9,9

Uitstekend

Zoover award

19 tips over BedAndBreakfast Le Bouquet de Seguret

Henk Duthler, 2-8-2015
Wij vonden de suite heerlijk. Deze was recent bijgebouwd, mooie ruimtes, heerlijke douch
Ted, 7-6-2015
Wij hebben onze fietsen gehuurd (via internet) bij Bdeoin Location (Olivia), en zij hebben de fietsen bij Le Bouquet afgeleverd wat voor ons betekende dat we een middag extra konden fietsen. Olivia levert super fietsen (Carbon/Ultegra/ net nieuw voor ± 35 euro per dag)
jeanet verbij, 17-5-2015
Restaurantjes op loopafstand en mooie dorpjes in de buurt.

Josje van der Putten, 10-12-2014
De wijnproeverij met picknick bij het wijnhuis La Marotte, het dorpje Seguret met zijn heerlijke restaurantjes, gewoon het uitzicht van deze B&B eigenlijk te veel om op te noemen.
Jan Wolf, 26-10-2014
Het stokbrood van de eerste bakker en niet van de tweede. Een ontbijtmand inclusief zou het afmaken. Geef op de site aan dat er bij een bepaalde minimum bezetting geen Table d'Hotes is. Heeft wel onze keuze mede bepaalt om voor Bouquet te kiezen.
Rudi Daelemans, 3-8-2014
Zorg voor voldoende plaats in je koffer om heerlijke wijn mee te nemen.

Thoelen-Diricks Ivan en Chris, 1-8-2014
Voor de tweede keer hebben we mogen genieten van de vriendelijke, behulpzame sfeer die er heerst in le Bouquet de Seguret. Als je op zoek bent naar een prachtige locatie waar de bewoners je in de watten leggen ben je daar aan het juiste adres. Gezellig ontbijten, heerlijk vertoeven aan het zwembad na een fijn fietstochtje of een flinke wandeling en 's avonds genieten van een lekkere tables d'hôte. Een heerlijk concept.
ella goossen, 29-6-2014
De plaatsen in de buurt van de accommodatie,zijn zeker een bezoek waard,men kan er lopend heen,ook de restaurants zijn in de buurt.
Renata Vis, 18-3-2014
Er zijn vele mogelijkheden in de buurt op wijngebied, cultuur en natuur!
Marc Dijkstra, 17-3-2014

Zie boven, veel te doen

In de zomer kan het er erg warm zijn, mijn favoriete periode is april-juni of het vroege najaar! Zeker in het voorjaar is alles nog fris en groen!