Camping Domaine Sainte Madeleine ***

7,4

7 tips over Domaine Sainte Madeleine

chris, 31-8-2014

Hou je van lekker eten : restaurant le Relais du Sel in

Sospel een culinaire aanrader!!!!

Annemarie, 18-8-2014

Neem genoeg muggenspray en azaron mee. We zijn veel gestoken door insekten.

Ook een keer een schorpioen bij vrienden tussen de kleding. Schud je kleren goed uit voor je ze aantrekt!

Annemarie, 16-8-2014
Wij zouden deze camping zeker bij mensen aanbevelen, met vermelding van de hierboven genoemde dingen. Ga niet op de begane grond staan als het niet nodig is (dichter op elkaar, op aantal plaatsen geen enkele zonnestraal).

Jiske, 14-8-2014
Bij wolken en regen ga naar de kust, vaak zonnig! Heerlijk gegeten bij restaurant Scoutt'a Loggia, leuk gelegen ook. Bij de 1ste bar in Sospel gratis WiFi (vf de camping gezien). De markt op donderdag. T water liep mij de mond. Fantastisch lekker broodje tonijn daar!
Marg, 4-8-2014
Natuur is prachtig, Mooi wandelen, fietsen en Canyoning. Uitstapjes naar grote steden en drukke plaatsen. Als je reserveert geef aan dat je een grote plaats wilt op het terras.
Michiel van Houtum, 7-8-2013
Er is veel te zien en doen in de omgeving. Wel leken de canyoning trips snel volgeboekt. Reserveren vooraf lijkt me aan te raden. Wij hebben in het park Mercantour een 5 daagse huttentocht gelopen met ons gezin (eigen organisatie). Heeel erg mooi en avontuurlijk, echter ook flink best fysiek pittig.

Oostwoud, 9-3-2013

Menton, de mooiste stad van Europa....

Prachtig berggebied in de buurt voor oa wanderoute's, fietsen, canoeing e.d.

De kust is een half uurtje rijden van de camping.

Onze bezoekers bekeken ook: