping.

Kortom: voor ons is het een camping waar we heel graag de volgende vakantie weer doorbrengen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch, een echte aanrader!!

Fam. t B., 27-8-2017

Gezin met 2 kinderen, mobil home met uitzicht op zwembad.

Deze camping is een echte aanrader: mooi zwembad,schone mobile homes, schoon sanitair, vriendelijk personeel, grote supermarkt naast de camping, gezellig terras met lekker eten voor weinig. Leuke omgeving met leuke stadjes( Frejus,St-Aygulf) of strand op fietsafstand.

Tip: Het is handig om fietsen mee te nemen of te huren.

Wij zijn vaker op deze camping geweest en ook dit jaar hebben we weer een topvakantie gehad!!

Dus André, Herman en rest van het personeel: Ga zo door en tot vlgd jaar!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig gelegen

Ronald, 31-7-2017

We hadden een relatief hoog-gelegen plek, prachtig uitzicht op de middellandse zee. Camping uitstekend gelegen, lekker dicht bij heerlijk zandstrand. Camping is rustig, geen animatie; wel 's avonds veel harde muziek van andere campings.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het was weer een ervaring

Knut, 13-7-2017

Sinds 1995 niet meer op een camping geweest. Dit jaar op voorspraak van vrienden mobilhome XVI gehuurd. Een nette stacaravan voorzien van alle gemakken airco vaatwasser en jacuzzi.

Behoorlijke bedden goed sanitair makkelijk schoon te houden.

Er was soms geluid overlast van een andere camping. Zoals anderen al schreven het is bijna een Nederlandse camping, maar daarnaast waren er ook Denen en Zwitsers.

Ja het is een terrassencamping dus er een aantal plaatsen ligt hoog met een fraai uitzicht op Frejus en de Middellandse zee. Ben je slecht ter been pas dan op welke staplaats of welke mobilhome je huurt.

De camping is een goede uitval basis voor uitstapjes. Direct naast de camping is een supermarkt geopend juni 2017.

Het restaurant op de camping is behoorlijk, je kunt er redelijk tot goed eten. Verwacht geen haute cuisine. De eigenaar probeert met zijn personeel het na je zin te maken een beetje geven en nemen is op zijn plaats.

Het is ons zo bevallen dat wij volgend jaar terugkomen.

Fijne maar dure camping

Ann, 12-7-2017

Dit is een fijne camping met grote standplaatsen, schoon sanitair, fijn zwembad en een eenvoudig maar prima restaurant. Prima uitvalsbasis voor uitstappen zoals Manoco, St. Tropez, Gorge du Verdon en mooie Franse dorpjes in de buurt.

De camping heeft veel vaste, veelal Hollandse gasten en dat merk je. Het heeft een hoog 'ons-kent-ons' gehalte.

Prima camping maar 48€ in het hoogseizoen dat al op 1 juli ingaat is o.i. echt te duur.

We hebben er een fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2017

mooie camping maar veel vaste gasten

mascha, 1-7-2017

Prachtige camping maar geen vier sterren waard. Sanitair netjes en schoon. Klein zwembad maar wel netjes. Veel vaste gasten waarbij onze kinderen echt geen aansluiting kregen. Dat was jammer.

restaurantje simpel maar prima om n frietje te halen.

Veel geluidsoverlast van naast gelegen mega camping met avondshows.

Maar voor de drukke omgeving een fijne klein camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne camping

J. de Mooijste, 18-12-2016

Komen al een paar jaar achter elkaar naar deze camping. Vriendelijk personeel, lekker eten aan de bar. Afgelopen jaar grote verbetering van het sanitair, meerdere keren per dag schoongemaakt. Helaas zijn er altijd weer gasten die er een smerige bende van maken. Dit heeft echter niks met de schoonmaak kwaliteit te maken.

De plaatsen zijn groot, zorg wel dat je rots-pennen meeneemt, de standaard tentharingen gaan de grond niet in.

De camping heeft wifi, echter is deze qua snelheid Zeer ondermaats. Het versturen van een WhatsApp berichtje is bijna onmogelijk. Na 23:00 merk je enige verbetering. Afgelopen jaren meerdere keren contact gezocht met de provider Osmozis, deze gaven aan dat de internet verbinding van de camping niet toereikend is. De campingbaas zal hier dus actie op moeten ondernemen om het sneller te krijgen. Als het kostenloos was zou ik het niet melden, het kost echter best veel geld om gebruik te kunnen maken van het internet. Hopelijk is dit de volgende keer beter

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lauriers Roses in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lauriers Roses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Lauriers Roses scoort een 8.16 uit 10 op basis van 134 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: