Appartement Le Clos St Saëns

Le Clos St Saëns

1 review over Appartement Le Clos St Saëns in het Nederlands

nare nasmaak..

Petite, 13-8-2011

mooie flat in woonwijk, 2 slaapkamers,kleine huiskamer,goed ingerichte open keuken, groot balkon. Flat heel warm in zomer, geen ventilator/airco. bakker, supermarkt, restaurants dichtbij, 10 min.lopen van klein strand. st.aygulf is zeker niet de parel van de cote d'azur! Ramen+deuren met handmatig te bedienen rolluiken, geen gordijnen in slaapkamers.Nare nasmaak: rolluik keuken gaat va. dag 1 heel moeilijk, lees bleef niet hangen.Dag 4, halen rolluiken omhoog.Rolluik van keukendeur blijft nu niet meer hangen,maar klapt met een reuze vaart weer naar beneden! Geen beweging meer in te krijgen.We bellen de eigenaar met dit bericht. Geen probleem, fijn dat wij bellen, verder alles ok? Borg terug ontvangen eind veblijf.Ruim 2 maanden later ontvangen wij een hele boze nare mail van eigenaar..rolluik stuk, ovenschaal gemist (nooit gebruikt was te heet om thuis te eten).Eigenaar wilde dat wij mee betaalden enz...We hebben 2x gebeld, voicemail ingesproken,zijn nooit teruggebeld..wat was doel?
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Clos St Saëns in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Clos St Saëns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Clos St Saëns scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.