Bed and Breakfast Mon Ventoux ****

9,8

19 reviews over Bed and Breakfast Mon Ventoux in het Nederlands

Fantastisch, een super B&B

Anja en Theo Veltman, 16-8-2016

Een geweldige week gehad niets is teveel voor Myriam en Pierre om het de gasten naar de zin te maken. Wij hadden de Ocre kamer met een eigen zitje. En zeker niet de kookkunst van Myriam vergeten, heeeeerlijk. Top locatie om zeker nog een keer terug te gaan. Een aanrader.

Anja en Theo

Gereisd met partner in augustus 2016

formidable

Fontaine Christel, 4-6-2016

tweede keer op bezoek en we werden opnieuw in de watten gelegd. Schitterend weer, prachtige streek, zalige keuken en hartelijke mensen. Aangename kamer, deze keer boven geslapen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige B&B, een echte aanrader.

rec, 7-7-2015

Deze B&B overtrof onze stoutste verwachtingen. Gastvrouw Miriam en haar man Pierre proberen op alle manieren het je naar de zin te maken. Wij hadden de olijvenkamer met een prachtig uitzicht, geweldige mooie grote badkamer. Ontzettend schoon alles. Ook het zwembad was heerlijk verwarmd. Elke dag gebruik van gemaakt.Geweldig ontbijt, maar het avondeten was helemaal super. Wat hebben we heerlijk gegeten. Miriam is een ware kok. Deze B&B is dus een echte aanrader.
Gereisd met partner in juni 2015

Super, voor herhaling vatbaar !

Marc, 17-5-2015

Myriam en Pierre weten hoe gasten in de watten te leggen. De keuken van Myriam verdiend een dikke 10. De sfeer verdiend ook een 10. Een echte aanrader voor wie de Ventoux wil oprijden. En bedankt Pierre les gorges de la Nesque waren ook demoeite waard
Gereisd met partner in mei 2015

Geweldige plek!

Kitty, 6-6-2014

Top lokatie, dichtbij de Mont Ventoux. Heerlijk warm zwembad. Wij, opa's, oma en de kids hebben genoten. En heerlijk gegeten.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

A refaire, magnifique

christel.fontaine, 20-7-2013

Pas terug van een weekje in B&B Mon Ventoux. Samen met onze zonen van 20 en 17 genoten van de ontvangst, het zwembad, de lekkere keuken en zo kan ik blijven doorgaan. De inrichting en netheid van de kamers zijn prima. Wij gaan alvast terug !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijk deugddoend, op alle vlakken.

caroline_schauvlieger, 3-6-2013

Bovenop alle bestaande superlatieven en alle reeds gepubliceerde overweldigende commentaren willen wij nog toevoegen dat deze B&B voor ons echt 'thuiskomen' was. Pierre en Myriam zijn in de wieg gelegd om gasten te ontvangen. Ondanks dat ze dit nog maar enkele jaren doen zijn ze heel professioneel. De tables d'hôtes waren telkenmale overheerlijk (sorry Myriam we vallen denk ik in herhaling), maar vooral ook héél gezellig en gemoedelijk. Of er in het gezelschap nu Duitsers, Nederlanders of Belgen waren, elke avond was voor ons een topper.

Ondanks onze aankomst in de plenzende regen, kregen we toch een instant warm gevoel door de manier waarop Myriam ons onthaalde.

Veel rustiger dan in dit dorp kan je niet zitten. Je slaapt er dan ook als een roosje. Zoals bekend is de regio ideaal om te fietsen, maar er zijn ook tal van bewijzerde wandelroutes in de directe omgeving.

Het feit dat we al met onze agenda's aan het puzzelen zijn om er gauw terug te keren, zegt wellicht alles! Dikke pluim!

Gereisd met partner in mei 2013

Paradijs

Ingrid Martens, 27-5-2013

Schitterend verblijf. Pierre en Myriam zijn supervriendelijke mensen.Wij hadden het gevoel of we waren bij vrienden op vakantie.We zijn hier een week geweest en hebben nergens iets op aan te merken. Zelfs de poes was vriendelijk. Een 10 is niet genoeg voor deze accommodatie. Het gevoel dat je hier krijgt is niet in een cijfer uit te drukken.
Gereisd met partner in mei 2013

Super

David Alexander, 14-5-2013

Prachtige B&B

Sfeer en gezelligheid 10/10

Voor de 2e maal op vakantie en voor de 2e maal alles dik in orde.

Zelfs met kleine kinderen is alles hier mogelijk.

Een aanrader voor fietsers en wandelaars !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

voor het 2e jaar super !

chris siongers, 14-5-2013

prachtige B&B, goeie standplaats voor fietsen in afgesloten garage met PRO steuntjes. Myriam en Pierre zijn druk in de weer en zeer vriendelijke mensen. We voelen ons daar echt thuis. Prachtig verwarmd zwembad en een mooie jacuzzi erbovenop. Het eten is van topkwaliteit en een sterrenrestaurant waardig. Het is het 2e jaar op rij dat we hier kwamen als uitvalsbasis voor onze geslaagde fietstochten op en rond de Ventoux. Wij komen zeker en vast nog terug.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mon Ventoux in Sault (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mon Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mon Ventoux scoort een 9.79 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: