Beoordelingen Camping Domaine Sainte Madeleine***

Domaine Sainte Madeleine***
22 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine Sainte Madeleine***
Route de Moulinet, 06380, Sospel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Madeleine*** in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Madeleine*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine Sainte Madeleine scoort een 7,3 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Madeleine*** in Sospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Madeleine***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine Sainte Madeleine*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Camping Domaine Sainte Madeleine*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Domaine Sainte Madeleine*** met andere accommodaties in Sospel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over Domaine Sainte Madeleine***

22 beoordelingen
6,8
5,6
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Een aanrader!!"vertalen
Michiel van Houtum
8,0

07-08-2013 Houd je van bergen én van de zee? Domaine Sainte Madeleine ligt dan op een perfecte lokatie. Even rijden en je kan van beiden genieten. De camping zelf is prima onderhouden. De eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een relaxte sfeer. Sanitair wordt opvallend netjes gehouden. Verse Pizza's uit eigen oven. Hele leuke stand plaatsen op de terrassen! Mooi uitzicht en een vrije plek tussen de olijven-, pruimen- en vijgenbomen. De terrasplekken kunnen wel wat smal zijn voor echt grote tenten maar dan kun je uitwijken naar het meer vlakke deel van de camping. Zwembad is basaal maar prima om in af te koelen en voor kinderen (tot 12 jaar) om in te spelen (verboden voor opblaas artikelen en ballen: pubers kunnen er wat minder uit de voeten). Water altijd schoon. Met heel veel plezier op deze camping gestaan!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping"vertalen
Evelyn
8,0

20-07-2013 na drie jaar mega campings met veel vermaak was het weer een verademing op deze camping te zijn. Wat een rust. Schitterende natuur, heel veel te doen in de omgeving, 2 weken is echt te kort. Kinderen van 10 en 13 hebben zich heel goed vermaakt. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Heerlijke pizza's te krijgen op de camping en elke ochtend vers brood! Sanitair is schoon (wel echt Frans) en de douches zelfs aan de hete kant! Heerlijk zwembad, waar je best een bommetje mag doen...als er niet teveel andere mensen zijn, maar dat spreekt voor zich. Kortom, een aanrader voor als je rustig wil kamperen en geen vermaak zoekt en wil genieten tussen de olijf- en vijgenbomen.

met oudere kinderen, 2013
"Fantastisch"vertalen
Oostwoud
9,0

09-03-2013 Super leuke camping, voor mensen die van rust en natuur houden. Prachtig uitzicht, zeker als je hoger op de camping staat. Het is ook een camping voor gasten die zich zelf kunnen vermaken en geen behoefte hebben aan animatie. Geen camping voor te verwende gasten! Maar zeker wel voor de actieve, ondernemende en avontuurlijke kampeerders. Sanitair is prima in orde, het word netjes onderhouden. Elke ochtend vers stokbrood en s'avonds heerlijke pizza's die in de steenoven worden gebakken. Voor de kinderen is er niet veel te doen, maar daardoor zoeken ze elkaar op en ontstaan er leuke vriendschappen. Het zwembad is klein, maar fijn. Netjes en schoon. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaresse. Wij komen er dit jaar voor de 6e keer. Het word weer genieten......

met oudere kinderen, Juli 2012
"Geen camping voor gezin met pubers"vertalen
E.Rietkerk
4,0
2,0
6,0

14-08-2012 1)Tafeltennis tafel ontbrak de reden is vreemd : men wil geen hangplek ?! Gevolg de jongeren die het gezellig hebben met elkaar zoeken elkaar op maar worden overal weg gestuurd, want ze PRATEN en LACHEN te hard/
2) Grote plaats gereserveerd, kwamen aan hadden qua oppervlakte de grootste (?) plaats, maar er stonden 2 joekels van bomen op, de oppervlakte die we konden gebruiken was stukken kleiner. Er werd opgemerkt door de eigenaar dat de mensen vandaag de dag zulke grote tenten hebben.Meerdere mensen hoorden deze klacht.
3) De jongeren hadden lol met elkaar in het zwembad springen en bommetjes maken had een dochter van een vorige eigenaar ër last van , ging klagen. Gevolg de jongeren mochten geen bommetje meer maken in het zwembad. Erger nog ze werden geadviseerd van de camping af te gaan om naar de waterval 10 min lopen

gerant V. en G., 16-07-2013
Eigenaar zegt:  ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar even zeggen dat de kinderen hier zeer welkom zijn, en dat ze mogen praten, lachen en spelen...maar niet om 11 uur s'avonds, even duidelijk maken want dat bent u vergeten te zeggen. Als er bommen worden gesprongen beste kinderen, is dit voor de andere zwembad gebruikers niet leuk!! Volgens mij is er ook duidelijk gezegd : MET Toestemming van de ouders kunnen jullie naar het waterval 200 meter verder, als ook het kappelletje 30 meter van de camping, spijtig dat het u niet is bevallen...en dat uw plaats van ongeveer 100M2 te klein was voor uw tenten. Vriendelijke groeten aan allen die ons lezen

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Geweldige camping"vertalen
Familie J.
7,0

02-09-2011 In augustus 2 weken op Sainte Madeleine gestaan.
Ontzettend leuke camping! De eigenaarese is zelf Nederlandse, maar getrouwt met een fransman. Ze kan ond. vloeiend Frans,Nederlands,Spaans,Engels en Italiaans.
Zeer vriendelijk personeel.
Er wordt hierop veel geklaagt over het sanitair, laat u zich hierdoor vooral niet afschrikken. Het sanitair is oké. Er is warm water voor de afwas, maar deze moet je bij een ander kraan halen,douchen ook altijd warm water, soms lauw maar nooit koud. Ze hebben het sanitair dit jaar nog aangepast, heeft hun veel geld gekocht maar u hoeft niet meer aan het koort te trekken om water te krijgen, er zijn nu gewoon drukknoppen.
Helaas geen wc brillen, maar het is maar net wat je gewent bent, luxe heb je thuis is op een camping niet nodig.

Het zwembad is drukgezocht, mooi schoon water.
De camping plaatsen zijn mooi ruim, en prima voor tenten en carvanen.

Wij hebben samen met onze 3 kinderen hier twee super weken gehad!

met partner, Juli 2011
"Is de 3 sterren niet waard"vertalen
Mijntje & Arjen
1,0

08-08-2011 Bij aankomst viel ons op dat de eigenaar van de camping zeer zakelijk en afstandelijk was. Zo mochten onze koel elementen niet in de (grote) vriezer, wij konden alleen bevroren water flessen kopen tegen schrikbarende prijzen. Niet erg klantvriendelijk dus.
Plaatsen op terrassen zijn ruim genoeg maar moeilijk te bereiken en erg smal dus onhandig voor mensen met grote tenten.
Het sanitair was erg slecht, vies: geen warm water bij afwassen, veel te kleine hokjes, muntjes voor douche (kettinkje voor water), geen wc brillen, zeer smalle deurtjes ook zeer laag, lange mensen kijken zo in je hokje. Ook hadden wij een aantal dagen geen stromend water waardoor de toiletten niet meer doorgespoeld konden worden en het een open riool leek.
Zwembad was oke, niet bijzonder. Verder weinig te doen voor jeugdigen. Geen tafeltennistafel oid.

met partner, Juli 2011
"Kan beter!"vertalen
Een campeerder
4,0

21-08-2011 De camping ligt in een mooi natuurgebied op 5 minuten rijden van Sospel. Bij aankomst was de camping volledig bezet en ondanks onze reservering was er een probleem met onze plaats. Na 30 min wachten en een gesrek met de eigenaar hebben we toch nog een mooie plaats gekregen op een van de terrassen. Doordat de camping zo druk was (90% Nederlanders overigens) had dit zijn invloed op het oude en toch al weinig aanwezige sanitair. Wc's die verstopten en koud water bij het afwassen. Op een dag was er zelfs helemaal geen water beschikbaar, met als gevolg volgelopen wc's. Douches hebben trouwens wel altijd warm water, hiervoor betaal je dan ook 50 cent per 7 minuten. Campingprijzen zijn voor cote d'azur begrippen best redelijk.'Samenvattend: indien je geen problemen hebt met verouderd sanitair en (in het hoogseizoen) veel Nederlanders om je heen is dit een goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken naar Menton, San Remo, Nice en Monaco.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Heerlijke relaxte kindvriendelijke camping"vertalen
Schippers
7,0

26-08-2010 's nachts koel. Gelukkig geen animatie team. Geen omroepinstallatie of electronische herrie. Grote ruime plaatsen. Eigenlijk twee campings in een. Terassencamping en een relatief groot vlakke camping. Met veel grote bomen die voor de nodige schaduw zorgen. Toch blijven genoeg zonnestralen je plaats verwarmen. Prima zwembad (pas om 10.00 uur open) geen gehaast als de kinderen willen zwemmen. Ruimte voor de kinderen om te spelen. Prima eigenaren altijd bereid om je Frans naar een hoger niveau te brengen. Ook voor kampeerders zonder kinderen zijn er prima rustige plaatsen te vinden. Eigenaren doen hun best om je een prima plaats te geven. Prima plaats om de omgeving te verkennen mooi natuurgebied. Dagtochtjes naar het strand in Italie (Ventimiglia) of Monaco en/of Nice is prima te doen.

met partner, Sept. 2009
"Matig, dit is geen 3-sterrencamping!"vertalen
Tommy
2,0
6,0

16-09-2009 Wij hebben een chalet gehuurd op de camping begin september 2009, de buitenkant van deze chalets zijn vernieuwd maar de binnenkant totaal niet! Onze chalet was smerig en vuil, er hing een doordringende geur en er was schimmel op de beddenkussens, toen wij naar de bijzonder arrogante Antwerpse campinguitbaatster stapten slaagden we erin een andere chalet te krijgen die iets meer in orde was... De camping is dor en stoffig (geen bloemetjes). Het zwembad is wel goed onderhouden, jammer dat er geen ligstoelen zijn!! Wat de ligging betreft, deze camping ligt op 15min. van Sospel richting bergen, wat de tijdsduur naar de kust tot 50min. brengt. Wie graag in de bergen toert is ook de handen af daar de weg richting Moulinet om richting de Mercantour te gaan reeds meer dan een jaar afgesloten is... Wij komen er alvast niet meer terug!

met partner
"Prachtige camping"vertalen
Tiemen & Anita
8,0

24-08-2009 Zomer 2009 een week op deze camping gestaan. Verouderd sanitair maar erg netjes !
Vriendelijk personeel, lekker vers stokbrood.
We komen zeker nog eens terug

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?