Beoordelingen Camping Domaine Sainte Madeleine***

Domaine Sainte Madeleine***
27 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Sainte Madeleine***
Route de Moulinet, 06380, Sospel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Madeleine*** in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Madeleine*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Sainte Madeleine scoort een 7,3 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Madeleine*** in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Madeleine***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Sainte Madeleine*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Camping Domaine Sainte Madeleine*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Domaine Sainte Madeleine*** met andere accommodaties in Sospel.
Even geduld a.u.b.

6,6
6,1
6,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Chez Madeleine : een aanrader!!"vertalen
chris

31-08-2014 Eind augustus met veel plezier op deze camping gestaan,
ruime tot zeer ruime plekken! Eigenaresse zeer behulpzaam en personeel erg vriendelijk. Heerlijke pizza's en een fijn zwembad.
Kortom wie een rustige camping zonder toeters en bellen wil een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Rustige camping in prachtige omgeving"vertalen
Annemarie
8,0

16-08-2014 Wij hebben drie heerlijke weken op deze camping doorgebracht: prachtige, grote plek op een terras (alleen tenten/vouwwagens). Er zijn heel veel nederl. gezinnen met kinderen in alle leeftijden (ook pubers). Het zwembad is groot genoeg en schoon. Wel strenge regels (geen bommetjes, geen zwembaden, ballen). 's Avonds is er geen enkele voorziening voor kinderen/pubers: zwembad gaat 7 uur dicht, geen tafeltennistafel, geen hangplek (hut, picknicktafel, etc.). Bewuste keuze van de eigenaars om rust te handhaven op de camping. Onze 3 jongens (7, 11, 15 jr.) hebben het er wel prima naar hun zin gehad. Zochten toch wel contact met andere jeugd. Eigenares spreekt nederlands: ideaal toen we onverwacht dokter nodig hadden. Zeer behulpzaam en goed geholpen! Heerlijke pizza's op camping. Sanitair 1x per dag goed schoongemaakt: extra doekje door WC zou niet verkeerd zijn. Strand 3kw. rijden: prima stranden, veel keus (wel kiezels). Neem muggenspray en azaron mee. Veel insektenbeten opgelopen!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastisch uitzicht, zeer rustig, veel bomen"vertalen
Jiske
6,0

14-08-2014 Terrassencamping met werkelijk fantastisch uitzicht maar maar niet vanaf elke plek. Het platte gedeelte, bij binnenkomst dus niet. Ik vind dat het drukke gedeelte vd camping. Daar bevindt zich de receptie, 't zwembad en de douches. Vf daar gaan er diverse trappen ophoog naar de verschillende terrassen. Hier wordt je beloond op het mooie uitzicht. En t is erg rustig wat wij prima vonden. Er is een klein wc- en afwasgebouw. Je kan lekkere pizza's halen en brood/croissants. Patat zou een mooie toevoeging zijn. Speeltuin stelt niets voor. Zwembad functioneel voor de warme dagen. Naar ik begreep is er voor iets oudere kinderen niets te doen. Geen hangplek ofzo. Omgeving is prachtig. Riviertjes met (kikker)visjes te over. Sospel is ontzettend leuk dorp (auto 6 min) met werkelijk een heerlijke markt. En kleine supermarkt, slagers, div. restaurants. Strand en grote supermarkt een half uur rijden (bochtige weg door de bergen). In Menton tussen de havens is een zandstrand. Wij hebben geen spijt.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Viel erg tegen"vertalen
Marg
6,0

04-08-2014 Na aanleiding van zoover heb ik deze camping gereserveerd. Het viel erg tegen. Kleine plaatsen, zeker op het laagste gedeelte van de camping. Daar is het de hele dag donker en vochtig. De terrassen plekken zijn mooi. Maar smal. De buurman moet met zijn auto er langs kunnen. Sanitiar is oud maar schoon. Ik vind douche muntjes niet meer van deze tijd, het afwas water is koud. Sospel is een grote bouwput. Kapotte auto`s langs de weg etc. Als je naar het strand wilt is het een hele onderneming. Je zit boven Nice het is mega druk (logisch Cote D'Azur), stranden niet breder dan 3 meter met Kiezels.Ga daar niet heen als je naar het strand wilt.. Positief! Je kunt er mooi fietsen en wandelen. Dus als je van natuur houdt en actief bent zit je daar goed. Maar als je een dag wilt uitrusten op de camping voelde ik me opgesloten. Wij zouden er 1,5 week blijven maar zijn na 4 dagen vertrokken (kwam ook door het weer). Personeel is heel vriendelijk en de Pizza's zijn lekker.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Een aanrader!!"vertalen
Michiel van Houtum
8,0

07-08-2013 Houd je van bergen én van de zee? Domaine Sainte Madeleine ligt dan op een perfecte lokatie. Even rijden en je kan van beiden genieten. De camping zelf is prima onderhouden. De eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een relaxte sfeer. Sanitair wordt opvallend netjes gehouden. Verse Pizza's uit eigen oven. Hele leuke stand plaatsen op de terrassen! Mooi uitzicht en een vrije plek tussen de olijven-, pruimen- en vijgenbomen. De terrasplekken kunnen wel wat smal zijn voor echt grote tenten maar dan kun je uitwijken naar het meer vlakke deel van de camping. Zwembad is basaal maar prima om in af te koelen en voor kinderen (tot 12 jaar) om in te spelen (verboden voor opblaas artikelen en ballen: pubers kunnen er wat minder uit de voeten). Water altijd schoon. Met heel veel plezier op deze camping gestaan!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping"vertalen
Evelyn
8,0

20-07-2013 na drie jaar mega campings met veel vermaak was het weer een verademing op deze camping te zijn. Wat een rust. Schitterende natuur, heel veel te doen in de omgeving, 2 weken is echt te kort. Kinderen van 10 en 13 hebben zich heel goed vermaakt. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Heerlijke pizza's te krijgen op de camping en elke ochtend vers brood! Sanitair is schoon (wel echt Frans) en de douches zelfs aan de hete kant! Heerlijk zwembad, waar je best een bommetje mag doen...als er niet teveel andere mensen zijn, maar dat spreekt voor zich. Kortom, een aanrader voor als je rustig wil kamperen en geen vermaak zoekt en wil genieten tussen de olijf- en vijgenbomen.

met oudere kinderen, 2013
"Fantastisch"vertalen
Oostwoud
10,0
10,0
9,0

09-03-2013 Super leuke camping, voor mensen die van rust en natuur houden. Prachtig uitzicht, zeker als je hoger op de camping staat. Het is ook een camping voor gasten die zich zelf kunnen vermaken en geen behoefte hebben aan animatie. Geen camping voor te verwende gasten! Maar zeker wel voor de actieve, ondernemende en avontuurlijke kampeerders. Sanitair is prima in orde, het word netjes onderhouden. Elke ochtend vers stokbrood en s'avonds heerlijke pizza's die in de steenoven worden gebakken. Voor de kinderen is er niet veel te doen, maar daardoor zoeken ze elkaar op en ontstaan er leuke vriendschappen. Het zwembad is klein, maar fijn. Netjes en schoon. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaresse. Wij komen er dit jaar voor de 6e keer. Het word weer genieten......

met oudere kinderen, Juli 2012
"Geen camping voor gezin met pubers"vertalen
E.Rietkerk
4,0
1,0
2,0
6,0

14-08-2012 1)Tafeltennis tafel ontbrak de reden is vreemd : men wil geen hangplek ?! Gevolg de jongeren die het gezellig hebben met elkaar zoeken elkaar op maar worden overal weg gestuurd, want ze PRATEN en LACHEN te hard/
2) Grote plaats gereserveerd, kwamen aan hadden qua oppervlakte de grootste (?) plaats, maar er stonden 2 joekels van bomen op, de oppervlakte die we konden gebruiken was stukken kleiner. Er werd opgemerkt door de eigenaar dat de mensen vandaag de dag zulke grote tenten hebben.Meerdere mensen hoorden deze klacht.
3) De jongeren hadden lol met elkaar in het zwembad springen en bommetjes maken had een dochter van een vorige eigenaar ër last van , ging klagen. Gevolg de jongeren mochten geen bommetje meer maken in het zwembad. Erger nog ze werden geadviseerd van de camping af te gaan om naar de waterval 10 min lopen

gerant V. en G., 16-07-2013
Eigenaar zegt:  ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar even zeggen dat de kinderen hier zeer welkom zijn, en dat ze mogen praten, lachen en spelen...maar niet om 11 uur s'avonds, even duidelijk maken want dat bent u vergeten te zeggen. Als er bommen worden gesprongen beste kinderen, is dit voor de andere zwembad gebruikers niet leuk!! Volgens mij is er ook duidelijk gezegd : MET Toestemming van de ouders kunnen jullie naar het waterval 200 meter verder, als ook het kappelletje 30 meter van de camping, spijtig dat het u niet is bevallen...en dat uw plaats van ongeveer 100M2 te klein was voor uw tenten. Vriendelijke groeten aan allen die ons lezen

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Geweldige camping"vertalen
Familie J.
7,0

02-09-2011 In augustus 2 weken op Sainte Madeleine gestaan.
Ontzettend leuke camping! De eigenaarese is zelf Nederlandse, maar getrouwt met een fransman. Ze kan ond. vloeiend Frans,Nederlands,Spaans,Engels en Italiaans.
Zeer vriendelijk personeel.
Er wordt hierop veel geklaagt over het sanitair, laat u zich hierdoor vooral niet afschrikken. Het sanitair is oké. Er is warm water voor de afwas, maar deze moet je bij een ander kraan halen,douchen ook altijd warm water, soms lauw maar nooit koud. Ze hebben het sanitair dit jaar nog aangepast, heeft hun veel geld gekocht maar u hoeft niet meer aan het koort te trekken om water te krijgen, er zijn nu gewoon drukknoppen.
Helaas geen wc brillen, maar het is maar net wat je gewent bent, luxe heb je thuis is op een camping niet nodig.

Het zwembad is drukgezocht, mooi schoon water.
De camping plaatsen zijn mooi ruim, en prima voor tenten en carvanen.

Wij hebben samen met onze 3 kinderen hier twee super weken gehad!

met partner, Juli 2011
"Is de 3 sterren niet waard"vertalen
Mijntje & Arjen
1,0

08-08-2011 Bij aankomst viel ons op dat de eigenaar van de camping zeer zakelijk en afstandelijk was. Zo mochten onze koel elementen niet in de (grote) vriezer, wij konden alleen bevroren water flessen kopen tegen schrikbarende prijzen. Niet erg klantvriendelijk dus.
Plaatsen op terrassen zijn ruim genoeg maar moeilijk te bereiken en erg smal dus onhandig voor mensen met grote tenten.
Het sanitair was erg slecht, vies: geen warm water bij afwassen, veel te kleine hokjes, muntjes voor douche (kettinkje voor water), geen wc brillen, zeer smalle deurtjes ook zeer laag, lange mensen kijken zo in je hokje. Ook hadden wij een aantal dagen geen stromend water waardoor de toiletten niet meer doorgespoeld konden worden en het een open riool leek.
Zwembad was oke, niet bijzonder. Verder weinig te doen voor jeugdigen. Geen tafeltennistafel oid.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?