Beoordelingen Camping Campasun Mas de Pierredon****

Campasun Mas de Pierredon****
22 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campasun Mas de Pierredon****
652 Chemin Raoul Coletta, 83110, Sanary-sur-Mer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campasun Mas de Pierredon**** in Sanary-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campasun Mas de Pierredon**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campasun Mas de Pierredon scoort een 6,8 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campasun Mas de Pierredon**** in Sanary-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campasun Mas de Pierredon****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campasun Mas de Pierredon**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 6 vakantiefoto's van Camping Campasun Mas de Pierredon**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Provence - Alpes - Cote d'Azur. Vergelijk Camping Campasun Mas de Pierredon**** met andere accommodaties in Sanary-sur-Mer.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over Campasun Mas de Pierredon****

22 beoordelingen
6,7
5,8
7,7
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2013
"Oordoppen zeker nodig!"vertalen
A & B
3,0
7,0

30-05-2013 Net terug van 3 dagen op deze camping. We hadden een mooie plek dicht bij
goed sanitair. Helaas alleen kunnen met oordoppen. Zo dicht op de snelweg hadden we nog nooit geslapen.
Na drie dagen vanwege lawaai van de snelweg weggegaan. Verder goede voorzieningen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke kind vriendelijke Camping"vertalen
Maartje
8,0

27-08-2012 Wij hebben half juli 10 dagen in een stacarvan op de camping gezeten. Ons is het prima bevallen! Leuk zwembad voor de kindjes. (niet te groot en niet te klein), de camping heeft een heel goed restaurant, waar je voor niet al te veel heel goed kunt eten. Wij zaten helemaal boven aan op de camping en hebben dan ook weinig last gehad van de snelweg. De camping heeft niet echt een winkel, maar s'morgens kon je er altijd vers brood en crossaints krijgen. De grote supermarkten liggen niet heel ver van de camping vandaan. Het dorpje Sanay-Sur-mer is echt heel mooi. Met leuke terasjes, restaurantjes (geen massa toerisme) echt een kleine gezellig vissers dorpje met op woensdag een mega markt. Wij zouden er zo weer terug gaan komend jaar!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Uitstekend vermaakt."vertalen
Yolanda
7,0

26-08-2011 Een geweldig zwembad, onze kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. Doordat de camping niet heel groot is, was het ook nooit overvol in het zwembad. Ja, het ligt vlakbij de tolweg en die hoor je op de achtergrond wel ruizen, maar wij hebben er niet echt last van gehad. De plekken zijn verschillend van maat, maar wij hadden de mazzel een vrij grote en schaduwrijke plek te hebben. Al met al een leuke en gezellig camping waar we zo weer naar terug zouden gaan. De plaats Sanary sur Mer is ook heel gezellig. Met de auto ben je overal zo.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Campasun Mas de Pierredon...

met oudere kinderen, Aug. 2010
"Oordoppen vakantie"vertalen
Mar
1,0
1,0
7,0

12-08-2010 Wij hadden een tent gehuurd, en kregen het slechtste plekje van de hele camping.heel klein en bijna tegen een muur. hierachter liep een weg, en daarnaast direct de snelweg waar het verkeerde dag en nacht overheen raast. zelfs met oordoppen hoorde je het nog. het 2 pers matras was doorgelegen en je kon er onmogelijk met 2 pers op slapen.1 pers lag al op de latten. dit zorgde er natuurlijk voor dat wij het geen fijne camping vonden. het restaurant verdient wel een pluim, paella was lekker en leuk opgedient.verder vindt ik dat je op deze lokatie echt een auto nodig hebt, want wandelen of fietsen is echt levensgevaarlijk!

met partner, Juni 2010
"Hier komen we nooit meer"vertalen
a van eck
6,0

11-07-2010 we hadden gereserveerd en kregen een plek toegewezen van 10x 5 mtr caravan kon er net staan geen plek voor auto we waren met de ACSI kaart het leek wel of die allemaal kleine plekken kregen.het moest een 4 sterren camping maar dit was geen 4 sterren waard is dit was ook de mening van diverse andere kampeerders
toiletten werden 1x per da schhongemaakt sanary sur mer is een leuke plaats je kunt er goed fietsen.hier komen we niet terug

met jonge kinderen, Juni 2010
"Niet klantvriendelijk, naast de tolweg"vertalen
Reinier
4,0

11-07-2010 We hebben met deze camping contact opgenomen om te vragen of er plaatsen vrij waren. Dit omdat we graag weg wilden uit het gebied, waar we toen zaten, vanwege de overstromingen. Men wilde niets zeggen over beschikbaarheid van plaatsen. We moesten, met twee kleine kindjes, maar proberen zo vroeg mogelijk te komen. Ze wilden geen garanties geven dat er plek zou zijn.
Eenmaal aangekomen bleek de camping direct naast de tolweg te liggen, en voor zover we konden zien, niet dichtbij voorzieningen. Geen van de campinggidsen maakt daar melding van. Daardoor zijn wij direct weer vertrokken, naar een camping waar men wel wilde garanderen dat er plek was.
Over de camping zelf kunnen we verder niet oordelen.

met partner
"Leuke camping"vertalen
Joke
8,0

29-05-2010 We waren hier de 3de week van mei. We vonden het een mooie camping in terrassen, veel groen, rustig, mooie plaasten al vonden we die wat krap. We werden heel vriendelijk ontvangen ook al kwamen we toe na openingstijd. De stad, die op 3km ligt is gemakkelijk te bereiken met de fiets; Sanary sur mer vonden wij heel leuk en romantisch. De zaterdag is er telkens het feest van de boten, elke dag verkopen de vissers hun vers gevangen vis op de kaai.
Minpunt: de camping is zeer slecht aangegeven. Als je de gps volgt moet in Sanary plots naar links inrijden, eens je met je caravan in de omhooggaande straat bent zie je aan de linkerkant een bord met daarop: verboden voor auto's met caravan. Dan maar achteruit op een hele drukke weg.. niet simpel. Oppassen dus!!
Anders zouden we zeker nog eens terugkomen naar deze camping.

Scheurwater
8,0

30-06-2007 Kleine camping, geen echt winkeltje. Je kan wel brood, pizza 's etc. kopen. Ze waren nog aan t verbouwen. Ligt wel dichtbij de snelweg, waar wij geen last van hadden. Lekker zwembad, glijbaan. Ze spreken ok engels en zzijn behulpzaam.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?