Camping Le Clos du Rhone ****

Le Clos du Rhone
7,3

29 reviews over Camping Le Clos du Rhone in het Nederlands

Niet naar toe gaan in het hoogseizoen!

NP, 23-8-2017

Misschien een leuke camping voor het laagseizoen, maar voor ons is het in augustus heel slecht bevallen.

Bij aankomst vragen ze je paspoort in te leveren voor het slagboompasje. Wij wilden dit niet en er werd niet akkoord gegaan met het betalen van de reissom vooraf en/of een borg voor het pasje.

Bij volle bezetting van de camping waren er maar 2 van de 3 toiletgebouwen open, waardoor er continu wachtrijen waren voor de vieze toiletten en douchecabines.

Vaak tot na middernacht nog lawaai op de camping.

De plaatsen zijn over het algemeen mooi ruim. Plek met pergola was erg fijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie omgeving

T. Janssen, 2-7-2017

Wij waren er in een drukke periode, zigeunerfeesten, die overigens heel mooi waren om mee te maken. We vonden het sanitair regelmatig niet schoon. De winkel stelde niet veel voor, om half negen 's ochtends al geen croissantjes meer en dat iedere dag en het personeel van de winkel was onvriendelijk, een enkeling nagelaten.

De omgeving is prachtig, aan het strand, mooi om te fietsen. Het personeel aan de receptie was wel erg vriendelijk en behulpzaam. En het klimaat is heerlijk. En het dorpje Saintes Maries de la mer is lieflijk en gezellig.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie lokatie, mooi strand, zeer slechte hygiene

Bert, 25-6-2017

Mooie omgeving de ligging van de camping is perfect , aan

en mooi zand strand, de plekken zijn heel ruim en

Je mag uit de beschikbare plekken kiezen met een lijst.

Het enige wat niet klopt is de hygiene, douche , toilet slechte schoon maak,

De service plaats voor campers en caravan is alles in 1 , chemisch toilet, vers water , en afval water

Campers en caravans, LET daar geen vers water pakken omdat het chemisch toilet

Regelmatig met de vers waterslang gereinigd wordt.

Als je deze dingen inde gaten houd komt het allemaal goed.

Al met al de hygiene klopt niet verder is het een rustige camping, op een mooie lokatie.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping

Thea, 12-6-2017

Mooi gelegen aan het strand en midden in de Camargue.

Goed sanitair, ruime staanplaatsen en een mooi zwembad.

Mooie fietspaden in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

JP, 24-2-2017

Uitstekende camping, ruime plaatsen, zwembad en goed sanitair. Directe toegang tot een heerlijk strand. Plaatsen zijn soms erg zanderig maar dat heb je natuurlijk zo dicht aan zee.
Gereisd met partner in augustus 2016

Oké, maar niet fantastisch.

Liesbet, 16-9-2016

Ontvangst was niet vriendelijk. Zeer koel en afstandelijk. Engels kon deze jonge vrouw helemaal niet. Het was dan ook heel moeilijk om te communiceren. Gelukkig kenden we nog iets of wat de taal.

Gaf Geen Enkele bijkomende informatie (qua activiteiten/..)

Kregen een zeer slecht plaatsje: helemaal aan de kant waar het ook al helde dus wij hadden zeer weinig plaats. Er lag ook nog wat afval van de vorige kampeerders.

Sanitair: ondermaats voor een viersterrencamping: geurtjes, vuile vloer & vaak uitwerpselen aan de WC bril.

s Morgens kuisten ze wel alles.

Waar je alles moet afwassen is ook nergens aangegeven. Wij hebben dus even moeten zoeken vooraleer we dit vonden.

Winkeltje: héél beperkt, jammer.

Wel goed gelegen: dichtbij de zee en leuk gezellig dorpje.

Zwembad is fijn met enkele glijbanen. Kinderen amuseren zich.

Bar is gezellig. Er wordt voor animatie gezorgd.

Jammer genoeg was dit niet die topcamping waarop we hoopten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke camping, direct aan zee

Henk, 28-8-2016

Pluspunten:

Mooie camping voor een redelijke prijs,

Overzichtelijk en praktisch ingericht,

Dichtbij het strand,

Mooi zwembad,

Net sanitair, wordt vaak schoongemaakt,

Dichtbij een leuk stadje Saintes Maries de la Mer ('s avonds en overdag gezellig, mooi uitzicht vanaf de nok van de kerk).

Mindere punten:

Personeel in het winkeltje spreekt alleen Frans,

Geen urinoirs in het sanitairgebouw (spetters op de bril),

Staanplaatsen op zandgrond (heel veel stof).

Kortom, veel pluspunten en een paar mindere puntjes. Een prima camping direct aan de Middellandse Zee.

Fijne camping

Charlie, 17-6-2016

Heerlijke vakantie gehad hier. Sanitair was keurig heerlijke douches maar stonk soms wel capaciteit iets te klein. Ruime plekken, geen schaduw. Snachts doodstil op het ruisen van de zee na. Geen last van muggen of stank paarden. Zo aan het strand via hek met pasje. Vriendelijk personeel. Heerlijk gefietst, dorpje heel erg toeristisch, natuur fantastisch. Wij komen terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Super vakantie en top camping

Marijcke Simons, 11-5-2016

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad , directe toe gaan naar het strand , St Maries de la mer is een fijn en gezellig stadje. Uitstappen naar Pont e gard , Avignon , St Remy de Provence zijn goed te doen vanuit de camping. Wij hadden een plaats met een pergola maar dat was niet zo schaduwrijk als we verwachtten.Let op ; We hadden ook een frigo gehuurd maar dat blijken koelkluisjes te zijn.dat was het enigste minpuntje. Verder is het sanitair dik in orde , de animatie is ook super, iedere ochtend vers brood , een manege langs de camping om een promenade te doen, een boot tocht van Tiki achter de camping is ook super. De Camarque is een hele mooie streek en het was voor ons een van de beste vakantie's tot nu toe.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

heel mooi

martine, 14-4-2016

mooie camping met super mooi en proper sanitair !! heel vriendelijk personeel, wanneer zich een probleem voordoet wordt dit direct opgelost! zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos du Rhone in Saintes-Maries-de-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos du Rhone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos du Rhone scoort een 7.31 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: