Camping La Plage d'Argens ***

6,7

47 reviews over Camping La Plage d'Argens in het Nederlands

Super fijne camping

Emmy, 27-7-2017

Wij hebben 2 nachten met onze tent overnacht. Super oplettend personeel, je voelt je erg veilig, ook leggen ze die handdoeken van de "gereserveerde" stoelen weg. Gelijk hebben ze. Daarom hadden wij ook vaak een ligbed. Zwembad en bubbelbad erg mooi! Ook de afzettingen en terrassen vernieuwd. Netjes! Kan niet anders zeggen dan een leuke franse camping.
Gereisd met partner in juli 2017

een goede camping maar langs een zeer drukke weg

Tini van Zwol, 24-5-2017

Dat er geen wifi is ze zeggen steeds volgende week maar welke week
Gereisd met partner in mei 2017

Fijne vakantie

Marijcke, 8-2-2017

Heel fijne ligging. Monaco Saint Tropez port Grimaud. Wij gaan graag in Agay naar de zee. Is een half uurtje van de camping en omdat we laat geboekt hadden was er geen plaats in Agay en daarom in deze camping geboekt.s'morgens werd ik wakker van de snelweg en onze staanplaats was op een weg waar iedereen die naar de sanitaire blok moest passerenden. Zo hadden we veel bekijks en dat vond ik de min punten. De winkel was heel netjes en ze spraken Frans en Engels. De receptioniste sprak ook Nederlands. Afkomstig uit Eupen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad dik oké. Grote supermarkten op 5min rijden met de auto. De animatie s'avonds vond ik ook wel wat te laat en te luid. Verder een heel fijne vakantie gehad.En die maak je tenslotte ook zelf hè.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer!!!!

Mevr. Hoogendijk, 20-8-2016

Kleine plekken, vlak naast elkaar. In volle zon of in schaduw, maar dan vlak langs een drukke N-weg. Stemverheffing is nodig om elkaar te verstaan. Herrie gaat 's nachts door. Weg wordt dan gebruikt door vrachtwagens. Strand is 1,5 km lopen. Eerst een zone kitesurf, waar je niet mag liggen. Daarna mag je alleen naakt zonnen en na een wandeling van zo'n 45 minuten vanaf de camping kun je naar een normaal strand. We hebben voor 2 weken vooruitbetaald. Wilden na 1 nacht heel graag weg. Geld niet teruggekregen. Onvriendelijk personeel en eigenaar. Daarna een fantastische tijd gehad op le jardin du mai tai. Het kostte heel wat extra geld, maar was zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in juli 2016

Fijne vakantie gehad!

Mia, 7-8-2016

We zijn eind juli 2016 met ons gezin van 6 personen (16 t/m 49 jaar) op de camping geweest. Wij huurden een grote stacaravan met alles erop en eraan: nieuw, schoon en heerlijk ruim, vaatwasser, airco, overdekte veranda, enzovoorts... We hadden er ook een jacuzzi bij, deze werden twee keer per dag gecontroleerd en schoon gemaakt.

Het zwembad is eenvoudig, schoon en alles wordt goed in de gaten gehouden.

Het personeel is erg vriendelijk en probeert Engels te spreken.

Overdag is de camping rustig, 's avonds is er vermaak. Dat staat ook op de site. Het is om ongeveer half twaalf afgelopen. Prima.

Alles is inderdaad vooral Frans georienteerd, maar ook dat wisten we van tevoren. Na twee keer op een RCN-camping te zijn geweest vonden we dit erg leuk.

De camping ligt lekker dichtbij het strand: 15 minuten lopen door een natuurgebied, mooi zandstrand, douche en strandtent aanwezig.

Grote supermarkt dichtbij. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Dat was één keer maar nooit weer!

Jans, 30-7-2016

Misschien een beetje een klaagzang maar ik wil dit graag delen met andere vakantiegangers:

Wij staan momenteel op camping "La Plage d'Argens". Als ik de camping puur beoordeel op de omvang van de plaatsen en het sanitair zou ik een voldoende geven echter,....

De oude camping is verandert in een woonwagenkamp met voornamelijk 'vaste' huisjes. Tent en caravan plaatsen worden schaarser en het is al bekend dat er volgend seizoen weer minder camping plaatsen zijn.

Er is één nieuw sanitair gebouw waar alles goed is geregeld. Alles netjes schoon én WC papier. De andere twee oude sanitair gebouwen zijn oud en aan renovatie of vervanging toe. Op zich wel redelijk schoon maar zeker geen voldoende. Grootste frustratie is dat in de twee oude gebouwen géén WC papier aanwezig is.

Op de camping zijn honden toegestaan en daar heb ik op zich geen enkel probleem mee (ik ben zelf een redelijke honden liefhebber). Ware het niet dat er op de camping niets voor de viervoeters is geregeld. Honden worden dus gewoon op de camping uitgelaten. Resultaat, er staat met regelmaat een hond met zijn pootje omhoog tegen de heg te z**ken of zijn/haar behoefte te doen op de kampeerplaatsen. Gelukkig nemen de meeste baasjes netjes een zakje mee en gebruiken ze die ook (nadat ze zien dat ze gespot zijn ;-( ).

Dit samen met het 7 dagen aaneengesloten elke avond tot middernacht in de luide muziek te hebben gestaan zeg ik "Dat was één keer maar nooit weer!" We zijn best het e.e.a. gewend maar dit slaat echt alles. Avond aan avond dezelfde muziek alsof de CD speler op repeat staat. Ik spreek slecht Frans maar de nummers kunnen we inmiddels meezingen!

Wij zijn kennelijk niet de enige Nederlanders die er zo over denken want op de gehele camping zijn slechts een handje vol Nederlanders te vinden. De mensen die ik gesproken heb denken er allemaal hetzelfde over.

Animatie voor de kinderen is er maar alles is in het Frans. Onze kinderen van 7 en 11 spreken uiteraard geen woord Frans en zijn wat minder ondernemend. Met als resultaat dat ze zichzelf moeten vermaken met de beperkte groep Nederlandse kinderen (6 in totaal in dezelfde leeftijdcategorie).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie plek dichtbij zee

Harma, 18-6-2016

Net 10 dagen hier gestaan. Sanitairgebouw is nieuw.Echt ruim en schoon! Plekken zijn prima. Hoewel er ook plekken tussen stacaravans zijn. Op loopafstand van zee.Hoewel het textiel strand wel 1 km is. Enige nadeel is wanneer je van de camping af wilt, fietsen of lopend. Levensgevaarlijke oversteek. Veel verkeer ook. Aan de rand van de camping ook behoorlijk last van deze weg. Verder erg vriendelijk personeel overal.
Gereisd met partner in januari 2016

Dit was het 2e jaar dat we hier waren. Het bevalt

Roel enJoke, 17-1-2016

Goed: de ligging t.o.v. van andere plaatsen langs de kust.

Goed: Een paar minuten lopen naar het strand, uitkijkend over de baai van Frejus.

Minder: Sommige sanitairgebouwen zijn aan renovatie toe, de reeds gerenoveerden zijn prima.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastische mooie omgeving !!

GTappel, 2-8-2015

Camping la Plage d'Argens is een echte camping voor Franse gasten. Ik heb er weinig Nederlanders gezien. Wat we overigens niet erg vonden. Maar voor aansluiting van onze puber kinderen was dit wel jammer, omdat ze de Franse taal niet goed beheersen.

De camping ligt heel mooi tussen St. Raphael, Frejus en St. Aygulf in. De ligging is prachtig. Ook de weg naar het strand vonden wij heel mooi, door een natuurlijke omgeving kwamen we uit bij het hondenstrand, waar de rivier de Argeles uitmondt in de zee, zoet en zout water kruisen elkaar daar. Daarnaast is het kite surf strand wat ontzettend leuk is om te zien, dan komt het naturistenstrand en daar weer naast het textiel strand. Het strand heeft mooi fijn zand en je kunt via een mooie strandwandeling naar St. Aygulf. Het zeewater was heerlijk warm mooi glooiend aflopend en azuurblauw.

Al met al hebben we daar een heerlijke vakantie gehad.

Zeer de moeite waard om te bezoeken en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima plek voor een zon vakantie

Nolda, 26-6-2015

Het is een prima camping, het sanitair is prima, in de omgeving zijn zat leuke dingen te vinden . Het strand viel dit jaar wat tegen, erg veel wrakhout en slecht schoongemaakt, jammer maar dat schijnt nog een overblijfsel te zijn van de overstroming in 2011.

Verder is de strand ,,indeling" niet fijn, je zit direct op een stuk naaktstrand en geloof me 3/4 is homo en dat uitzicht ben je snel zat. Textielstrand is iets verderop. Kitestrand is ook best een groot stuk.

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage d'Argens scoort een 6.68 uit 10 op basis van 86 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: