Hotel Premiere Classe Salon de Provence *

Hotel Premiere Classe Salon de Provence
Premiere Classe Salon de Provence

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Salon de Provence bij:

1 review over Hotel Premiere Classe Salon de Provence in het Nederlands

Low budget en geweldig!

Steven van der Heide, 8-6-2009

Eigenlijk moet ik eerlijk zijn. We hebben niet overnacht in dit hotel, helaas.. Het was vol. Naar eerdere ervaringen met Premiere Classe wilden we hier graag, maar gedwongen, overnachten in verband met autopech. Helaas was het hotel vol en moesten we het doen met een F1 hotel, zonder airco. En dat is in deze regio echt wel een must!

Het hotel ligt bovenop een heuvelrug en op loopafstand van enkele winkels, waaronder een Lidl.. Bijzonder is met name het uitzicht over een 'valei' en een rivieertje. Door mijn eerdere ervaring met Premierre Classe ben ik ervan overtuigd dat het wel goed zit met de service. De receptioniste van het hotel heeft voor ons stad en land afgebeld om te zorgen voor een hotel met airco, helaas te vergeefs. Prima service en hele aardige mensen. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Salon de Provence in Salon de Provence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Salon de Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Salon de Provence scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: