Hotel Domaines-les-serres

Domaines-les-serres

5 reviews over Hotel Domaines-les-serres in het Nederlands

Fantastisch!

Rob, 15-9-2013

Wat een geweldig verblijf hebben wij hier gehad. Vanaf de ontvangst bij de poort tot het vertrek hebben wij ons meer dan welkom gevoeld. Rob en Mildred weten wat gastvrijheid is!

Het Domaine heeft heerlijk ruime kamers, een prachtige tuin en een mooi zwembad. Elke ochtend wordt het ontbijt op het terras geserveerd. Voor een chambre d'hotes is het ontbijt zeer royaal. In de avonden werd voortreffelijk gekookt. Ook hebben ze ons met de oude Tube meegenomen naar diverse wijnboeren. Genieten!

In de omgeving is heel veel te doen. Leuke dorpjes, gezellige markten en een prachtige natuur.

Ook voor ouders met (kleine) kinderen die toch wat luxe en gemak willen, is dit de perfecte plek.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

H&M, 29-4-2008

we waren verleden week weer eens een paar dagen op dit mooie domein: alles nog tiptop !

In het najaar zijn we er weer.

Gereisd anders in april 2008

Fam. ter Dam, 5-9-2007

Dat dit nog bestaat..alles is hier tiptop , de kamers , het park, het zwembad , het ontbijt, de omgeving etc.Maar bovenal de vriendelijkheid van Loeke en Ton, zelden zo iets meegemaakt en we zijn dan ook met gemengde gevoelens na een schitterende week verblijf op dit Domaine huiswaarts gereden. Dit adres hebben wij van vrienden gekregen en daar zijn we hun dankbaar voor.

Volgend jaar zijn we er weer.

Gereisd anders in september 2007

Joseph, 15-5-2007

het was absoluut TOP ( klinkt afgezaagd, maar is écht zo )

In 1 week alles en eigenlijk nog niks gezien, zoveel kun je in deze mooie streek bezichtigen. En bovendien schitterende golfbanen (oa Savennes in les Baux ).

Het Domaine is een waar paradijsje op aarde, moet ik nog meer zeggen ?

Gereisd anders in mei 2007

H.B. Voerendaal, 21-3-2007

schitterende grote kamers, huiselijke sfeer, heerlijk terras onder de platanen met een fruitige rosé,verkoelend zwembad en vooral rust, veel rust!Hier breng je met gemak 2 heerlijke weken door.En wil je met de hele familie komen dan kun je het complete Domaine privé huren!

een aanrader.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaines-les-serres in Sainte-Cécile-les-Vignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaines-les-serres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaines-les-serres scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.