8,4

9 reviews over Camping Le Relais de la Bresque in het Nederlands

Niet verder vertelllen

Wiinni, 10-8-2016

Wij hadden een gereserveerde topplek met onze eigen grote tent. Veel schaduw en ruimte! Ja er is s avonds wel eens vertier in de vorm van karaoke ( 23.00 uur stil) en 1 X per week disco tot 24.00 uur. Maar het haalt het niet bij de herrie op andere campings! De toiletten zijn keurig, met bril en toiletpapier. Iedere dag schoon. Het zwembad us heel schoon met schaduw van olifjompjes en parasols .De badmeester is streng met bommetjes maken maar is puur voor de veiligheid vd andere badgasten . De omgeving is top! Aups op 8 km, lac st Croix 15 km en ste Maxime 47 km talloze mooie dorpjes in de nabije omgeving. Je moet idd opletten dat je niet op het veldje gaat staan met.je tentje in de volle zon. Er zijn veel vaste gasten met eigen chalets enkelen zijn ook te huur. Er zijn ongeveer 20 kampeerplekjen voor tent/caravan variërend van 50m2 tot 150 m2 en het veldje.

Wij gaan weer volgend jaar!

Gereisd familie in juli 2016

Minder enthousiast. We zijn er een week geweest.

Anna, 6-8-2016

Goed: het zwembad en schoon sanitair. Goede ligging om in de omgeving uitstapjes te maken.

Minder:

We hebben een grote tent en hebben geen elektriciteit nodig. Toen werden we naar de olijfboomgaard gestuurd, ondanks reservering. Veel zand (stof) en stenen en weinig schaduw behalve aan een rand van het veld. Op dit veld was geen waterpunt en geen verlichting.

Vier avonden hard geluid van disco, karaoke, dansavond, liveband tot laat in de avond.

WiFi 22 euro p.w. (Vorige camping 5 euro p.w.)

Er is een midgetgolfbaan, die stelt niet veel voor.

Redelijke camping

Karlijn, 4-8-2016

In de twee weken dat wij er waren is er op 8 avonden een muziekavond geweest, van ongeveer 21:00 tot 24:00 uur. De muziek was erg luid, wat wij na de derde keer toch wel vervelend vonden. Verder viel de toegewezen plek erg tegen, maar konden we de tent in de boomgaard opzetten. Dat was op zich een prima plek, maar toch niet helemaal wat we ervan verwacht hadden. Het toiletgebouw is aan de kleine kant. Het zwembad is leuk, en je kunt er lekker omheen zitten in de ligstoelen.

Topper!

Julie, 12-9-2012

Wij verbleven hier 2 nachten in september, nauwelijks andere gasten, dus heel erg genoten van de rust. Dichtbij het dorpje, supermarkt te vinden richting Aups.

Alles heel netjes en heel fijn zwembad.

Enkel WiFi wordt dik betaald en hebben we dus niet genomen...

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Aanrader

Jolanda Miedema, 14-8-2012

Hier hele fijne vakantie gehad. Kleinschalig maar heel gezellig en schoon. Grote kampeerplekken met meestal veel schaduw. Leuk klein zwembad met ligstoelen. 's Ochtends warm stokbrood en croissants. Enthousiaste nieuwe eigenaren die je graag helpen. Goed nieuw sanitair maar niet altijd even warm water. Maar volgens mij waren ze daar nog mee bezig. Wel toiletpapier op de toiletten. Echt een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden en niet te veel animatie nodig hebben. In de omgeving is genoeg te doen en te zien en het weer is er bijna altijd goed.
Gereisd familie in juli 2012

`fijne camping

Evelyne Buitenhuis, 4-10-2011

Mooie ruime plek met genoeg schaduw zwembad met ligstoelen.Elke ochtend vers brood op bestelling ook lekkere pizza gegeten!Zeer vriendelijke mensen en erg behulpzaam.Mooie omgeving speelgelegenheid voor de kids en midgetgolf.Verder aardig wat stacaravans maar daar heb je niet echt last van. Het sanitair kan wel een opfris beurt gebruiken.
Gereisd familie in juli 2011

mooie plek om de var te verkennen

thea brekelmans, 9-7-2011

erg vriendelijk en behulpzame mensen, familiecamping met grote plaatsen en mooi zwembad voor de kinderen en ook oudere,de krekels waren overdag wel wat rumoerig maar dat hoort er nu eenmaal bij,de moeite waard om een keer terug te komen
Gereisd met partner in juli 2011

Prima camping.

Fam. Raedts, 9-4-2011

Aardig en behulpzaam personeel, grote plaatsen, wat gedateerd sanitair, maar gezien er weinig gebruikers zijn toch best comfortabel. Het merendeel van de camping bestaat uit stacaravans/lodges. Prettig zwembad en speeltuintje.
Gereisd familie in augustus 2010

djeeys@gmail.com, 1-9-2010

fijne camping word veel gedaan voor en met kinderen

eigenlijk altijd mooi weer

als je op de camping komt wor je vriendelijk begroet door de eigenaar en zijn vrouw die hun bet doen om nederlans te verstaan en te spreken

fijn meer aan de camping om te zwemmen vissen en bootje te varen

echt een pl ek om te ontspannen

sainitair is ook goed.

verder mis je op e camping niets

een plek waar je als ouders lekker ontspant omdart je kineren in all leeftijden zich prima vermaKEN.

Gereisd familie in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Relais de la Bresque in Sillans La Cascade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Relais de la Bresque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Relais de la Bresque scoort een 8.35 uit 10 op basis van 68 reviews.