Camping Les Playes ****

7,2

6 reviews over Camping Les Playes in het Nederlands

goed ligging, verouderde voorzieningen

marina, 14-6-2015

We hebben hier 3 nachten overnacht, ons inziens meer als voldoende. Je staat beschut op een berg met je tent, maar er lopen gewoon honden hun behoeften op staan plaatsen te doen ( gelukkig pas de laatste dag). Het sanitaire is echt zwaar verouderd en warm water voor de afwas en hygiene is ver te zoeken. De douches zijn nog redelijk te gebruiken. Wij zouden hier niet terug komen iig.
Gereisd met partner in juni 2015

Om snel te vergeten

Blekborn, 10-6-2015

De Acsi catalogus geeft aan dat er 47 plekken zijn.

Het werkelijke aantal plaatsen voor campers/ caravans is 14 !!!!

Toiletten zijn schoon, maar de kitranden van de douches zijn als een varkensstal. Ik durf hier niet te douchen, en ik ben werkelijk wel wat gewend. Een goede controle door Acsi is gewenst.

Gereisd met partner in juni 2015

Hier komen wij nooit meer!!!

Corine, 16-6-2013

Dit is inderdaad eerder een 2 sterren dan een 4 sterren camping. Afwas gelegenheid was er niet. Het sanitair was zeer pover, 2 douches en 2 wcs voor de hele camping. De plekken zijn zeeeer klein. Het deed ons denken aan een parkeerplek met gelegenheid tot douchen. Six Four les Plages is een leuk stadje, mooie omgeving.
Gereisd met partner in juni 2013

prettig verblijf gehad

miertje, 31-7-2012

camping met mooi zwembad voor groot en klein en speeltuin erlangs.

het brood is superlekker en hoef je niet te bestellen van te voren.

internet was gratis.

stukje lopen naar het strand, bergaf en daarna dus bergop.

aangezien we met een kleine en dus buggy waren was het niet handig.

maar moeten zeggen dat het de moeite waard is. en net onder de camping ligt een gemakkelijke pizzaria

personeel ook vriendelijk en behulpzaam.

niet nederlands sprekend, maar vonden wij juist wel prettig. dan heb je tenminste het idee dat je in het buitenland bent.

veel fransen op de camping.

de plaatsen waren fijn, onder bomen, voor prettige schaduw en ook in de zon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Onvriendelijk

Sara72, 8-4-2011

Wij zijn er geweest in juni 2008, dus buiten het seizoen. De camping was verlaten. We hadden een chalet gehuurd. De camping ligt vlak aan een grote weg. Er is geen geluidoverlast maar onmogelijk om in de buurt mooi te gaan wandelen of te genieten van de natuur. Het is er in juni al behoorlijk warm, dus veel tijd door gebracht aan het zwembad en kinderen sliepen niet zo goed 's nachts door de warmte (en toen was het nog maar juni). De eigenares (?) was zeer onvriendelijk en deed geen moeite om een andere taal te spreken dan Frans. Deze camping was dus niet echt ons ding.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

slecht

Kanitz, 11-7-2010

In juni 2010 hebben wij gekampeerd met een tent. De kleine plekken voor een tent liggen hoog en zijn alleen lopend bereikbaar. Geen water in de buurt de auto staat op grote afstand. Kleine stoffige kampeerplekjes onder de naaldbomen. In de nacht kwamen om 02.00 uur nog een Frans gezin met veel kabaal hun tent opzetten. De eigenaar vond dit blijkbaar heel gewoon. De camping ligt in een woonwijk. Het zwembad is goed. Voor campers/caravans heel kleine plaatsjes beschikbaar. Geen enkele voorziening van brood etc. De zee is wel mooi en de boulevard. Voor kamperen geen aanrader.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Playes in Six-Fours-Les-Plages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Playes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Playes scoort een 7.2 uit 10 op basis van 101 reviews.