Camping La Pinede

Onvoldoende

1 review over Camping La Pinede in het Nederlands

Vreselijk nooit meer!

Sandra Oosterhuis, 23-8-2016

Deze camping afgelopen zomervakantie bezocht. De entree is zeer veelbelovend met mooie palmen en oleanders. Maar op de camping blijkt het een groot dor bos te zijn met een enorm veel oude caravans. Het sanitair is uit de jaren 70 en vreselijk smerig. Er was geen warm afwaswater en de bakken om je kleding te wassen waren erg verroest.

Er is op de camping slechts 3 ampère en de zekering vliegt er om het minste of geringste uit.

De plekken waren wel zeer ruim en dat was prettig want dan kon je een beetje rekening houden met de enorme mierennesten. We werden naar onze plek gebracht door een vriendelijke man die met zijn vrouw ook op de camping stond, Zeer vriendelijke mensen in tegenstelling tot de twee oude dames op de receptie.

Verder een speeltuin bestond uit 1 kapotte wipkip en de pizzeria hebben we ons niet aan gewaagd, was een oud schuurtje met golfplaten dak...oja en dit alles kostte ons maar liefst 50 euro voor 1 nacht. Vouwwagen, 2 volw en 3 kids en 3amp

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinede in Six-Fours-Les-Plages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pinede scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: